Gewoonquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Serieus: wat is er aantrekkelijk aan kapsalon? Het ziet eruit alsof iemand anders het al een keer gegeten heeft.
Je hoeft er niet naar te kijken, gewoon etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Serieus: wat is er aantrekkelijk aan kapsalon? Het ziet eruit alsof iemand anders het al een keer gegeten heeft.
mee eensquote:
Kleine stukjes karton?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
taco bell smaakt naar vermalen big macs
Omnom dat klinkt wel goed stiekemquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
taco bell smaakt naar vermalen big macs
Laawlquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Diconnected het volgende:
Taco Bell is gewoon echt ugh blah blerghkrijg er gewoon weer rillingen van
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik dat daar had staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom brandt het zo goed en is er danger als er fire in the taco bell is
Heb het toen 2x gegeten in de VS, nooit meer. Heb er 2x buikkrampen van gehad.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb het toen 2x gegeten in de VS, nooit meer. Heb er 2x buikkrampen van gehad.
Electric Sixquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik dat daar had staan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik dat daar had staan.
likpoesjes!quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:59 schreef milka82 het volgende:
Tjees,had poekie beter Beffieliklapje kunnen noemen dan Harley..... Beest blijft likken aan je!
echt, wtf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wtf: http://www.emeraldsparkled.com/2011/07/notd-poseidon.html
Weg blauw.
Hahah dat ben ik niet!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Gatverdamme... Heb je het ijsje daarna nog opgegeten?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguuuuhhh
Ik had dat meisje gemailed van die dashica beauty dinges dat het nagellakrekje niet hetzelfde is als de afbeelding krijg ik terug dat er 90 flesjes in passen dus dat ze er niets aan doet
Ik had dit van haar:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Mogen we meehelpen met een reactie terug sturen?
Wat een wijf!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dit van haar:
Het is een standaard foto die wij geleverd hebben gekregen van de leverancier.
Wij hebben het aantal flesjes dat in het rek kunnen netjes aangegeven op onze site.
Hierdoor weet je dus wat je koopt, en ook hoeveel erin kunnen.
Ik kan er verder niets aan doen.
En dit terug gestuurd:
Ik snap dat er gewoon 90 flesjes in het rekje passen maar sommige
lakjes zijn te groot voor dit rek wat bij het andere rek wel past,
plus dat u een ander rek verstuurd dan op de afbeelding. Ook nog eens
dat het rek beschadigd is, aan de onderkant is er een hoekje af. Als
het rek goed was had ikdir niet heel erg gevonden maar dit is een
ander rek dan waar ik naar op zoek was.
... and now we wait ...
Ohmyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dit van haar:
Het is een standaard foto die wij geleverd hebben gekregen van de leverancier.
Wij hebben het aantal flesjes dat in het rek kunnen netjes aangegeven op onze site.
Hierdoor weet je dus wat je koopt, en ook hoeveel erin kunnen.
Ik kan er verder niets aan doen.
En dit terug gestuurd:
Ik snap dat er gewoon 90 flesjes in het rekje passen maar sommige
lakjes zijn te groot voor dit rek wat bij het andere rek wel past,
plus dat u een ander rek verstuurd dan op de afbeelding. Ook nog eens
dat het rek beschadigd is, aan de onderkant is er een hoekje af. Als
het rek goed was had ikdir niet heel erg gevonden maar dit is een
ander rek dan waar ik naar op zoek was.
... and now we wait ...
Vlg mij heb je altijd recht om terug te sturen als het product niet naar verwachting is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:03 schreef Loqi het volgende:
nou lekker dan! Als ie stuk is zou ze em toch gewoon terug moeten nemen, ongeacht het model?
Ja dat lijkt mij dus ook niet, je moet wel versturen wat je op de afbeelding hebt staanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij heb je altijd recht om terug te sturen als het product niet naar verwachting is.
En volgens mij mogen ze helemaal geen ander product sturen dan op het plaatjeMaar dat zou ik even moeten nazoeken.
Of de opmerking erbij, let op: product wijkt af van afbeelding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij dus ook niet, je moet wel versturen wat je op de afbeelding hebt staan
Yea klopt, je moet dan alleen wel de verzendkosten terug zelf betalen, maar je mag binnen een week ruilenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:54 schreef Mss het volgende:
Maar internetaankopen mag je toch sowieso retourneren, ongeacht de reden? Net zoals je dat hebt met aankopen die je in een fysieke winkel doet.
Dat sowieso. Als je met paypal betaald hebt kun je volgens mij een geschil openen omdat ze het verkeerde product geleverd hebben!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar ik vind het raar dat ze blijft ontkennen dat het raar is dat je iets anders stuurt dan op de afbeelding
nee ging via geld overmakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je met paypal betaald hebt kun je volgens mij een geschil openen omdat ze het verkeerde product geleverd hebben!
omg omg omgquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Wij hadden er nog geen afmeting bij staan.
Dus dan had u mij even moeten mailen voor de afmetingen voordat u het rek ging kopen.
Over de beschadiging van het rek, hier kunnen wij ook niets aan doen.
Daar u geen verzekerde verzending heeft gekozen en wij het nu niet kunnen verhalen van post nl.
Fijne middag.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Dus dan had u mij even moeten mailen voor de afmetingen voordat u het rek ging kopen.
Daar u geen verzekerde verzending heeft gekozen en wij het nu niet kunnen verhalen van post nl.
Fijne middag.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Fijne middag.
ambtenaren + vrijdagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
zijn jullie kantoren ook zo uitgestorven?
yepsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
wat een ongelooflijke streuf zeg, van die webshop
Het is ook gewoon complete bullshit, waarom zou t in hemelsnaam jouw verantwoordelijkheid zijn om alle soorten rekken na te zoeken als haar informatie gewoon niet kloptquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps
mijn rekken hangen woensdag straks allemaal bij elkaar dus het ziet er gewoon stom uit dat 1 ander is, plus op de afbeelding staat gewoon wel het plaatje van de andere 2 die ik al heb, plus ik vind gewoon belachelijk hoe ze alles afschuift en niet met een oplossing komt dus ik wordt alleen maar irritanter zo
Heel goed! Wat een stomme trut zegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Shirley,
Beschadigen heeft niets te maken met verzekerd verzenden, dat is alleen voor als pakketjes kwijt raken.
Dat u nu de website heeft aangepast betekend niet dat ik dit allemaal kon weten. Op het plaatje stond exact het rekje waar ik er al 2 van heb en waarvan ik zeker weet dat alles goed is en past, en ik heb iets anders gekregen dan afgebeeld. Ik hoefde niet eerst contact met jullie op te nemen want ik ken de rekjes al.
Ik ga er vanuit dat jullie met een oplossing komen ipv het steeds naar mij af te schuiven.
MVG,
Demelza
GRR.... Maar het is wel hun fout dat ze iets anders leveren dan dat er staat vermeld!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Aangezien u niet gekozen heeft voor verzekerde verzending nemen wij het rek niet retour daar hij beschadigd is en voor mij niet meer verkoopbaar.
Mocht u hem het toch toesturen word hij geweigerd en gaat hij weer retour naar u.
Als u twijfels heeft over iets dat u besteld moet u eerst contact opnemen met de webshop.
Het is dus niet onze fout want het staat er keurig bij vermeld dat het voor 90 flesjes is.
En het staat er niet bij vermeld voor wat voor flesjes het is.
Fijne dag nog verder.
Dat, wat een rotwijf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
she'd better solve this, anders gaan we wel even wat negatieve publiciteit genereren
Yea ik heb nu aangegeven dat ze met een oplossing moet komen anders ben ik er klaar mee ... ben lang genoeg aardig geweest ..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef Dragonberry het volgende:
![]()
Als ze nu niets doet, contact opnemen met consuwijzer dan maar?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea ik heb nu aangegeven dat ze met een oplossing moet komen anders ben ik er klaar mee ... ben lang genoeg aardig geweest ..
Wel triest dat ze nu wel het juiste plaatje erbij weet te vinden...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.dashicabeautys(...)ellak-rek-90-flesjes
het plaatje is nu wel de juiste met rechte hoeken en de afmetingen en enzo staan erbij
let ook op de tekst eronder
Ja want het andere plaatje was toch ECHT degene die ze van de leverancier had gekregen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wel triest dat ze nu wel het juiste plaatje erbij weet te vinden...
quote:Shirley,
Beschadigd of niet, het gaat ern og steeds om dat dit niet hetzelfde product is wat op de website staat.
Het rek ziet er anders uit, en jullie hadden geen afmetingen op de site staan. Jullie fout, niet de mijne.
Als er nu geen oplossing komt ga ik andere stappen ondernemen, want ik blijf zo niet aan de gang.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Wij nemen niets retour en kunnen verder niets voor u doen.
U had toch even moet lezen:
Eigen risico bij schade als er geen verzekerde verzending is gekozen.
Wil jij ook je product verzekerd verzenden?
Klik dan links in het menu op: VERZEKERDE VERZENDING.
Fijne dag nog verder.
Met vriendelijke groet,
Shirley.
DashicaBeautyShop.
Ik zit het ook te lezen + er is alleen mogelijkheid tot ontnemen van het herroepingsrecht VOOR de aankoop. Sale producten bijvoorbeeld. Ze moet gewoon der bek houden en dat ding terugnemen. Kutje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit staat toch op haar site:
Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door DashicaBeautyShop verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Dan moet je toch gewoon terug kunnen sturen, wat denk dat mens wel niet
Ja graagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Het rekje gaat morgen ook zeker terugen ik zorg wel dat alles terug betaald wordt
Zal straks mijn laatste mail laten zien
Rekken gaan gewoon snel stuk. Daar kan je zelf niet altijd wat aan doen. Wel aan de manier hoe je er mee omgaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dit voor idioterie? Voor je een webshop begint de wet koop op afstand lezen én een cursus inpakken voor beginners doen, Shirley....
Dat kan snel gaan in ene he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef Debsterr het volgende:
Woops, ineens 215 lakjes en 31 untrieds.. nou had ik ook wel 5 lakjes uit een give away maar toch!
Ja die kak Kruidvat en de kortingen die ze hebben.. niet goed voor lakjes aantal. Maar ik ga wel eens grondig door m'n stash heen want er kan ook best weer wat weg!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Dat kan snel gaan in ene he?
Ik tel het maar gewoon niet.. ^^'
Maar het is al zo vaak bewezen dat klantvriendelijkheid zich écht terugbetaald. Ik snap daarom zo'n houding écht niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
die shirley mag een voorbeeld nemen aan alice, van alice & jo's. Mijn gelliners waren verdroogd, mailtje gestuurd en ik had dezelfde dag mijn geld al terug op mijn rekeningvond het zo super dat ik 't geld meteen opnieuw heb uitgegeven in haar shop
ZEKER op het internet waar nu al tientallen vrouwen weten dat ze bij dit wijf niks hoeven te kopen :xquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar het is al zo vaak bewezen dat klantvriendelijkheid zich Êcht terugbetaald. Ik snap daarom zo'n houding Êcht niet.
volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Mss het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hier laatst iets gelezen over viis.es. Was daar nou iets mee dat ze niet meer naar NL shipten?
Aaaah als je gaat bestellen wil ik mee betellen als het mag lalalalalalalalaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Mss het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hier laatst iets gelezen over viis.es. Was daar nou iets mee dat ze niet meer naar NL shipten?
Als ik ga bestellen mag je mee bestellen, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Ik heb van de week al TD gefaald en mijn marktplaats koper is dus niet op komen dagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aaaah als je gaat bestellen wil ik mee betellen als het mag lalalalalalalala
En ik zal zo even mijn laatste mail aftikken, mijn nagels lakken ging even voor
Ruby pumps is nog steeds liefdeeeee
Yaaay ik wil de zilvere holo nog dan heb ik ze allemaal maar hijs bij nfu oh nl steeds sold out en ik wil nog wat flakiesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik ga bestellen mag je mee bestellen, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Ik heb van de week al TD gefaald en mijn marktplaats koper is dus niet op komen dagen. Mocht ik nog gaan bestellen mag je uiteraard mee bestellen!
Neem een screenshot en doe beroep op de terms of service die op de site staanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb nu dit, aanvullingen welkom maar ik kan niet 6464282929 keer kuthoer erin zetten :p
Shirley,
Aanstaande maandag doe ik het nagellak rek retour jouw kant op. Ik ga er bij deze vanuit dat het niet geweigerd wordt aangezien het niet mijn probleem is dat er aan jouw kant fouten worden gemaakt. Ik zal het nog even voor je op een rij zetten en hopen dat je het nu wel begrijpt.
1) Het rek wijkt af van de afbeelding die op de website geplaatst is -> kortom ik heb een product gekregen wat ik niet besteld heb. Nergens op de pagina staat dat het rek kan afwijken van de afbeelding.
2) ik hoef niet voor alles wat ik op internet koop eerst de webshop te bellen om te kijken of wat ze verkopen ook daadwerkelijk klopt met wat op de site staat. Ik heb al twee van deze rekken in huis dus ik weet precies hoe groot hij is en welke potjes erin passen. Dat de maten niet op de site staan is jouw probleem, niet de mijne.
3) ik ga niet hele stukken van internet kopieren dat ik in mijn recht sta, ik neem aan dat je zelf ook wel kunt googelen. Ook in jouw eigen voorwaarden staat dat binnen 7 werkdagen een product retour mag, en hier zijn ook wetten voor vast gelegd. Ik heb het bubbeltjesspul er weer omheen gedaan en het rekje zit weer in de doos.
4) Je geeft aan dat je niets aan de beschadiging kan doen omdat het niet verzekerd verzonden is. Als je op jouw eigen site staat en in het menu op verzekerd verzenden klikt staat er dat het gaat om spullen kwijtraken, niet iets over beschadiging. Jij bent degene die iets naar mij verstuurd, dus jij bent verantwoordelijk.
9,50 voor 2D vind ikal duurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:44 schreef Mss het volgende:
WTF Harry Potter kost VEERTIEN EURO in de 3D Imax
Bij de Pathe was ik maar 13,- kwijt voor twee kaartjes 2D met studentenkorting (maar dat is niet veel minder ofzo dan normale prijs).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:44 schreef Mss het volgende:
WTF Harry Potter kost VEERTIEN EURO in de 3D Imax
Mensen ik zit op een ipad wat doen jullie me aanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neem een screenshot en doe beroep op de terms of service die op de site staan
Heb ik in principe ook recht op, maar daar doen ze in het weekend niks aanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij de Pathe was ik maar 13,- kwijt voor twee kaartjes 2D met studentenkorting (maar dat is niet veel minder ofzo dan normale prijs).
Stuur ook een klachtenmail danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb ik in principe ook recht ook, maar daar doen ze in het weekend niks aan
Omdat ze niet aan studentenkorting in het weekend doen? Nah, dat is gewoon hun beleid. Als ik korting wil kan ik doordeweeks komenquote:
Niet veel? Ik vind het best veel minder, 5 euro.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij de Pathe was ik maar 13,- kwijt voor twee kaartjes 2D met studentenkorting (maar dat is niet veel minder ofzo dan normale prijs).
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mensen ik zit op een ipad wat doen jullie me aan
Zal ik een ps toevoegen?
Ps: je bent een irritant mokkel
Ps: *buuuurrrrp*
.... Andere creaties zijn ook welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah meis das wel echt bummer, kun je hem nu nog herren?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
*insert random vloekwoorden* Leer niet voor een tentamen, haal een 5,4. Leer wel voor de her, en ik haal verdomme een 4,1!!!!!!!!
Ik ben dom, ik haat mezelf
Ik bedoel dat ik dus 13 euro heb betaald voor twee kaartjes met studentenkorting, en dat ik niet weet hoeveel de gewone kaartjes hier kosten, maar zeker niet meer dan 1 of 2 euro pp erbij (en dus niet die 14 pp).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet veel? Ik vind het best veel minder, 5 euro.
[..]I sorry.
Volgend jaar vak opnieuwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah meis das wel echt bummer, kun je hem nu nog herren?
Balen!quote:
Bahquote:
Het is 19 euro voor 2 kaartjes 2D, het is 9,50 per kaartje. Dushet scheelt best welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dus 13 euro heb betaald voor twee kaartjes met studentenkorting, en dat ik niet weet hoeveel de gewone kaartjes hier kosten, maar zeker niet meer dan 1 of 2 euro pp erbij (en dus niet die 14 pp).
Ik heb meteen de docente gemaild of ik mijn eerste tentamen en de her in mag zien...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah
Kun je nog het tentamrn terug vragen? Dan kun je nakijken waar het fout gaat misschien helpt dat wat
Volgend jaar gewoon vlokken en dan red je t wrl meiske
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
he lin, wat een bummer! Maar drie keer is scheepsrecht! (ik heb ook een paar van die kutvakken gehad... Uiteindelijk de laatste met een 9,8 gehaald omdat ik het licht zag. Er is hoop!!!!!)
Als ik ze zo zie zou ik ze zo ook kopen zo schattig zijn zequote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut is dat Lin.Maar gaat de volgende keer helemaal goed komen, vooral als je nu in kan zien wat er mis ging.
Jongens, serieus, jullie moeten allemaal aan de Bols Cheesecake (mixdrankje), zoooo lekker!
Oh ennnn, mijn China Glaze pastel fail is binnen.Mini's, zooo schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How cute!! Ik dacht: wantz, wantz!! Tot ik zag dat ik er al drie van hebquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut is dat Lin.Maar gaat de volgende keer helemaal goed komen, vooral als je nu in kan zien wat er mis ging.
Jongens, serieus, jullie moeten allemaal aan de Bols Cheesecake (mixdrankje), zoooo lekker!
Oh ennnn, mijn China Glaze pastel fail is binnen.Mini's, zooo schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff mokken is fijn, potje janken helpt ook, daarna lekker biertje en peukkie en met het inzicht erbij komt het de volgende keer helemaal goed <3.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb meteen de docente gemaild of ik mijn eerste tentamen en de her in mag zien...
Ik vind mezelf gewoon dom nu. Ik moet gewoon even mokken denk ik, is overmorgen ofzo wel over.
Jullie zijn lief
Thanx babe!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ff mokken is fijn, potje janken helpt ook, daarna lekker biertje en peukkie en met het inzicht erbij komt het de volgende keer helemaal goed <3.
Koekjes helpen sowieso!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx babe!
Ik ben intussen chocoladekoekjes aan het eten
I know right! Maar die collectie heeft ook niet echt een pastel blauw dacht ik me te herinneren, dus dan is het wel weer logisch, op zich.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Die mini's
Wazig dat er 5 van dezelfde collectie zijn en 1 odd one in the bunch
Dat valt best mee hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know right! Maar die collectie heeft ook niet echt een pastel blauw dacht ik me te herinneren, dus dan is het wel weer logisch, op zich.
Ik vind die van OPI een beetje te klein, kan je volgens mij twee keer je nagels mee doen ofzo.
Heb jij geen moeite mee. Jammer dat je pot bent, you're every mans wet dreamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ze passen alleen zo lastig in je mond he
En dan nog moet je elke dag lakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor!
En: ik lak toch niet vaker dan 2x met een lakje geloof ik.... als ik dat zou doen, kan ik bijna 2 jaar vooruit geloof ik, bwheheh
Dat ook ja.... elke dag lakken. Dat doe ik toch echt niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan nog moet je elke dag lakken
/herkenbaar
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij geen moeite mee. Jammer dat je pot bent, you're every mans wet dream
Verdient schijnbaar best aardigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik daar goed in zou zijn ja! Ik kan ook heel ver mijn vinger in mijn keel steken zonder te kokhalzen
Ik weet ineens wat ik kan gaan doen als mijn studie mislukt
Wel bij de lekkere hoeren hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Straks kun je me terug vinden in het KPD-hoeren-topic
Nee, ik danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, mij naakt zien is niet echt appetijtelijk, hahha!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gezwicht voor het Naked palette
Ligt er aan, op 1 foto past het krapquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij prima naakt naast elkaar zouden passen
Panoramafotoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, op 1 foto past het krap
Ik kan niet hardlopen... Ik kan hard fietsen en hard crosstrainen, maar rennen niet. Ik heb Evy ooit geprobeerd maar na 3 keer de proefles ging ik nog steeds halverwege dood. Ik stik gewoonquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga dit weekend echt maar eens beginnen met hardlopen... komt er misschien ooit nog eens iets van me terecht ofzo
Dat is niet echt praktisch neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan niet hardlopen... Ik kan hard fietsen en hard crosstrainen, maar rennen niet. Ik heb Evy ooit geprobeerd maar na 3 keer de proefles ging ik nog steeds halverwege dood. Ik stik gewoon
Ik haat haar inmiddels, omdat ze me dood wilquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is niet echt praktisch nee
Ik ga ook aan de Evy, de gezellige belg
Ik laat na de eerste keer wel weten hoe het was. Misschien wil ik haar dan ook wel dood. Mijn conditie ligt ergens onder het nulpuntquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik haat haar inmiddels, omdat ze me dood wil
Je rookt, en je zuipt, en je hebt overgewicht. Net als ik. Ik wil wel raden, maar ik wil je ook niet ontmoedigenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik laat na de eerste keer wel weten hoe het was. Misschien wil ik haar dan ook wel dood. Mijn conditie ligt ergens onder het nulpunt
Ssshhhhtttt!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je rookt, en je zuipt, en je hebt overgewicht. Net als ik. Ik wil wel raden, maar ik wil je ook niet ontmoedigen
Dat helpt tegen alles!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx babe!
Ik ben intussen chocoladekoekjes aan het eten
Dat vind ik altijd zo fijn, als je dan weer helemaal klaar bent en alles is schoon en zacht en gladquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat helpt tegen alles!
Ik heb haarkuurtje gedaan, maskertje gedaan, uitgebreide mondverzorging incl ibuprofen (tandvleesontsteking + tandartsangst =), benen en oksels geÃĢpileerd en gesmeerd, pedicure en nu lui in bed. Morgen haar bijkleuren en wenkbrauwen fixen en ik ben helemaal schoon en verzorgd
Duitse omaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
En in mijn luiheid had ik 2 pagina's topic gemist.
SQ ben jij ook zo benieuwd naar die oma die bloemetjes plukt?.
Volgens mij was ze wel heel blij met d'r blommenquote:
Duuuude, NEED!!quote:
oeww...ziet er mooi uit. Vraag me wel af wat je ermee kan?? is het voor de leuk of is het echt bruikbaar?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik jou ook omdat je niet komt shoppen
Hoe bedoel je werkt anders?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, out the door werkt anders dan SV...
Hmn, balenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
sv droogt ook de lagen er onder, out the door niet. Die droogt alleen zichzelf zeg maar. De enige tc die ik ken die hetzelfde doet als seche, is poshe.
Nubar Diamont volgens mij ook anders zou ik alles steeds verpestenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
sv droogt ook de lagen er onder, out the door niet. Die droogt alleen zichzelf zeg maar. De enige tc die ik ken die hetzelfde doet als seche, is poshe.
Poshe is echt THA BOMB!! Wordt niet zo dik als SV en droogt als een tiet!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Poshe heb ik sinds deze week ook, nog niet geprobeerd, maar ik ben heel benieuwd
Irritantquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zo naar de glas in lood winkel, zijn ze met verkansie
ik haat zomerstops
Zou kunnen, ik denk dat ik een kutflesje heb want bij mij doet ie dat dus niet...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nubar Diamont volgens mij ook anders zou ik alles steeds verpesten![]()
![]()
+1!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Poshe is echt THA BOMB!! Wordt niet zo dik als SV en droogt als een tiet!
Oh... dan maakt het idd niet zo veel uit denk ik nee....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef Incantrix het volgende:
Poshe ken ik eigenlijk niet, orly special bonder staat hier al een tijdje op mijn to buy-lijstje. Mijn probleem is alleen dat ik hele zachte nagels heb, dus wat ik ook doe, ze buigen altijd om en dan maakt het denk ik niet zo veel uit wat eronder en erop zit, daar kan geen enkel lakje goed tegen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:12 schreef Incantrix het volgende:
Mss, wel bij Shirley bestellen he? Ze schijnt tegenwoordig zelfs foto's te plaatsen die daadwerkelijk corresponderen met het produkt dat je koopt!
Hmmn, goed verkooppraatjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Poshe is echt THA BOMB!! Wordt niet zo dik als SV en droogt als een tiet!
Ik heb die van mij bij Bubsel gekocht (nailpolishfashion.nl). Handige daar vind ik dat je gewoon 1 of 2 flesjes kunt bestellen, die dan via brievenbuspost verzonden worden. Ideaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:20 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Hmmn, goed verkooppraatjeIk denk dat ik dan maar eens Poshe ga proberen.
Heb je ook goede verkoopplekken?
Eh, net te laat. Heb 'm al op Ebay besteld ^^'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb die van mij bij Bubsel gekocht (nailpolishfashion.nl). Handige daar vind ik dat je gewoon 1 of 2 flesjes kunt bestellen, die dan via brievenbuspost verzonden worden. Ideaal
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
In het altijd-zonnige-Almere ook =(
Al 21 jaar ^^quote:
Gelukkig, ik was niet de enige.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik lolde![]()
http://www.nu.nl/achterklap/2572795/amy-winehouse-overleden.html
over "goh, dat is verrassend" gesproken
wauw 21 jaar al, ik net een jaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Al 21 jaar ^^
En ik lak m'n wielen altijd op kleur
Als ik dan zin in blauw heb, pak ik gewoon m'n blauwe wiel
Ah fuck te laatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal dood gegaan op hun 27e
Op je 27e doodgaan is stoer
Nou hoop dat ik die leeftijd ver voorbij ben straksquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wij zijn niet stoerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ah fuck te laat![]()
Wel zonde van iemand met zoveel talent.
Yea, ik vind dat haar lichaam het nog redelijk lang heeft uitgehouden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wij zijn niet stoer
vind het wel een gevalletje eigen schuld, dikke bult trouwens
Good to know!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een kleine spray van p2 en een busje spray van Essence, zit nog in hun huidige assortiment (wel het uitgebreide rek). Essence heeft ook druppels, maar dan zijn heel m'n vingers vet en kan ik niet meer rokenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb nu nubar diamond, maar die begint ook flink dik te worden. Beetje jammer, wil hierna denk ik toch wat anders.. Wat voor spray isda, nagelschaartje? [/n00b]
Beterschap chick!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Debsterr het volgende:
Werd wakker, dacht dat ik me wel goed voelde.. Helaas toch draaierig toen ik opstond
Oh die in Schiedam is echt heel fijnquote:Op zondag 24 juli 2011 12:21 schreef Incantrix het volgende:
Amy Winehouse, ja, tragisch wel, she had so much going for her.. Maar inderdaad geen enkele verassing nee.
Nagelschaartje, oh, hip! Hier vlakbij zit een kruidvat met het uitgebreide rek, ik ga eens kijken! En jij vind de Sally Hansen topcoat dus fijn? Ik zal eens spieken, ik heb meerdere treatments van dit merk gebruikt voor mijn zachte en splijtende nagels en hoewel het niet echt hielp vond ik de cremes wel erg fijn..
Debsterr, beterschap!
Oh, en ik zit me helemaal te verheugen, we hebben een saunabon gekregen dus ik denk dat we over 2 weken naar de sauna in Schiedam gaanIk ben nog nooit in een sauna geweest eigenlijk, ik ga altijd naar de Hammam hier in de stad. Ben wel benieuwd hoor
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:21 schreef Incantrix het volgende:
Amy Winehouse, ja, tragisch wel, she had so much going for her.. Maar inderdaad geen enkele verassing nee.
Nagelschaartje, oh, hip! Hier vlakbij zit een kruidvat met het uitgebreide rek, ik ga eens kijken! En jij vind de Sally Hansen topcoat dus fijn? Ik zal eens spieken, ik heb meerdere treatments van dit merk gebruikt voor mijn zachte en splijtende nagels en hoewel het niet echt hielp vond ik de cremes wel erg fijn..
Debsterr, beterschap!
Oh, en ik zit me helemaal te verheugen, we hebben een saunabon gekregen dus ik denk dat we over 2 weken naar de sauna in Schiedam gaanIk ben nog nooit in een sauna geweest eigenlijk, ik ga altijd naar de Hammam hier in de stad. Ben wel benieuwd hoor
Oh het is na een ontbijtje wel weer bij getrokken hoor, had gewoon niet zoveel Amaretto moeten drinken!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:21 schreef Incantrix het volgende:
Debsterr, beterschap!
Vet hequote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef milka82 het volgende:
![]()
Die tas Princess! Wantz! Waar heb je die vandaan?
Wat een rotweer trouwens, dit is toch geen vakantieweer. Zwager en schoonzusje net even gezien na drie weken Italie, het waren gewoon een stel negers! Drie weken lang30 + graden, heerlijk.
Ik heb ernstig zin om te falen maar ik heb al zo veel... de nieuwe collectie van CG en Opi moeten even uitkomen op TD eeeuhh NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |