Wel triest dat ze nu wel het juiste plaatje erbij weet te vinden...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.dashicabeautys(...)ellak-rek-90-flesjes
het plaatje is nu wel de juiste met rechte hoeken en de afmetingen en enzo staan erbij
let ook op de tekst eronder
Ja want het andere plaatje was toch ECHT degene die ze van de leverancier had gekregen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wel triest dat ze nu wel het juiste plaatje erbij weet te vinden...
quote:Shirley,
Beschadigd of niet, het gaat ern og steeds om dat dit niet hetzelfde product is wat op de website staat.
Het rek ziet er anders uit, en jullie hadden geen afmetingen op de site staan. Jullie fout, niet de mijne.
Als er nu geen oplossing komt ga ik andere stappen ondernemen, want ik blijf zo niet aan de gang.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Wij nemen niets retour en kunnen verder niets voor u doen.
U had toch even moet lezen:
Eigen risico bij schade als er geen verzekerde verzending is gekozen.
Wil jij ook je product verzekerd verzenden?
Klik dan links in het menu op: VERZEKERDE VERZENDING.
Fijne dag nog verder.
Met vriendelijke groet,
Shirley.
DashicaBeautyShop.
Ik zit het ook te lezen + er is alleen mogelijkheid tot ontnemen van het herroepingsrecht VOOR de aankoop. Sale producten bijvoorbeeld. Ze moet gewoon der bek houden en dat ding terugnemen. Kutje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit staat toch op haar site:
Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door DashicaBeautyShop verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Dan moet je toch gewoon terug kunnen sturen, wat denk dat mens wel niet
Ja graagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Het rekje gaat morgen ook zeker terugen ik zorg wel dat alles terug betaald wordt
Zal straks mijn laatste mail laten zien
Rekken gaan gewoon snel stuk. Daar kan je zelf niet altijd wat aan doen. Wel aan de manier hoe je er mee omgaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dit voor idioterie? Voor je een webshop begint de wet koop op afstand lezen én een cursus inpakken voor beginners doen, Shirley....
Dat kan snel gaan in ene he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef Debsterr het volgende:
Woops, ineens 215 lakjes en 31 untrieds.. nou had ik ook wel 5 lakjes uit een give away maar toch!
Ja die kak Kruidvat en de kortingen die ze hebben.. niet goed voor lakjes aantal. Maar ik ga wel eens grondig door m'n stash heen want er kan ook best weer wat weg!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Dat kan snel gaan in ene he?
Ik tel het maar gewoon niet.. ^^'
Maar het is al zo vaak bewezen dat klantvriendelijkheid zich écht terugbetaald. Ik snap daarom zo'n houding écht niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
die shirley mag een voorbeeld nemen aan alice, van alice & jo's. Mijn gelliners waren verdroogd, mailtje gestuurd en ik had dezelfde dag mijn geld al terug op mijn rekeningvond het zo super dat ik 't geld meteen opnieuw heb uitgegeven in haar shop
ZEKER op het internet waar nu al tientallen vrouwen weten dat ze bij dit wijf niks hoeven te kopen :xquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar het is al zo vaak bewezen dat klantvriendelijkheid zich écht terugbetaald. Ik snap daarom zo'n houding écht niet.
volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Mss het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hier laatst iets gelezen over viis.es. Was daar nou iets mee dat ze niet meer naar NL shipten?
Aaaah als je gaat bestellen wil ik mee betellen als het mag lalalalalalalalaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Mss het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hier laatst iets gelezen over viis.es. Was daar nou iets mee dat ze niet meer naar NL shipten?
Als ik ga bestellen mag je mee bestellen, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Ik heb van de week al TD gefaald en mijn marktplaats koper is dus niet op komen dagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aaaah als je gaat bestellen wil ik mee betellen als het mag lalalalalalalala
En ik zal zo even mijn laatste mail aftikken, mijn nagels lakken ging even voor
Ruby pumps is nog steeds liefdeeeee
Yaaay ik wil de zilvere holo nog dan heb ik ze allemaal maar hijs bij nfu oh nl steeds sold out en ik wil nog wat flakiesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik ga bestellen mag je mee bestellen, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Ik heb van de week al TD gefaald en mijn marktplaats koper is dus niet op komen dagen. Mocht ik nog gaan bestellen mag je uiteraard mee bestellen!
Neem een screenshot en doe beroep op de terms of service die op de site staanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb nu dit, aanvullingen welkom maar ik kan niet 6464282929 keer kuthoer erin zetten :p
Shirley,
Aanstaande maandag doe ik het nagellak rek retour jouw kant op. Ik ga er bij deze vanuit dat het niet geweigerd wordt aangezien het niet mijn probleem is dat er aan jouw kant fouten worden gemaakt. Ik zal het nog even voor je op een rij zetten en hopen dat je het nu wel begrijpt.
1) Het rek wijkt af van de afbeelding die op de website geplaatst is -> kortom ik heb een product gekregen wat ik niet besteld heb. Nergens op de pagina staat dat het rek kan afwijken van de afbeelding.
2) ik hoef niet voor alles wat ik op internet koop eerst de webshop te bellen om te kijken of wat ze verkopen ook daadwerkelijk klopt met wat op de site staat. Ik heb al twee van deze rekken in huis dus ik weet precies hoe groot hij is en welke potjes erin passen. Dat de maten niet op de site staan is jouw probleem, niet de mijne.
3) ik ga niet hele stukken van internet kopieren dat ik in mijn recht sta, ik neem aan dat je zelf ook wel kunt googelen. Ook in jouw eigen voorwaarden staat dat binnen 7 werkdagen een product retour mag, en hier zijn ook wetten voor vast gelegd. Ik heb het bubbeltjesspul er weer omheen gedaan en het rekje zit weer in de doos.
4) Je geeft aan dat je niets aan de beschadiging kan doen omdat het niet verzekerd verzonden is. Als je op jouw eigen site staat en in het menu op verzekerd verzenden klikt staat er dat het gaat om spullen kwijtraken, niet iets over beschadiging. Jij bent degene die iets naar mij verstuurd, dus jij bent verantwoordelijk.
9,50 voor 2D vind ikal duurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:44 schreef Mss het volgende:
WTF Harry Potter kost VEERTIEN EURO in de 3D Imax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |