Al 21 jaar ^^quote:
Gelukkig, ik was niet de enige.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik lolde![]()
http://www.nu.nl/achterklap/2572795/amy-winehouse-overleden.html
over "goh, dat is verrassend" gesproken
wauw 21 jaar al, ik net een jaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Al 21 jaar ^^
En ik lak m'n wielen altijd op kleur
Als ik dan zin in blauw heb, pak ik gewoon m'n blauwe wiel
Ah fuck te laatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal dood gegaan op hun 27e
Op je 27e doodgaan is stoer
Nou hoop dat ik die leeftijd ver voorbij ben straksquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wij zijn niet stoerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ah fuck te laat![]()
Wel zonde van iemand met zoveel talent.
Yea, ik vind dat haar lichaam het nog redelijk lang heeft uitgehouden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wij zijn niet stoer
vind het wel een gevalletje eigen schuld, dikke bult trouwens
Good to know!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een kleine spray van p2 en een busje spray van Essence, zit nog in hun huidige assortiment (wel het uitgebreide rek). Essence heeft ook druppels, maar dan zijn heel m'n vingers vet en kan ik niet meer rokenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb nu nubar diamond, maar die begint ook flink dik te worden. Beetje jammer, wil hierna denk ik toch wat anders.. Wat voor spray isda, nagelschaartje? [/n00b]
Beterschap chick!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Debsterr het volgende:
Werd wakker, dacht dat ik me wel goed voelde.. Helaas toch draaierig toen ik opstond
Oh die in Schiedam is echt heel fijnquote:Op zondag 24 juli 2011 12:21 schreef Incantrix het volgende:
Amy Winehouse, ja, tragisch wel, she had so much going for her.. Maar inderdaad geen enkele verassing nee.
Nagelschaartje, oh, hip! Hier vlakbij zit een kruidvat met het uitgebreide rek, ik ga eens kijken! En jij vind de Sally Hansen topcoat dus fijn? Ik zal eens spieken, ik heb meerdere treatments van dit merk gebruikt voor mijn zachte en splijtende nagels en hoewel het niet echt hielp vond ik de cremes wel erg fijn..
Debsterr, beterschap!
Oh, en ik zit me helemaal te verheugen, we hebben een saunabon gekregen dus ik denk dat we over 2 weken naar de sauna in Schiedam gaanIk ben nog nooit in een sauna geweest eigenlijk, ik ga altijd naar de Hammam hier in de stad. Ben wel benieuwd hoor
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:21 schreef Incantrix het volgende:
Amy Winehouse, ja, tragisch wel, she had so much going for her.. Maar inderdaad geen enkele verassing nee.
Nagelschaartje, oh, hip! Hier vlakbij zit een kruidvat met het uitgebreide rek, ik ga eens kijken! En jij vind de Sally Hansen topcoat dus fijn? Ik zal eens spieken, ik heb meerdere treatments van dit merk gebruikt voor mijn zachte en splijtende nagels en hoewel het niet echt hielp vond ik de cremes wel erg fijn..
Debsterr, beterschap!
Oh, en ik zit me helemaal te verheugen, we hebben een saunabon gekregen dus ik denk dat we over 2 weken naar de sauna in Schiedam gaanIk ben nog nooit in een sauna geweest eigenlijk, ik ga altijd naar de Hammam hier in de stad. Ben wel benieuwd hoor
Oh het is na een ontbijtje wel weer bij getrokken hoor, had gewoon niet zoveel Amaretto moeten drinken!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:21 schreef Incantrix het volgende:
Debsterr, beterschap!
Vet hequote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef milka82 het volgende:
![]()
Die tas Princess! Wantz! Waar heb je die vandaan?
Wat een rotweer trouwens, dit is toch geen vakantieweer. Zwager en schoonzusje net even gezien na drie weken Italie, het waren gewoon een stel negers! Drie weken lang30 + graden, heerlijk.
Ik heb ernstig zin om te falen maar ik heb al zo veel... de nieuwe collectie van CG en Opi moeten even uitkomen op TD eeeuhh NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |