Duidelijk een type 2 of 3quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef scrubnub het volgende:
Ik laat mijzelf niet generaliseren, daarom kut topic.
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef ValHallen het volgende:
Heb je hier serieus 20 minuten over gedaan?
Ik vind mijn types toch wat uitgebreiderquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:33 schreef gamezz het volgende:
Wat voor stereotype user ben jij?
Hier zijn we destijds tot 17 types gekomen.
Ik ben trouwens user type #104871, de remlof.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:33 schreef Trollscience het volgende:
- Nieuw type toegevoegd
[..]
Orginaliteit
Ik ben de kwaliteit van type 6 gecombineerd met het variërende postgemiddelde van type 7.quote:
True, truequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben de kwaliteit van type 6 gecombineerd met het variërende postgemiddelde van type 7.
Tja..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs yvonne heeft een topic over je geopend, beter kan toch niet?
Inderdaad, TS moet rood worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs yvonne heeft een topic over je geopend, beter kan toch niet?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn type 7 was eerder dan jouw type 7..
Hmm ik maak maar 9 posts per dagquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent een type 3, zonder twijfel
Post is onleesbaar door slechte formulatie, en de postgemiddeldes zijn maar richtlijnen: Het gaat vaak op, maar niet altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Hmm ik maak maar 9 posts per dagen das heul geen 15-30 En ik bash geen TS.. meestal niet.
2x geband en ik open amper topics. Tja. en ik slijm niet. Ik lok wel uit. En dat autistische past ook niet. wat dan wat is type 10?
Je oude UI is toch dat hert?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mijn oude UI stelen (incluis de naam)nee.
Ook, die Zolder heeft heb ik een dag gehad, tot hij er mee rond ging lopen, toen was ik het zat.quote:
Ik voel jequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook, die Zolder heeft heb ik een dag gehad, tot hij er mee rond ging lopen, toen was ik het zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is leesbaar want het zijn normale nederlandse leestekens. Misschien past de grammatica niet zo maar dat is hier algemeen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Post is onleesbaar door slechte formulatie, en de postgemiddeldes zijn maar richtlijnen: Het gaat vaak op, maar niet altijd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:54 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Het is leesbaar want het zijn normale nederlandse leestekens. Misschien past de grammatica niet zo maar dat is hier algemeen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Faux. het volgende:
Dit is nou een eckt type 6-topic van een eckte type 6-user.
Maak nog maar wat types, dat is misschien wat duidelijker. En misschien een wat uitgebreiderde omschrijving van alle types.quote:
Type 11quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puik topic. Ik ben zelf uiteraard het schoolvoorbeeld van een type 6.
Ik vind je meer een type 1, en een beetje type 2 somsquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Swomp het volgende:
Ik heb van alle wel wat eigenschappen, varieert steeds.
Laat ik het anders stellen; Wat vinden jullie ?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef Fluxer het volgende:
Momentieel V2.3 Ik verwacht V3 ieder moment
Ik ben geen oldbie. Ik kan er ook niks aan doen dat ik geliefd ben onder zowel users als crew, iedereen een beetje blij wordt als ik post in om het even welk topic, meerdere Fok!sters aan hebben gegeven een kind van me te willen en ik onder dat alles toch grenzenloos bescheiden ben gebleven.quote:
type 6quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Swomp het volgende:
Ik heb van alle wel wat eigenschappen, varieert steeds.
Laat ik het anders stellen; Wat vinden jullie ?
Ik wacht op meer updates van dit prachtige topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This has no shine of chance.
Arrogante oldbie dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben geen oldbie. Ik kan er ook niks aan doen dat ik geliefd ben onder zowel users als crew, iedereen een beetje blij wordt als ik post in om het even welk topic, meerdere Fok!sters aan hebben gegeven een kind van me te willen en ik onder dat alles toch grenzenloos bescheiden ben gebleven.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mag van Danny niet eens OO in..
Oh jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Gezien mijn registratiedatum zou ik type 11 moeten zijn dan
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben bang dat hij me iets doet als ik niet lach
Kloon van...?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:14 schreef RobbertjeMatten. het volgende:
Ik ben er 1 van het partijtje vechten!
Om de 10 minuten scheren, ja ze noemen mij beer!
Indien die spelfout bij type 2 bedoeld is om ook te irriteren wel.quote:
haha ja jezelf quotenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jezelf qouten![]()
Ik ben meer type 2
Doe niet zo arrogant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Indien die spelfout bij type 2 bedoeld is om ook te irriteren wel.
Danku, ik zal hem even in de OP plakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
Dit topic (ook wel handig voor de OP, dan zie je zelf of je type 6 bent):
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
1e benoemd door anderequote:Type 2 (Vervelende user)
De vervelende user, is, zoals de naam zegt, vervelend. Hij/zij opent regelmatig bagger, of basht de TS in topics. De vervelende user irriteerd de moderators ook, en hij/zij is waarschijnlijk tussen de 1-3 keer geband. De vervelende user maakt meestal tussen de 10-25 posts per dag.
Type 6 (De kwaliteitsuser)
De kwaliteitsuser is een user, zoals de naam suggereert, die kwaliteit post. Hij/zij steekt erg graag moeite in een goede OP en hij/zij is meestal geliefd bij de moderators. Het postgemiddelde van de kwaliteitsuser is meestal laag, omdat de desbetreffende posts meer gaan om kwaliteit dan om kwantiteit. Dit is gemiddeld 10-20 posts per dag.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef RobbertjeMatten. het volgende:
[..]
Rellende rotscholier i I guess?
Komt wat meer in de buurt ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef RobbertjeMatten. het volgende:
[..]
Rellende rotscholier i guess?
Normaal doen?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Type 12: de user die met zijn vele eigen kloons topics volspamt?
Zie bijvoorbeeld [EIL].
Doen we nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:29 schreef Saisai het volgende:
geen idee welk type ik ben.![]()
vertel het me. [ afbeelding ]
In prgressquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Type 12: de user die met zijn vele eigen kloons topics volspamt?
Zie bijvoorbeeld [EIL].
Smegmanus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waar valt het type mod onder dat met kloons een kuttopic volspamt en het vervolgens onder de noemer "bagger" dichtgooit?
Kan onder 12.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waar valt het type mod onder dat met kloons een kuttopic volspamt en het vervolgens onder de noemer "bagger" dichtgooit?
Labiel hertjequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hoor wie het zegtquote:
Ik doe normaal, en jij hebt helemaal niets over mij te zeggen. HOOR JE? NIETS! En je ziet toch wie ik qoute dus dan weet je toch tegen wie ik het hebquote:
Jij. . .quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
[..]
Ik doe normaal, en jij hebt helemaal niets over mij te zeggen. HOOR JE? NIETS! En je ziet toch wie ik qoute dus dan weet je toch tegen wie ik het heb
Doe eens even normaal zeg je hoeft niet zo aan te vallen hoor. het is maar een vraagje. jij bent echt mengeling type 3 en 4quote:
Ja mensen allemaal even ontopic aub dit is erg vervelend.quote:
je mag hem terugstelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mijn oude UI stelen (incluis de naam)nee.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En, het hele topic doorgelezen?
Dit wel maar ik kom ook veel in andere topicsquote:Type 5 (De slowchatter)
De slowchatter is een user die niet gauw in andere topics dan reekstopics (Voornamelijk SCs) komt. Hij/zij doet erg (graag) aardig tegen andere users, en gebruikt frequent de smileysen
. Het aantal posts per dag kan hierdoor oplopen tot wel 70 per dag.
Dit maar dan open ik wel veel topicsquote:ype 7 (De lieve baggeraar)
De lieve baggeraar is een user die niet veel topics opent. Hij/zij gaat liever naar andere topics toe om daar te lopen zieken, en TS te bashen. Af en toe opent de lieve baggeraar een topic, dit topic heeft dan meestal een goede OP, dat bij users en ook bij de mods in de smaak valt. Derhalve zijn de mods vaak niet alert genoeg om deze topicverziekers in de gaten te houden. De lieve baggeraar heeft een varierend postgemiddelde.
Dit maar ik voel me niet verheven eerder gediscrimineerd zie ook : De discriminatie van midbiesquote:Type 11 (De arrogante oldbie)
De arrogante oldbie is een user die tussen 2000-2004 heeft geregistreerd. Hij/zij voelt zicht verheven boven andere users en beweerd vaak een type 6 te zijn, terwijl dit zelden het geval is. De moderators mogen de arrogante oldbie graag, vanwege zijn/haar vroege registratiedatum. De arrogante oldbie heeft een laag posts per dag, tussen de 5 - 20.
Ja ik heb ook wel 9 maar dat zijn geen FOK! cliches maar meer mijn eigen bedachte memes die niet aanslaan maar die na 8 jaar tijd nogsteeds gebruikquote:
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?quote:
Pardon?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?
Ja dat bedacht ik zomaar ineens. Ik zag jou aandacht vragen, vandaar.quote:
Da's niet aardig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?
Maar wel een terechte vraag, zeg nou zelf.quote:
Als er iemand is die hier naar aandacht snakt ben jij het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik zomaar ineens. Ik zag jou aandacht vragen, vandaar.
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind mijn types toch wat uitgebreider
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.
* Faux. pakt popcorn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.
volgens mij opper ik slechts een idee, ingegeven door jouw post.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als er iemand is die hier naar aandacht snakt ben jij het wel.
Dat is misschien wel terecht.quote:TS, zet er ook even het type randdebiel bij.
Als je ze allemaal hebt gehad kan je er ook een poll bij doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Trollscience het volgende:
Zo, al goed op de helft! Ik ga zometeen een nieuw type toevoegen
Lekker aardig van je om dat te doen door een reply op mijn post. Maar weet ik ook gelijk wat voor iemand jij bent.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij opper ik slechts een idee, ingegeven door jouw post.
[..]
Dat is misschien wel terecht.
In dat andere topic zat hij erbij, maar je kon er ook op stemmenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 kan wel zijn eigen type gebruiken
Echt spam? Die liggen toch al allemaal in de klikoquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 kan wel zijn eigen type gebruiken
En dan heb je nog de spambot dat is ook een type user
Nouja niet allemaal gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echt spam? Die liggen toch al allemaal in de kliko
u mad?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Lekker aardig van je om dat te doen door een reply op mijn post. Maar weet ik ook gelijk wat voor iemand jij bent.
NSB topic datquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal gelijk
Spamuser opsporing service #4
even bewijs aandragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel 9 maar dat zijn geen FOK! cliches maar meer mijn eigen bedachte memes die niet aanslaan maar die na 8 jaar tijd nogsteeds gebruik
Gekquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
even bewijs aandragen
Praat hier in raadsels...
praat hier in raadsels
praat hier in raadsels
Toch 3 keer hetzelfde topic binnen 9 jaar
of 9 keer hetzelfde topic in 9 jaarquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of 9 keer hetzelfde topic in 9 jaar
Vraagje ?
Vraagje ??
vraagje !
Vraagje
:) vraagje !
vraagje ?!?
vraagje ?
Vraagje....
Vraagje
Boudewijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of 9 keer hetzelfde topic in 9 jaar
Vraagje ?
Vraagje ??
vraagje !
Vraagje
:) vraagje !
vraagje ?!?
vraagje ?
Vraagje....
Vraagje
Dan is het een combinatie van 3 en 6quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet alleen maar bagger hè
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Vroegahquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef timbob het volgende:
Ik zweef tussen Type 1 en Type 11 in
Ik ben niet zo extreem aanwezig, maar vroeger was wel alles beter.
Wat is dat nou weer voor combiquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan is het een combinatie van 3 en 6
Ook je zusje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef timbob het volgende:
Ik zweef tussen Type 1 en Type 11 in
Ik ben niet zo extreem aanwezig, maar vroeger was wel alles beter.
Type 10 dus.quote:
Type 7.quote:
Het gaat om het "lieve"quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit uit mezelf een topic geopend en ik verziek topics niet toch?
Ok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, valt reuze mee. Ik ben wel gewoon een zogenaamde 'Appeluser' dan.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:05 schreef MissVanity het volgende:
Type 6 met meer dan 100 posts per dag
Trollscience, jij bent echt een kwaliteitsuser
Jouw topics zijn keer op keer leuk.
Ik meen hetquote:
Dat hoeft niet perse, er staat misschien ok kusjekroelquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:26 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Incorrect ik heb geen permban gehaad maar 3 maandjes ban!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik meen het
En je gaf me een kus op mijn billen.
Ik zal dat nooit vergeten.
Voorderest kan ik mij er best inleven knuffelquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, er staat misschien ok kusjekroel
Kijk ik helemaal niet raar van op.quote:
nhomoquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:37 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Voorderest kan ik mij er best inleven knuffel
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk ik helemaal niet raar van op.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
Ik denk dit type 5 zijn, al is oplopend tot 70 posts per dag wel erg weinig
Ja mn gemiddelde ligt lager maar dat komt omdat ik jaren lang niet veel gepost heb.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:25 schreef monkyyy het volgende:
#5.
Ongeveer 80% van mijn post zijn in nachtbagger.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
De slowchatter
Al heb ik nu niet meer zoveel post als vroegah. slowchat is wel een deel van mijn leven
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef Rummikub het volgende:
Type 1 maar dan met nog minder posts, meer een lurker (zo noemen jullie dat toch?)
:Squote:Op woensdag 20 juli 2011 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Geen 1,2 of 6 en van de rest alles eenbeetje
Een ekte 6 zal zichzelf nooit een 6 noemen natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef krokdown het volgende:
aids topiek, maar ontopic type6 ofcourse.
Ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:50 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die zichzelf kwaliteitsuser noemen.
Pleur dan op, kutnoepquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef krokdown het volgende:
aids topiek, maar ontopic type6 ofcourse.
Dit dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een ekte 6 zal zichzelf nooit een 6 noemen natuurlijk
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:10 schreef LompeHork het volgende:
Hmmm, na nadere inspectie blijf ik toch bij optie 2 en 7, ondanks de bijgekomen types
type klikspaan dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, ik ben nou eenmaal twee keer gebanned geweest, maar nu ben ik een brave user geworden
Timbobs zusje niet kennen, scheer je weg idioot!quote:
Gaat heen rot mot en vermenigvuldig u niet!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Timbobs zusje niet kennen, scheer je weg idioot!
Hey FkTwkGs2012quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent een toffe user een toffe user dat ben jij
[ afbeelding ]
Painthoerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:37 schreef Trashcanman het volgende:
Op ONZ zeker een 1, kom er nooit meer. Vroeger () was ik type 13: painthoer.
Op andere fora hang ik denk ik tussen een 2 en 5 in.
Ah je erkent de categorie iig. Gooi hem maar in de OP, ben wel benieuwd naar je omschrijving.quote:
Ben ik nu te lui voor, zometeen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah je erkent de categorie iig. Gooi hem maar in de OP, ben wel benieuwd naar je omschrijving.
Dat weten we allemaal, maar je hoort bescheiden te doenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef DeRakker. het volgende:
Alle types.
Totaalpakket ben ik gewoon.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
dan kunnen wij elkaar de handen schudden want ook ik ben all of the above
Ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat ik een Type 7 (De lieve baggeraar) ben, wie is het met mij eens?
Zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat ik een Type 7 (De lieve baggeraar) ben, wie is het met mij eens?
Smegmanusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2011 19:01:11 ]
Die horen bescheiden te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben een kwaliteitsuser.
Ben er nu aan bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar blijft het type voor ex-mod?
Goede edit welquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:05 schreef LompeHork het volgende:
Koop een abo, dan kun je dat nog wel
edit: Ik vind So_Surreal_Baby wel een type 6![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
Type 13 (De Ex-mod)
De ex-mod is, zoals de naam suggereert, een voormalig mod. Hij/zij is meestal arrogant vanwege zijn/haar voormalige carriere als userdictator en baggert hierdoor in de meeste topics. Aangezien de desbetreffende user ex-mod is, laten de huidige mods de ex-mod meestal zijn/haar gang gaan. Het postaantal van de ex-mod isl aag, zo tussen de 5 - 20 per dag.
Mijn postaantal is gelukkig hoger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
Type 13 (De Ex-mod)
De ex-mod is, zoals de naam suggereert, een voormalig mod. Hij/zij is meestal arrogant vanwege zijn/haar voormalige carriere als userdictator en baggert hierdoor in de meeste topics. Aangezien de desbetreffende user ex-mod is, laten de huidige mods de ex-mod meestal zijn/haar gang gaan. Het postaantal van de ex-mod isl aag, zo tussen de 5 - 20 per dag.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn postaantal is gelukkig hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |