Nubar Diamont volgens mij ook anders zou ik alles steeds verpestenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
sv droogt ook de lagen er onder, out the door niet. Die droogt alleen zichzelf zeg maar. De enige tc die ik ken die hetzelfde doet als seche, is poshe.
Poshe is echt THA BOMB!! Wordt niet zo dik als SV en droogt als een tiet!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Poshe heb ik sinds deze week ook, nog niet geprobeerd, maar ik ben heel benieuwd
Irritantquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zo naar de glas in lood winkel, zijn ze met verkansie
ik haat zomerstops
Zou kunnen, ik denk dat ik een kutflesje heb want bij mij doet ie dat dus niet...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nubar Diamont volgens mij ook anders zou ik alles steeds verpesten![]()
![]()
+1!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Poshe is echt THA BOMB!! Wordt niet zo dik als SV en droogt als een tiet!
Oh... dan maakt het idd niet zo veel uit denk ik nee....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef Incantrix het volgende:
Poshe ken ik eigenlijk niet, orly special bonder staat hier al een tijdje op mijn to buy-lijstje. Mijn probleem is alleen dat ik hele zachte nagels heb, dus wat ik ook doe, ze buigen altijd om en dan maakt het denk ik niet zo veel uit wat eronder en erop zit, daar kan geen enkel lakje goed tegen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:12 schreef Incantrix het volgende:
Mss, wel bij Shirley bestellen he? Ze schijnt tegenwoordig zelfs foto's te plaatsen die daadwerkelijk corresponderen met het produkt dat je koopt!
Hmmn, goed verkooppraatjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Poshe is echt THA BOMB!! Wordt niet zo dik als SV en droogt als een tiet!
Ik heb die van mij bij Bubsel gekocht (nailpolishfashion.nl). Handige daar vind ik dat je gewoon 1 of 2 flesjes kunt bestellen, die dan via brievenbuspost verzonden worden. Ideaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:20 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Hmmn, goed verkooppraatjeIk denk dat ik dan maar eens Poshe ga proberen.
Heb je ook goede verkoopplekken?
Eh, net te laat. Heb 'm al op Ebay besteld ^^'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb die van mij bij Bubsel gekocht (nailpolishfashion.nl). Handige daar vind ik dat je gewoon 1 of 2 flesjes kunt bestellen, die dan via brievenbuspost verzonden worden. Ideaal
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
In het altijd-zonnige-Almere ook =(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |