Je houdt het nog ontzettend netjes. Ik had al tig quotes uit het wetboek er bij gepakt

Eisen stellen verdorie !!
Wij zitten momenteel namelijk ook te klooien met BeterBed

Vorige week vrijdag zou onze nieuwe boxspring geplaatst worden (220x180). Schoonpa was bij ons thuis (wij zaten op trouwerij) en we werden opgebeld door de leverancier dat zo'n grote boxspring nooit door het trappegat naar boven wordt gebracht; dat ie alles beneden zou laten staan; dat wij het maar naar boven moeten brengen

Ik dacht het niet; verkoopster had aangegeven dat het geen probleem was om hem naar boven te brengen; dat het níet kan is niet ons probleem. Leverancier gaf aan dat wij dan maar een steiger moesten huren om via het raam naar binnen te brengen. Again: No way; ik betaal geen cent meer.
Uiteindelijk wil BeterBed dan ook instaan voor de kosten van de steiger..
Dus toen kwam nog: Datum van levering: 6 september

Nee dus. Aangezien we nu al een week op de grond slapen.
Dus: Of ze brengen het bed heul snel onze kant op; of ze storten ons geld terug. Voor minder doen we het niet.
Vandaag zouden ze mijn vriend terugbellen hierover; dus ik ben benieuwd.
Ergste is nog dat de leverancier zei dat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurt. Ze hebben al zo vaak aangegeven dat een bed van 220 níet via trappegat kan; maar verkopers blijven aangeven van wel...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7