Ja ik heb ook wel 9 maar dat zijn geen FOK! cliches maar meer mijn eigen bedachte memes die niet aanslaan maar die na 8 jaar tijd nogsteeds gebruikquote:
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?quote:
Pardon?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?
Ja dat bedacht ik zomaar ineens. Ik zag jou aandacht vragen, vandaar.quote:
Da's niet aardig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?
Maar wel een terechte vraag, zeg nou zelf.quote:
Als er iemand is die hier naar aandacht snakt ben jij het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik zomaar ineens. Ik zag jou aandacht vragen, vandaar.
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind mijn types toch wat uitgebreider
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.
* Faux. pakt popcorn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.
volgens mij opper ik slechts een idee, ingegeven door jouw post.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als er iemand is die hier naar aandacht snakt ben jij het wel.
Dat is misschien wel terecht.quote:TS, zet er ook even het type randdebiel bij.
Als je ze allemaal hebt gehad kan je er ook een poll bij doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Trollscience het volgende:
Zo, al goed op de helft! Ik ga zometeen een nieuw type toevoegen
Lekker aardig van je om dat te doen door een reply op mijn post. Maar weet ik ook gelijk wat voor iemand jij bent.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij opper ik slechts een idee, ingegeven door jouw post.
[..]
Dat is misschien wel terecht.
In dat andere topic zat hij erbij, maar je kon er ook op stemmenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 kan wel zijn eigen type gebruiken
Echt spam? Die liggen toch al allemaal in de klikoquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 kan wel zijn eigen type gebruiken
En dan heb je nog de spambot dat is ook een type user
Nouja niet allemaal gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echt spam? Die liggen toch al allemaal in de kliko
u mad?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Lekker aardig van je om dat te doen door een reply op mijn post. Maar weet ik ook gelijk wat voor iemand jij bent.
NSB topic datquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal gelijk
Spamuser opsporing service #4
even bewijs aandragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel 9 maar dat zijn geen FOK! cliches maar meer mijn eigen bedachte memes die niet aanslaan maar die na 8 jaar tijd nogsteeds gebruik
Gekquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
even bewijs aandragen
Praat hier in raadsels...
praat hier in raadsels
praat hier in raadsels
Toch 3 keer hetzelfde topic binnen 9 jaar
of 9 keer hetzelfde topic in 9 jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |