Doe niet zo arrogant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Indien die spelfout bij type 2 bedoeld is om ook te irriteren wel.
Danku, ik zal hem even in de OP plakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
Dit topic (ook wel handig voor de OP, dan zie je zelf of je type 6 bent):
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
1e benoemd door anderequote:Type 2 (Vervelende user)
De vervelende user, is, zoals de naam zegt, vervelend. Hij/zij opent regelmatig bagger, of basht de TS in topics. De vervelende user irriteerd de moderators ook, en hij/zij is waarschijnlijk tussen de 1-3 keer geband. De vervelende user maakt meestal tussen de 10-25 posts per dag.
Type 6 (De kwaliteitsuser)
De kwaliteitsuser is een user, zoals de naam suggereert, die kwaliteit post. Hij/zij steekt erg graag moeite in een goede OP en hij/zij is meestal geliefd bij de moderators. Het postgemiddelde van de kwaliteitsuser is meestal laag, omdat de desbetreffende posts meer gaan om kwaliteit dan om kwantiteit. Dit is gemiddeld 10-20 posts per dag.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef RobbertjeMatten. het volgende:
[..]
Rellende rotscholier i I guess?
Komt wat meer in de buurt ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef RobbertjeMatten. het volgende:
[..]
Rellende rotscholier i guess?
Normaal doen?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Type 12: de user die met zijn vele eigen kloons topics volspamt?
Zie bijvoorbeeld [EIL].
Doen we nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:29 schreef Saisai het volgende:
geen idee welk type ik ben.![]()
vertel het me. [ afbeelding ]
In prgressquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Type 12: de user die met zijn vele eigen kloons topics volspamt?
Zie bijvoorbeeld [EIL].
Smegmanus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waar valt het type mod onder dat met kloons een kuttopic volspamt en het vervolgens onder de noemer "bagger" dichtgooit?
Kan onder 12.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waar valt het type mod onder dat met kloons een kuttopic volspamt en het vervolgens onder de noemer "bagger" dichtgooit?
Labiel hertjequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hoor wie het zegtquote:
Ik doe normaal, en jij hebt helemaal niets over mij te zeggen. HOOR JE? NIETS! En je ziet toch wie ik qoute dus dan weet je toch tegen wie ik het hebquote:
Jij. . .quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
[..]
Ik doe normaal, en jij hebt helemaal niets over mij te zeggen. HOOR JE? NIETS! En je ziet toch wie ik qoute dus dan weet je toch tegen wie ik het heb
Doe eens even normaal zeg je hoeft niet zo aan te vallen hoor. het is maar een vraagje. jij bent echt mengeling type 3 en 4quote:
Ja mensen allemaal even ontopic aub dit is erg vervelend.quote:
je mag hem terugstelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mijn oude UI stelen (incluis de naam)nee.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En, het hele topic doorgelezen?
Dit wel maar ik kom ook veel in andere topicsquote:Type 5 (De slowchatter)
De slowchatter is een user die niet gauw in andere topics dan reekstopics (Voornamelijk SCs) komt. Hij/zij doet erg (graag) aardig tegen andere users, en gebruikt frequent de smileysen
. Het aantal posts per dag kan hierdoor oplopen tot wel 70 per dag.
Dit maar dan open ik wel veel topicsquote:ype 7 (De lieve baggeraar)
De lieve baggeraar is een user die niet veel topics opent. Hij/zij gaat liever naar andere topics toe om daar te lopen zieken, en TS te bashen. Af en toe opent de lieve baggeraar een topic, dit topic heeft dan meestal een goede OP, dat bij users en ook bij de mods in de smaak valt. Derhalve zijn de mods vaak niet alert genoeg om deze topicverziekers in de gaten te houden. De lieve baggeraar heeft een varierend postgemiddelde.
Dit maar ik voel me niet verheven eerder gediscrimineerd zie ook : De discriminatie van midbiesquote:Type 11 (De arrogante oldbie)
De arrogante oldbie is een user die tussen 2000-2004 heeft geregistreerd. Hij/zij voelt zicht verheven boven andere users en beweerd vaak een type 6 te zijn, terwijl dit zelden het geval is. De moderators mogen de arrogante oldbie graag, vanwege zijn/haar vroege registratiedatum. De arrogante oldbie heeft een laag posts per dag, tussen de 5 - 20.
Ja ik heb ook wel 9 maar dat zijn geen FOK! cliches maar meer mijn eigen bedachte memes die niet aanslaan maar die na 8 jaar tijd nogsteeds gebruikquote:
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?quote:
Pardon?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?
Ja dat bedacht ik zomaar ineens. Ik zag jou aandacht vragen, vandaar.quote:
Da's niet aardig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat brengt mij op het volgende: waarom staat het type 'aandachtshoer' er niet tussen?
Maar wel een terechte vraag, zeg nou zelf.quote:
Als er iemand is die hier naar aandacht snakt ben jij het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik zomaar ineens. Ik zag jou aandacht vragen, vandaar.
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind mijn types toch wat uitgebreider
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.
* Faux. pakt popcorn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Teveel details zorgen voor onherkenbare beschrijvingen. Puur plagiaat dit, je hoort nog van mijn advocaat.
volgens mij opper ik slechts een idee, ingegeven door jouw post.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als er iemand is die hier naar aandacht snakt ben jij het wel.
Dat is misschien wel terecht.quote:TS, zet er ook even het type randdebiel bij.
Als je ze allemaal hebt gehad kan je er ook een poll bij doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Trollscience het volgende:
Zo, al goed op de helft! Ik ga zometeen een nieuw type toevoegen
Lekker aardig van je om dat te doen door een reply op mijn post. Maar weet ik ook gelijk wat voor iemand jij bent.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij opper ik slechts een idee, ingegeven door jouw post.
[..]
Dat is misschien wel terecht.
In dat andere topic zat hij erbij, maar je kon er ook op stemmenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 kan wel zijn eigen type gebruiken
Echt spam? Die liggen toch al allemaal in de klikoquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 kan wel zijn eigen type gebruiken
En dan heb je nog de spambot dat is ook een type user
Nouja niet allemaal gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echt spam? Die liggen toch al allemaal in de kliko
u mad?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Lekker aardig van je om dat te doen door een reply op mijn post. Maar weet ik ook gelijk wat voor iemand jij bent.
NSB topic datquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal gelijk
Spamuser opsporing service #4
even bewijs aandragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel 9 maar dat zijn geen FOK! cliches maar meer mijn eigen bedachte memes die niet aanslaan maar die na 8 jaar tijd nogsteeds gebruik
Gekquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
even bewijs aandragen
Praat hier in raadsels...
praat hier in raadsels
praat hier in raadsels
Toch 3 keer hetzelfde topic binnen 9 jaar
of 9 keer hetzelfde topic in 9 jaarquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of 9 keer hetzelfde topic in 9 jaar
Vraagje ?
Vraagje ??
vraagje !
Vraagje
:) vraagje !
vraagje ?!?
vraagje ?
Vraagje....
Vraagje
Boudewijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of 9 keer hetzelfde topic in 9 jaar
Vraagje ?
Vraagje ??
vraagje !
Vraagje
:) vraagje !
vraagje ?!?
vraagje ?
Vraagje....
Vraagje
Dan is het een combinatie van 3 en 6quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet alleen maar bagger hè
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Vroegahquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef timbob het volgende:
Ik zweef tussen Type 1 en Type 11 in
Ik ben niet zo extreem aanwezig, maar vroeger was wel alles beter.
Wat is dat nou weer voor combiquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan is het een combinatie van 3 en 6
Ook je zusje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef timbob het volgende:
Ik zweef tussen Type 1 en Type 11 in
Ik ben niet zo extreem aanwezig, maar vroeger was wel alles beter.
Type 10 dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |