Hahah dat ben ik niet!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Gatverdamme... Heb je het ijsje daarna nog opgegeten?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguuuuhhh
Ik had dat meisje gemailed van die dashica beauty dinges dat het nagellakrekje niet hetzelfde is als de afbeelding krijg ik terug dat er 90 flesjes in passen dus dat ze er niets aan doet
Ik had dit van haar:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Mogen we meehelpen met een reactie terug sturen?
Wat een wijf!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dit van haar:
Het is een standaard foto die wij geleverd hebben gekregen van de leverancier.
Wij hebben het aantal flesjes dat in het rek kunnen netjes aangegeven op onze site.
Hierdoor weet je dus wat je koopt, en ook hoeveel erin kunnen.
Ik kan er verder niets aan doen.
En dit terug gestuurd:
Ik snap dat er gewoon 90 flesjes in het rekje passen maar sommige
lakjes zijn te groot voor dit rek wat bij het andere rek wel past,
plus dat u een ander rek verstuurd dan op de afbeelding. Ook nog eens
dat het rek beschadigd is, aan de onderkant is er een hoekje af. Als
het rek goed was had ikdir niet heel erg gevonden maar dit is een
ander rek dan waar ik naar op zoek was.
... and now we wait ...
Ohmyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had dit van haar:
Het is een standaard foto die wij geleverd hebben gekregen van de leverancier.
Wij hebben het aantal flesjes dat in het rek kunnen netjes aangegeven op onze site.
Hierdoor weet je dus wat je koopt, en ook hoeveel erin kunnen.
Ik kan er verder niets aan doen.
En dit terug gestuurd:
Ik snap dat er gewoon 90 flesjes in het rekje passen maar sommige
lakjes zijn te groot voor dit rek wat bij het andere rek wel past,
plus dat u een ander rek verstuurd dan op de afbeelding. Ook nog eens
dat het rek beschadigd is, aan de onderkant is er een hoekje af. Als
het rek goed was had ikdir niet heel erg gevonden maar dit is een
ander rek dan waar ik naar op zoek was.
... and now we wait ...
Vlg mij heb je altijd recht om terug te sturen als het product niet naar verwachting is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:03 schreef Loqi het volgende:
nou lekker dan! Als ie stuk is zou ze em toch gewoon terug moeten nemen, ongeacht het model?
Ja dat lijkt mij dus ook niet, je moet wel versturen wat je op de afbeelding hebt staanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij heb je altijd recht om terug te sturen als het product niet naar verwachting is.
En volgens mij mogen ze helemaal geen ander product sturen dan op het plaatjeMaar dat zou ik even moeten nazoeken.
Of de opmerking erbij, let op: product wijkt af van afbeelding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij dus ook niet, je moet wel versturen wat je op de afbeelding hebt staan
Yea klopt, je moet dan alleen wel de verzendkosten terug zelf betalen, maar je mag binnen een week ruilenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:54 schreef Mss het volgende:
Maar internetaankopen mag je toch sowieso retourneren, ongeacht de reden? Net zoals je dat hebt met aankopen die je in een fysieke winkel doet.
Dat sowieso. Als je met paypal betaald hebt kun je volgens mij een geschil openen omdat ze het verkeerde product geleverd hebben!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar ik vind het raar dat ze blijft ontkennen dat het raar is dat je iets anders stuurt dan op de afbeelding
nee ging via geld overmakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je met paypal betaald hebt kun je volgens mij een geschil openen omdat ze het verkeerde product geleverd hebben!
omg omg omgquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Wij hadden er nog geen afmeting bij staan.
Dus dan had u mij even moeten mailen voor de afmetingen voordat u het rek ging kopen.
Over de beschadiging van het rek, hier kunnen wij ook niets aan doen.
Daar u geen verzekerde verzending heeft gekozen en wij het nu niet kunnen verhalen van post nl.
Fijne middag.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Dus dan had u mij even moeten mailen voor de afmetingen voordat u het rek ging kopen.
Daar u geen verzekerde verzending heeft gekozen en wij het nu niet kunnen verhalen van post nl.
Fijne middag.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Fijne middag.
ambtenaren + vrijdagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
zijn jullie kantoren ook zo uitgestorven?
yepsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
wat een ongelooflijke streuf zeg, van die webshop
Het is ook gewoon complete bullshit, waarom zou t in hemelsnaam jouw verantwoordelijkheid zijn om alle soorten rekken na te zoeken als haar informatie gewoon niet kloptquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps
mijn rekken hangen woensdag straks allemaal bij elkaar dus het ziet er gewoon stom uit dat 1 ander is, plus op de afbeelding staat gewoon wel het plaatje van de andere 2 die ik al heb, plus ik vind gewoon belachelijk hoe ze alles afschuift en niet met een oplossing komt dus ik wordt alleen maar irritanter zo
Heel goed! Wat een stomme trut zegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Shirley,
Beschadigen heeft niets te maken met verzekerd verzenden, dat is alleen voor als pakketjes kwijt raken.
Dat u nu de website heeft aangepast betekend niet dat ik dit allemaal kon weten. Op het plaatje stond exact het rekje waar ik er al 2 van heb en waarvan ik zeker weet dat alles goed is en past, en ik heb iets anders gekregen dan afgebeeld. Ik hoefde niet eerst contact met jullie op te nemen want ik ken de rekjes al.
Ik ga er vanuit dat jullie met een oplossing komen ipv het steeds naar mij af te schuiven.
MVG,
Demelza
GRR.... Maar het is wel hun fout dat ze iets anders leveren dan dat er staat vermeld!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Aangezien u niet gekozen heeft voor verzekerde verzending nemen wij het rek niet retour daar hij beschadigd is en voor mij niet meer verkoopbaar.
Mocht u hem het toch toesturen word hij geweigerd en gaat hij weer retour naar u.
Als u twijfels heeft over iets dat u besteld moet u eerst contact opnemen met de webshop.
Het is dus niet onze fout want het staat er keurig bij vermeld dat het voor 90 flesjes is.
En het staat er niet bij vermeld voor wat voor flesjes het is.
Fijne dag nog verder.
Dat, wat een rotwijf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
she'd better solve this, anders gaan we wel even wat negatieve publiciteit genereren
Yea ik heb nu aangegeven dat ze met een oplossing moet komen anders ben ik er klaar mee ... ben lang genoeg aardig geweest ..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef Dragonberry het volgende:
![]()
Als ze nu niets doet, contact opnemen met consuwijzer dan maar?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea ik heb nu aangegeven dat ze met een oplossing moet komen anders ben ik er klaar mee ... ben lang genoeg aardig geweest ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |