lijkt mij niet wat hebben die nou met sport \?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Ben ik nou gek of is dit eerder iets voor ONZ?
definieer 'erg' !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:12 schreef zoalshetis het volgende:
heeeeeel erg sterk.
hmm zit iets inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:19 schreef 1299 het volgende:
17,42
daar hangt de sterkte van de fietser toch niet vanaf !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
welke windkracht? lengte fietser? gebruikte versnelling? hellingsgraad?
dat is net zo'n vraag als;quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind , zichzelf een weg baant ?
Goeie vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef OProg het volgende:
[..]
dat is net zo'n vraag als;
Hoe zelfbewust de voetbalspeler die voor de ogen van het publiek de wedstrijd wint, zich kampioen waant?
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van een zakenman, want daar wordt ie alleen maar slechter van..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef OProg het volgende:
[..]
dat is net zo'n vraag als;
Hoe zelfbewust de voetbalspeler die voor de ogen van het publiek de wedstrijd wint, zich kampioen waant?
Als hij maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half dood.
dat is een songtekst, cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:
Haha, die is mooi! Leuk gedicht (als dat zo heet), en ik had gelijk, dit is eigenlijk dus iets voor ONZ... Of misschien voor muziek?
quote:
Wat een cultuurbarbarisme.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:
Haha, die is mooi! Leuk gedicht (als dat zo heet), en ik had gelijk, dit is eigenlijk dus iets voor ONZ... Of misschien voor muziek?
precies hij noemt ' jimmy' Onzinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |