Post is onleesbaar door slechte formulatie, en de postgemiddeldes zijn maar richtlijnen: Het gaat vaak op, maar niet altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Hmm ik maak maar 9 posts per dagen das heul geen 15-30 En ik bash geen TS.. meestal niet.
2x geband en ik open amper topics. Tja. en ik slijm niet. Ik lok wel uit. En dat autistische past ook niet. wat dan wat is type 10?
Je oude UI is toch dat hert?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mijn oude UI stelen (incluis de naam)nee.
Ook, die Zolder heeft heb ik een dag gehad, tot hij er mee rond ging lopen, toen was ik het zat.quote:
Ik voel jequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook, die Zolder heeft heb ik een dag gehad, tot hij er mee rond ging lopen, toen was ik het zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is leesbaar want het zijn normale nederlandse leestekens. Misschien past de grammatica niet zo maar dat is hier algemeen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Post is onleesbaar door slechte formulatie, en de postgemiddeldes zijn maar richtlijnen: Het gaat vaak op, maar niet altijd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:54 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Het is leesbaar want het zijn normale nederlandse leestekens. Misschien past de grammatica niet zo maar dat is hier algemeen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Faux. het volgende:
Dit is nou een eckt type 6-topic van een eckte type 6-user.
Maak nog maar wat types, dat is misschien wat duidelijker. En misschien een wat uitgebreiderde omschrijving van alle types.quote:
Type 11quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puik topic. Ik ben zelf uiteraard het schoolvoorbeeld van een type 6.
Ik vind je meer een type 1, en een beetje type 2 somsquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Swomp het volgende:
Ik heb van alle wel wat eigenschappen, varieert steeds.
Laat ik het anders stellen; Wat vinden jullie ?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef Fluxer het volgende:
Momentieel V2.3 Ik verwacht V3 ieder moment
Ik ben geen oldbie. Ik kan er ook niks aan doen dat ik geliefd ben onder zowel users als crew, iedereen een beetje blij wordt als ik post in om het even welk topic, meerdere Fok!sters aan hebben gegeven een kind van me te willen en ik onder dat alles toch grenzenloos bescheiden ben gebleven.quote:
type 6quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Swomp het volgende:
Ik heb van alle wel wat eigenschappen, varieert steeds.
Laat ik het anders stellen; Wat vinden jullie ?
Ik wacht op meer updates van dit prachtige topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This has no shine of chance.
Arrogante oldbie dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben geen oldbie. Ik kan er ook niks aan doen dat ik geliefd ben onder zowel users als crew, iedereen een beetje blij wordt als ik post in om het even welk topic, meerdere Fok!sters aan hebben gegeven een kind van me te willen en ik onder dat alles toch grenzenloos bescheiden ben gebleven.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mag van Danny niet eens OO in..
Oh jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Gezien mijn registratiedatum zou ik type 11 moeten zijn dan
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben bang dat hij me iets doet als ik niet lach
Kloon van...?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:14 schreef RobbertjeMatten. het volgende:
Ik ben er 1 van het partijtje vechten!
Om de 10 minuten scheren, ja ze noemen mij beer!
Indien die spelfout bij type 2 bedoeld is om ook te irriteren wel.quote:
haha ja jezelf quotenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jezelf qouten![]()
Ik ben meer type 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |