Dat kan snel gaan in ene he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef Debsterr het volgende:
Woops, ineens 215 lakjes en 31 untrieds.. nou had ik ook wel 5 lakjes uit een give away maar toch!
Ja die kak Kruidvat en de kortingen die ze hebben.. niet goed voor lakjes aantal. Maar ik ga wel eens grondig door m'n stash heen want er kan ook best weer wat weg!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Dat kan snel gaan in ene he?
Ik tel het maar gewoon niet.. ^^'
Maar het is al zo vaak bewezen dat klantvriendelijkheid zich écht terugbetaald. Ik snap daarom zo'n houding écht niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
die shirley mag een voorbeeld nemen aan alice, van alice & jo's. Mijn gelliners waren verdroogd, mailtje gestuurd en ik had dezelfde dag mijn geld al terug op mijn rekeningvond het zo super dat ik 't geld meteen opnieuw heb uitgegeven in haar shop
ZEKER op het internet waar nu al tientallen vrouwen weten dat ze bij dit wijf niks hoeven te kopen :xquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar het is al zo vaak bewezen dat klantvriendelijkheid zich écht terugbetaald. Ik snap daarom zo'n houding écht niet.
volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Mss het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hier laatst iets gelezen over viis.es. Was daar nou iets mee dat ze niet meer naar NL shipten?
Aaaah als je gaat bestellen wil ik mee betellen als het mag lalalalalalalalaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Mss het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hier laatst iets gelezen over viis.es. Was daar nou iets mee dat ze niet meer naar NL shipten?
Als ik ga bestellen mag je mee bestellen, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Ik heb van de week al TD gefaald en mijn marktplaats koper is dus niet op komen dagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aaaah als je gaat bestellen wil ik mee betellen als het mag lalalalalalalala
En ik zal zo even mijn laatste mail aftikken, mijn nagels lakken ging even voor
Ruby pumps is nog steeds liefdeeeee
Yaaay ik wil de zilvere holo nog dan heb ik ze allemaal maar hijs bij nfu oh nl steeds sold out en ik wil nog wat flakiesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik ga bestellen mag je mee bestellen, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Ik heb van de week al TD gefaald en mijn marktplaats koper is dus niet op komen dagen. Mocht ik nog gaan bestellen mag je uiteraard mee bestellen!
Neem een screenshot en doe beroep op de terms of service die op de site staanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb nu dit, aanvullingen welkom maar ik kan niet 6464282929 keer kuthoer erin zetten :p
Shirley,
Aanstaande maandag doe ik het nagellak rek retour jouw kant op. Ik ga er bij deze vanuit dat het niet geweigerd wordt aangezien het niet mijn probleem is dat er aan jouw kant fouten worden gemaakt. Ik zal het nog even voor je op een rij zetten en hopen dat je het nu wel begrijpt.
1) Het rek wijkt af van de afbeelding die op de website geplaatst is -> kortom ik heb een product gekregen wat ik niet besteld heb. Nergens op de pagina staat dat het rek kan afwijken van de afbeelding.
2) ik hoef niet voor alles wat ik op internet koop eerst de webshop te bellen om te kijken of wat ze verkopen ook daadwerkelijk klopt met wat op de site staat. Ik heb al twee van deze rekken in huis dus ik weet precies hoe groot hij is en welke potjes erin passen. Dat de maten niet op de site staan is jouw probleem, niet de mijne.
3) ik ga niet hele stukken van internet kopieren dat ik in mijn recht sta, ik neem aan dat je zelf ook wel kunt googelen. Ook in jouw eigen voorwaarden staat dat binnen 7 werkdagen een product retour mag, en hier zijn ook wetten voor vast gelegd. Ik heb het bubbeltjesspul er weer omheen gedaan en het rekje zit weer in de doos.
4) Je geeft aan dat je niets aan de beschadiging kan doen omdat het niet verzekerd verzonden is. Als je op jouw eigen site staat en in het menu op verzekerd verzenden klikt staat er dat het gaat om spullen kwijtraken, niet iets over beschadiging. Jij bent degene die iets naar mij verstuurd, dus jij bent verantwoordelijk.
9,50 voor 2D vind ikal duurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:44 schreef Mss het volgende:
WTF Harry Potter kost VEERTIEN EURO in de 3D Imax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |