Panoramafotoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, op 1 foto past het krap
Ik kan niet hardlopen... Ik kan hard fietsen en hard crosstrainen, maar rennen niet. Ik heb Evy ooit geprobeerd maar na 3 keer de proefles ging ik nog steeds halverwege dood. Ik stik gewoonquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga dit weekend echt maar eens beginnen met hardlopen... komt er misschien ooit nog eens iets van me terecht ofzo
Dat is niet echt praktisch neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan niet hardlopen... Ik kan hard fietsen en hard crosstrainen, maar rennen niet. Ik heb Evy ooit geprobeerd maar na 3 keer de proefles ging ik nog steeds halverwege dood. Ik stik gewoon
Ik haat haar inmiddels, omdat ze me dood wilquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is niet echt praktisch nee
Ik ga ook aan de Evy, de gezellige belg
Ik laat na de eerste keer wel weten hoe het was. Misschien wil ik haar dan ook wel dood. Mijn conditie ligt ergens onder het nulpuntquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik haat haar inmiddels, omdat ze me dood wil
Je rookt, en je zuipt, en je hebt overgewicht. Net als ik. Ik wil wel raden, maar ik wil je ook niet ontmoedigenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik laat na de eerste keer wel weten hoe het was. Misschien wil ik haar dan ook wel dood. Mijn conditie ligt ergens onder het nulpunt
Ssshhhhtttt!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je rookt, en je zuipt, en je hebt overgewicht. Net als ik. Ik wil wel raden, maar ik wil je ook niet ontmoedigen
Dat helpt tegen alles!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx babe!
Ik ben intussen chocoladekoekjes aan het eten
Dat vind ik altijd zo fijn, als je dan weer helemaal klaar bent en alles is schoon en zacht en gladquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat helpt tegen alles!
Ik heb haarkuurtje gedaan, maskertje gedaan, uitgebreide mondverzorging incl ibuprofen (tandvleesontsteking + tandartsangst =), benen en oksels geëpileerd en gesmeerd, pedicure en nu lui in bed. Morgen haar bijkleuren en wenkbrauwen fixen en ik ben helemaal schoon en verzorgd
Duitse omaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
En in mijn luiheid had ik 2 pagina's topic gemist.
SQ ben jij ook zo benieuwd naar die oma die bloemetjes plukt?.
Volgens mij was ze wel heel blij met d'r blommenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |