Smegmanus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waar valt het type mod onder dat met kloons een kuttopic volspamt en het vervolgens onder de noemer "bagger" dichtgooit?
Kan onder 12.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waar valt het type mod onder dat met kloons een kuttopic volspamt en het vervolgens onder de noemer "bagger" dichtgooit?
Labiel hertjequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hoor wie het zegtquote:
Ik doe normaal, en jij hebt helemaal niets over mij te zeggen. HOOR JE? NIETS! En je ziet toch wie ik qoute dus dan weet je toch tegen wie ik het hebquote:
Jij. . .quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
[..]
Ik doe normaal, en jij hebt helemaal niets over mij te zeggen. HOOR JE? NIETS! En je ziet toch wie ik qoute dus dan weet je toch tegen wie ik het heb
Doe eens even normaal zeg je hoeft niet zo aan te vallen hoor. het is maar een vraagje. jij bent echt mengeling type 3 en 4quote:
Ja mensen allemaal even ontopic aub dit is erg vervelend.quote:
je mag hem terugstelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mijn oude UI stelen (incluis de naam)nee.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En, het hele topic doorgelezen?
Dit wel maar ik kom ook veel in andere topicsquote:Type 5 (De slowchatter)
De slowchatter is een user die niet gauw in andere topics dan reekstopics (Voornamelijk SCs) komt. Hij/zij doet erg (graag) aardig tegen andere users, en gebruikt frequent de smileysen
. Het aantal posts per dag kan hierdoor oplopen tot wel 70 per dag.
Dit maar dan open ik wel veel topicsquote:ype 7 (De lieve baggeraar)
De lieve baggeraar is een user die niet veel topics opent. Hij/zij gaat liever naar andere topics toe om daar te lopen zieken, en TS te bashen. Af en toe opent de lieve baggeraar een topic, dit topic heeft dan meestal een goede OP, dat bij users en ook bij de mods in de smaak valt. Derhalve zijn de mods vaak niet alert genoeg om deze topicverziekers in de gaten te houden. De lieve baggeraar heeft een varierend postgemiddelde.
Dit maar ik voel me niet verheven eerder gediscrimineerd zie ook : De discriminatie van midbiesquote:Type 11 (De arrogante oldbie)
De arrogante oldbie is een user die tussen 2000-2004 heeft geregistreerd. Hij/zij voelt zicht verheven boven andere users en beweerd vaak een type 6 te zijn, terwijl dit zelden het geval is. De moderators mogen de arrogante oldbie graag, vanwege zijn/haar vroege registratiedatum. De arrogante oldbie heeft een laag posts per dag, tussen de 5 - 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |