Dat weten we allemaal, maar je hoort bescheiden te doenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef DeRakker. het volgende:
Alle types.
Totaalpakket ben ik gewoon.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
dan kunnen wij elkaar de handen schudden want ook ik ben all of the above
Ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat ik een Type 7 (De lieve baggeraar) ben, wie is het met mij eens?
Zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat ik een Type 7 (De lieve baggeraar) ben, wie is het met mij eens?
Smegmanusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2011 19:01:11 ]
Die horen bescheiden te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben een kwaliteitsuser.
Ben er nu aan bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar blijft het type voor ex-mod?
Goede edit welquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:05 schreef LompeHork het volgende:
Koop een abo, dan kun je dat nog wel
edit: Ik vind So_Surreal_Baby wel een type 6![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
Type 13 (De Ex-mod)
De ex-mod is, zoals de naam suggereert, een voormalig mod. Hij/zij is meestal arrogant vanwege zijn/haar voormalige carriere als userdictator en baggert hierdoor in de meeste topics. Aangezien de desbetreffende user ex-mod is, laten de huidige mods de ex-mod meestal zijn/haar gang gaan. Het postaantal van de ex-mod isl aag, zo tussen de 5 - 20 per dag.
Mijn postaantal is gelukkig hoger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
Type 13 (De Ex-mod)
De ex-mod is, zoals de naam suggereert, een voormalig mod. Hij/zij is meestal arrogant vanwege zijn/haar voormalige carriere als userdictator en baggert hierdoor in de meeste topics. Aangezien de desbetreffende user ex-mod is, laten de huidige mods de ex-mod meestal zijn/haar gang gaan. Het postaantal van de ex-mod isl aag, zo tussen de 5 - 20 per dag.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn postaantal is gelukkig hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |