lijkt mij niet wat hebben die nou met sport \?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Ben ik nou gek of is dit eerder iets voor ONZ?
definieer 'erg' !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:12 schreef zoalshetis het volgende:
heeeeeel erg sterk.
hmm zit iets inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:19 schreef 1299 het volgende:
17,42
daar hangt de sterkte van de fietser toch niet vanaf !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
welke windkracht? lengte fietser? gebruikte versnelling? hellingsgraad?
dat is net zo'n vraag als;quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind , zichzelf een weg baant ?
Goeie vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef OProg het volgende:
[..]
dat is net zo'n vraag als;
Hoe zelfbewust de voetbalspeler die voor de ogen van het publiek de wedstrijd wint, zich kampioen waant?
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van een zakenman, want daar wordt ie alleen maar slechter van..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef OProg het volgende:
[..]
dat is net zo'n vraag als;
Hoe zelfbewust de voetbalspeler die voor de ogen van het publiek de wedstrijd wint, zich kampioen waant?
Als hij maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half dood.
dat is een songtekst, cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:
Haha, die is mooi! Leuk gedicht (als dat zo heet), en ik had gelijk, dit is eigenlijk dus iets voor ONZ... Of misschien voor muziek?
quote:
Wat een cultuurbarbarisme.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:
Haha, die is mooi! Leuk gedicht (als dat zo heet), en ik had gelijk, dit is eigenlijk dus iets voor ONZ... Of misschien voor muziek?
precies hij noemt ' jimmy' Onzinquote:
Jimmy is zeker geen onzin, maar ergens klopt het natuurlijk wel dat jij Terminaal Verdwaald bentquote:
Eigenlijk ook niet, maar vooruitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Ben ik nou gek of is dit eerder iets voor ONZ?
Idd maar het is de wil van de blauwen ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:11 schreef SiemeN het volgende:
Schande dat een dergelijk kwaliteits topique in de gelederen van ONZ terecht komt!
ik ontken, waar hoort ie te staan, BB?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd maar het is de wil van de blauwen ...
ik heb hem geopend in spt maar hij mag ook in muz, wfl, lif, ttk of gadquote:
..dat zal niet lukken..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Jimmy is zeker geen onzin, maar ergens klopt het natuurlijk wel dat jij Terminaal Verdwaald bent
Nu nog even definiëren waar....
SPTquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef Ruis het volgende:
1 keuze graag!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:
Hihi.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:48 schreef nappel het volgende:
[..]
..dat zal niet lukken..
..anders zou ie niet verdwaald zijn...
![]()
doch verdwaaldquote:
Hij kan toch ook sterker zijn en alleen maar de kracht gebruik om kromgebogen over zn stuur zichzelf een weg te banen en dan toch nog reserves opslaan !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:13 schreef bas-beest het volgende:
om ff de vraag uit de OP te beantwoorden zonder meteen al te technisch te worden...
Hij is iig. zo sterk als nodig is om, kromgebogen over zijn stuur zichzelf een weg te banen naar.... ehhhmmm, ja... waar gaat die fietser eigenlijk naar toe?
daar heb je helemaal gelijk in, maar dat had ik al ondervangen door 'iig. zo sterk als nodig', want dan kan hij idd. ook sterker zijn dan strikt noodzakelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij kan toch ook sterker zijn en alleen maar de kracht gebruik om kromgebogen over zn stuur zichzelf een weg te banen en dan toch nog reserves opslaan !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |