Wel triest dat ze nu wel het juiste plaatje erbij weet te vinden...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.dashicabeautys(...)ellak-rek-90-flesjes
het plaatje is nu wel de juiste met rechte hoeken en de afmetingen en enzo staan erbij
let ook op de tekst eronder
Ja want het andere plaatje was toch ECHT degene die ze van de leverancier had gekregen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wel triest dat ze nu wel het juiste plaatje erbij weet te vinden...
quote:Shirley,
Beschadigd of niet, het gaat ern og steeds om dat dit niet hetzelfde product is wat op de website staat.
Het rek ziet er anders uit, en jullie hadden geen afmetingen op de site staan. Jullie fout, niet de mijne.
Als er nu geen oplossing komt ga ik andere stappen ondernemen, want ik blijf zo niet aan de gang.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Wij nemen niets retour en kunnen verder niets voor u doen.
U had toch even moet lezen:
Eigen risico bij schade als er geen verzekerde verzending is gekozen.
Wil jij ook je product verzekerd verzenden?
Klik dan links in het menu op: VERZEKERDE VERZENDING.
Fijne dag nog verder.
Met vriendelijke groet,
Shirley.
DashicaBeautyShop.
Ik zit het ook te lezen + er is alleen mogelijkheid tot ontnemen van het herroepingsrecht VOOR de aankoop. Sale producten bijvoorbeeld. Ze moet gewoon der bek houden en dat ding terugnemen. Kutje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit staat toch op haar site:
Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door DashicaBeautyShop verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Dan moet je toch gewoon terug kunnen sturen, wat denk dat mens wel niet
Ja graagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Het rekje gaat morgen ook zeker terugen ik zorg wel dat alles terug betaald wordt
Zal straks mijn laatste mail laten zien
Rekken gaan gewoon snel stuk. Daar kan je zelf niet altijd wat aan doen. Wel aan de manier hoe je er mee omgaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dit voor idioterie? Voor je een webshop begint de wet koop op afstand lezen én een cursus inpakken voor beginners doen, Shirley....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |