Koekjes helpen sowieso!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx babe!
Ik ben intussen chocoladekoekjes aan het eten
I know right! Maar die collectie heeft ook niet echt een pastel blauw dacht ik me te herinneren, dus dan is het wel weer logisch, op zich.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Die mini's
Wazig dat er 5 van dezelfde collectie zijn en 1 odd one in the bunch
Dat valt best mee hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know right! Maar die collectie heeft ook niet echt een pastel blauw dacht ik me te herinneren, dus dan is het wel weer logisch, op zich.
Ik vind die van OPI een beetje te klein, kan je volgens mij twee keer je nagels mee doen ofzo.
Heb jij geen moeite mee. Jammer dat je pot bent, you're every mans wet dreamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ze passen alleen zo lastig in je mond he
En dan nog moet je elke dag lakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor!
En: ik lak toch niet vaker dan 2x met een lakje geloof ik.... als ik dat zou doen, kan ik bijna 2 jaar vooruit geloof ik, bwheheh
Dat ook ja.... elke dag lakken. Dat doe ik toch echt niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan nog moet je elke dag lakken
/herkenbaar
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij geen moeite mee. Jammer dat je pot bent, you're every mans wet dream
Verdient schijnbaar best aardigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik daar goed in zou zijn ja! Ik kan ook heel ver mijn vinger in mijn keel steken zonder te kokhalzen
Ik weet ineens wat ik kan gaan doen als mijn studie mislukt
Wel bij de lekkere hoeren hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Straks kun je me terug vinden in het KPD-hoeren-topic
Nee, ik danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, mij naakt zien is niet echt appetijtelijk, hahha!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gezwicht voor het Naked palette
Ligt er aan, op 1 foto past het krapquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij prima naakt naast elkaar zouden passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |