True, truequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben de kwaliteit van type 6 gecombineerd met het variėrende postgemiddelde van type 7.
Tja..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs yvonne heeft een topic over je geopend, beter kan toch niet?
Inderdaad, TS moet rood worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs yvonne heeft een topic over je geopend, beter kan toch niet?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn type 7 was eerder dan jouw type 7..
Hmm ik maak maar 9 posts per dagquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent een type 3, zonder twijfel
Post is onleesbaar door slechte formulatie, en de postgemiddeldes zijn maar richtlijnen: Het gaat vaak op, maar niet altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Hmm ik maak maar 9 posts per dagen das heul geen 15-30 En ik bash geen TS.. meestal niet.
2x geband en ik open amper topics. Tja. en ik slijm niet. Ik lok wel uit. En dat autistische past ook niet. wat dan wat is type 10?
Je oude UI is toch dat hert?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mijn oude UI stelen (incluis de naam)nee.
Ook, die Zolder heeft heb ik een dag gehad, tot hij er mee rond ging lopen, toen was ik het zat.quote:
Ik voel jequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook, die Zolder heeft heb ik een dag gehad, tot hij er mee rond ging lopen, toen was ik het zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is leesbaar want het zijn normale nederlandse leestekens. Misschien past de grammatica niet zo maar dat is hier algemeen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Post is onleesbaar door slechte formulatie, en de postgemiddeldes zijn maar richtlijnen: Het gaat vaak op, maar niet altijd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:54 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Het is leesbaar want het zijn normale nederlandse leestekens. Misschien past de grammatica niet zo maar dat is hier algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |