Bij de Pathe was ik maar 13,- kwijt voor twee kaartjes 2D met studentenkorting (maar dat is niet veel minder ofzo dan normale prijs).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:44 schreef Mss het volgende:
WTF Harry Potter kost VEERTIEN EURO in de 3D Imax
Mensen ik zit op een ipad wat doen jullie me aanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neem een screenshot en doe beroep op de terms of service die op de site staan
Heb ik in principe ook recht op, maar daar doen ze in het weekend niks aanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij de Pathe was ik maar 13,- kwijt voor twee kaartjes 2D met studentenkorting (maar dat is niet veel minder ofzo dan normale prijs).
Stuur ook een klachtenmail danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb ik in principe ook recht ook, maar daar doen ze in het weekend niks aan
Omdat ze niet aan studentenkorting in het weekend doen? Nah, dat is gewoon hun beleid. Als ik korting wil kan ik doordeweeks komenquote:
Niet veel? Ik vind het best veel minder, 5 euro.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij de Pathe was ik maar 13,- kwijt voor twee kaartjes 2D met studentenkorting (maar dat is niet veel minder ofzo dan normale prijs).
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mensen ik zit op een ipad wat doen jullie me aan
Zal ik een ps toevoegen?
Ps: je bent een irritant mokkel
Ps: *buuuurrrrp*
.... Andere creaties zijn ook welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah meis das wel echt bummer, kun je hem nu nog herren?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
*insert random vloekwoorden* Leer niet voor een tentamen, haal een 5,4. Leer wel voor de her, en ik haal verdomme een 4,1!!!!!!!!
Ik ben dom, ik haat mezelf
Ik bedoel dat ik dus 13 euro heb betaald voor twee kaartjes met studentenkorting, en dat ik niet weet hoeveel de gewone kaartjes hier kosten, maar zeker niet meer dan 1 of 2 euro pp erbij (en dus niet die 14 pp).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet veel? Ik vind het best veel minder, 5 euro.
[..]I sorry.
Volgend jaar vak opnieuwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah meis das wel echt bummer, kun je hem nu nog herren?
Balen!quote:
Bahquote:
Het is 19 euro voor 2 kaartjes 2D, het is 9,50 per kaartje. Dushet scheelt best welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dus 13 euro heb betaald voor twee kaartjes met studentenkorting, en dat ik niet weet hoeveel de gewone kaartjes hier kosten, maar zeker niet meer dan 1 of 2 euro pp erbij (en dus niet die 14 pp).
Ik heb meteen de docente gemaild of ik mijn eerste tentamen en de her in mag zien...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah
Kun je nog het tentamrn terug vragen? Dan kun je nakijken waar het fout gaat misschien helpt dat wat
Volgend jaar gewoon vlokken en dan red je t wrl meiske
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
he lin, wat een bummer! Maar drie keer is scheepsrecht! (ik heb ook een paar van die kutvakken gehad... Uiteindelijk de laatste met een 9,8 gehaald omdat ik het licht zag. Er is hoop!!!!!)
Als ik ze zo zie zou ik ze zo ook kopen zo schattig zijn zequote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut is dat Lin.Maar gaat de volgende keer helemaal goed komen, vooral als je nu in kan zien wat er mis ging.
Jongens, serieus, jullie moeten allemaal aan de Bols Cheesecake (mixdrankje), zoooo lekker!
Oh ennnn, mijn China Glaze pastel fail is binnen.Mini's, zooo schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How cute!! Ik dacht: wantz, wantz!! Tot ik zag dat ik er al drie van hebquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut is dat Lin.Maar gaat de volgende keer helemaal goed komen, vooral als je nu in kan zien wat er mis ging.
Jongens, serieus, jullie moeten allemaal aan de Bols Cheesecake (mixdrankje), zoooo lekker!
Oh ennnn, mijn China Glaze pastel fail is binnen.Mini's, zooo schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff mokken is fijn, potje janken helpt ook, daarna lekker biertje en peukkie en met het inzicht erbij komt het de volgende keer helemaal goed <3.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb meteen de docente gemaild of ik mijn eerste tentamen en de her in mag zien...
Ik vind mezelf gewoon dom nu. Ik moet gewoon even mokken denk ik, is overmorgen ofzo wel over.
Jullie zijn lief
Thanx babe!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ff mokken is fijn, potje janken helpt ook, daarna lekker biertje en peukkie en met het inzicht erbij komt het de volgende keer helemaal goed <3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |