SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
Ik heb nog nagevraagd in de SC of ik er ook mocht posten terwijl ik niks met talentenjachten heb. Het mogquote:
Het enige wat ik met TAL heb, is dat ik ooit eens naar een opname van HGT ben geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nog nagevraagd in de SC of ik er ook mocht posten terwijl ik niks met talentenjachten heb. Het mog
ben beetje autist op fok, bang voor nieuwe plekken (voor mij dan) op fokquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nog nagevraagd in de SC of ik er ook mocht posten terwijl ik niks met talentenjachten heb. Het mog
Ik hoereer overal in de rondte.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ben beetje autist op fok, bang voor nieuwe plekken (voor mij dan) op fok
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:34 schreef Viro het volgende:
[..]
doe maar eerst een soa test voor je hier de hoer gaat uithangen
Ik doe het immer veilig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:34 schreef Viro het volgende:
[..]
doe maar eerst een soa test voor je hier de hoer gaat uithangen
Voor je het weet spoken er kleine JJH'tjes over fok heen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:36 schreef Viro het volgende:
[..]
better to be safe rather then taking chances
OHNOES!quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor je het weet spoken er kleine JJH'tjes over fok heen.
Vertel mij wat ze zag er totaal niet uit qua kleding enzo maar verliefd dat ik werd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:26 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste indruk kan zo geweldig verpletterend zijn.
Inpakken is zo gebeurd tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm moet nog inpakken voor komende weekend. Denk het niet
Nou vanmiddag noemde ik je al een held met je "Rammstein - Bück Dich' in de sexy show van Knetter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
MsMessy: mjah, ik blijf meekijken hopend op wat positieviteit naar de DJ..
Ik hoorde dat het beviel, maar niet bij wiequote:Op woensdag 20 juli 2011 03:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou vanmiddag noemde ik je al een held met je "Rammstein - Bück Dich' in de sexy show van Knetter.
Jezus Miran, en nu verdomme je bed in en slapen, weg die telefoon!quote:
Er werd flink over gepost en ook gelachen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het beviel, maar niet bij wie
is zo, mij kennende zal ik iets vinden om daar de hele dag aan te verspillen en op het laatste moment in te pakkenquote:
Dat begreep ik jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Er werd flink over gepost en ook gelachen natuurlijk.
Ik draai niet alleen Metal he, ik probeer wat te varieren tussen Rock en metalquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:40 schreef ValHallen het volgende:
Dit is trouwens pas het 1e echte Metal nummer
Vandaar dat ik nog luister
Moet ik helpenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:41 schreef Viro het volgende:
[..]
is zo, mij kennende zal ik iets vinden om daar de hele dag aan te verspillen en op het laatste moment in te pakken
Gelukkig welquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik draai niet alleen Metal he, ik probeer wat te varieren tussen Rock en metal
Ja ik ga alquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jezus Miran, en nu verdomme je bed in en slapen, weg die telefoon!![]()
Heb afgelopen tijd amper jimmi gehoord. Terwijl ik iedere dag luisterde naar zijn nummersquote:
ik vind het niet erg hoorquote:
Ik kan heel goed inpakken, plannen en opschietenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb afgelopen tijd amper jimmi gehoord. Terwijl ik iedere dag luisterde naar zijn nummers
[..]
ik vind het niet erg hoor
ik ook normaal, maar laatste tijd wil het niet vlotten met mijquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan heel goed inpakken, plannen en opschieten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:44 schreef Viro het volgende:
Hey laat c_a lekker doen wat ze wil, ze is volwassen genoeg omdat zelf te bepalen
quote:
Het is heiligschennis zo erg dat de taalnazi in mij bovenkomtquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb afgelopen tijd amper jimmi gehoord. Terwijl ik iedere dag luisterde naar zijn nummers
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben een beetje over me slaap heen geloof ik
Mijn wekker gaat om 9 uurik zou gaan sporten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Het is heiligschennis zo erg dat de taalnazi in mij bovenkomtJimi Hendrix
Hoelang ga je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook normaal, maar laatste tijd wil het niet vlotten met mij
Morgenstern? Wieso?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:47 schreef MsMessy het volgende:
Jofu je voelt je toch niet aangesproken door dit nummer hopelijk?
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben een beetje over me slaap heen geloof ik
Mijn wekker gaat om 9 uurik zou gaan sporten
Ik ga vrijdag t/m zondag, F1 GP van Duitslandquote:
quote:
Nah, alle spanning komt er opeens uitgelopen. Ik word normaal gesproken niet misselijk vn 3 bierquote:
Dat valt wel mee inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Nah, alle spanning komt er opeens uitgelopen. Ik word normaal gesproken niet misselijk vn 3 bier
ik ook, maar zoals het nu gaat, gaat daar niets terecht van komenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:50 schreef JJH het volgende:
Ik had het idee om vannacht nog een filmpje t kijken. Maar dat gaat hem nu niet meer worden denk ik....
Omdat het je favo nummer is van Rammstein maar de tekst zoals gewoonlijk weer vrij hatelijk is.quote:
Mijn duits zuigt.. Ik dacht dat het over iets positiefs gingquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat het je favo nummer is van Rammstein maar de tekst zoals gewoonlijk weer vrij hatelijk is.
Zou me zorgen maken als het zo was.
De eerste tonen zijn al herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
Turn the page van metallica, hoef niet eens te kijken in VLC
Nürbergring toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag t/m zondag, F1 GP van Duitsland
quote:
Als ik een motor met meer cc'tjes heb wil ik er ook over rijdenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer met m'n eigen auto de Nordschleife over.
Ik had gewaarschuwd, heb nog wel Satriani erdoor, de rest blijft harder.. laatste halfuurtjequote:Op woensdag 20 juli 2011 03:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu gaat het voor mij iets teveel metal maar alles wat hij ervoor draaide was idd
Mwah, er komen ook gewoon touringcars en gezinnetje met een volgepakte vakantieauto overheen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Als ik een motor met meer cc'tjes heb wil ik er ook over rijden
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro en Jofunu-kun gaan samen helemaal los
Is idd niet heel geschikt voor. Ze zouden touringcars en volgepakte gezinnen auto's moeten verbieden, vind ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, er komen ook gewoon touringcars en gezinnetje met een volgepakte vakantieauto overheen.
Dat maakt me niet zoveel. Ooit wil ik nog wel eens zelf een streetlegal circuitauto opbouwen.
Maar daar is die logge station die ik nu heb niet geel geschikt voor.
Of gewoon op een maandagmiddag in maart ofzo gaan. Dan valt het alles mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Is idd niet heel geschikt voor. Ze zouden touringcars en volgepakte gezinnen auto's moeten verbieden, vind ik
Niet echt aardig of zo. Maar vooral het woord Hässlich = lelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn duits zuigt.. Ik dacht dat het over iets positiefs ging
Maar "Ochtendster, schijn over mijn liefste" klinkt juist heul liefquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet echt aardig of zo. Maar vooral het woord Hässlich = lelijk
Dat is ook een optie, maar dan zit ik vanaf komend september met mijn studie. Anders moet ik nog een jaartje of 2 wachtenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Of gewoon op een maandagmiddag in maart ofzo gaan. Dan valt het alles mee.
Dat wel maar vervolgens zegt hij dat ze een lelijk mens is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar "Ochtendster, schijn over mijn liefste" klinkt juist heul lief
Nouja, klik anders op m'n Fobo en oordeel zelfquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat wel maar vervolgens zegt hij dat ze een lelijk mens is.
Ik ben al ff aan het kijken naar wat kleiner en lichters. Het plan is sowieso om die qua onderstel al circuitwaardig te maken. Lekker een stukkie omlaag. Remmerij upgraden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar dan zit ik vanaf komend september met mijn studie. Anders moet ik nog een jaartje of 2 wachten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, klik anders op m'n Fobo en oordeel zelf
Kijk voor een oud Civicje..quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al ff aan het kijken naar wat kleiner en lichters. Het plan is sowieso om die qua onderstel al circuitwaardig te maken. Lekker een stukkie omlaag. Remmerij upgraden.Koni's ofzo eronder. Breder staal.
Dat was nog een verdediger waar je als aanvaller bang van werd.quote:
Trage bakken man.quote:
Serieus? onopvallend en doorsnee zijn de woorden die in me opkomen. Maar lelijk, nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, klik anders op m'n Fobo en oordeel zelf
Niet met zo'n K20 blok erin hangend, of een H22..quote:
Echt een eindbaas idd. Zo lopen ze tegenwoordig niet meer rond (in Nederland).quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was nog een verdediger waar je als aanvaller bang van werd.
Mwah, weet ik niet. Dan zou ik minstens een EJ willen, en die zijn me eigenlijk al te zwaar. Gedachte gaat in eerste instantie uit naar een 106je ofzo.quote:
Neuh, bekende uitspraak wel, alleen dan met andere woordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Serieus? onopvallend en doorsnee zijn de woorden die in me opkomen. Maar lelijk, nee.
Ik hoop dat ik daar niet teveel mee kwets.
EK's zijn toch niet zo lomp zwaar enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Dan zou ik minstens een EJ willen, en die zijn me eigenlijk al te zwaar. Gedachte gaat in eerste instantie uit naar een 106je ofzo.
Dat is niet leuk meer met fwd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet met zo'n K20 blok erin hangend, of een H22..
Ik ken er eentje en daar komt zo'n 500pk uit..
Ja ok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet met zo'n K20 blok erin hangend, of een H22..
Ik ken er eentje en daar komt zo'n 500pk uit..
Ik wil als het ff kan onder de 900kg blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EK's zijn toch niet zo lomp zwaar enzo?
Doe maar duur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ok.
Ik dacht dat je doelde op zo'n standaard 1.6 Vti of Vtti bakkie. Dat stelt echt geen drol voor.
Ben zelf aan het kijken voor een Renault 5 GT Turbo, een echte. Met middenmotor.
Ah okéquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, bekende uitspraak wel, alleen dan met andere woorden
Mijn Swiftje is maar 960 standaard.. (2008) Daar kan ruim 80 kilo aan gewicht uit sowiesoquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil als het ff kan onder de 900kg blijven.
Vind je dat geen enorme pauper-auto's?quote:
Het huidige model dus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn Swiftje is maar 960 standaard.. (2008) Daar kan ruim 80 kilo aan gewicht uit sowieso
Kan er eentje krijgen voor 2200. Maar daar moet dan echt alles aan gebeuren. Wil er eigenlijk eentje waar weinig aan gedaan hoeft. Maar dan kijk je snel naar bedragen van 5-6k. Je rijdt wel belastingvrij, alles.quote:
Voorlaatste model ja, bit jaar is er een nieuwe uitgekomen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het huidige model dus?
Het moet bij mij ook nog wel een handige auto blijven. Ik wil niet zo hardcore gaan dat je er niets meer mee kunt.
Je kunt er zelf nog aardig wat aan doen. De 205 lijkt mij ook wel tof, maar probeer nog maar eens een nette te vinden voor een redelijke prijs. Dat is met de Integrale net zo. ( en het verbruik en onderhoud bij die auto's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind je dat geen enorme pauper-auto's?
Peugeot 205 Gti (1.9 versie) Lancia Delta Integrale zijn bijvoorbeeld stukken sneller.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voorlaatste model ja, bit jaar is er een nieuwe uitgekomen..
Over 20 minuten kan ie aan!quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Viro het volgende:
I call it a day, laat maar weten wanneer guppie aanmoet
Dat bedoel ik, en dat soort bedragen heb ik dus niet op de plank liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan er eentje krijgen voor 2200. Maar daar moet dan echt alles aan gebeuren. Wil er eigenlijk eentje waar weinig aan gedaan hoeft. Maar dan kijk je snel naar bedragen van 5-6k. Je rijdt wel belastingvrij, alles.
Dat is nog geeneens zo'n heel slecht plan. Ik drink mijn glas leeg en dan ga ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Viro het volgende:
I call it a day, laat maar weten wanneer guppie aanmoet
Dat is idd wel schrikbarend ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt er zelf nog aardig wat aan doen. De 205 lijkt mij ook wel tof, maar probeer nog maar eens een nette te vinden voor een redelijke prijs. Dat is met de Integrale net zo. ( en het verbruik en onderhoud bij die auto's.)
Cosworths zijn baas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is idd wel schrikbarend ja.
Sierra Cosworth is ook enorm baas. Maar wel enorm duur ook. En je moet handig zijn.
Staat dan weer tegenover dat als je je zaken op orde hebt je wel belastingvrij met een bloedsnelle wagen rondrijdt.
Trustequote:Op woensdag 20 juli 2011 04:16 schreef JJH het volgende:
En toen, toen was mijn glas leeg.
Tot morgen mensen.![]()
Nieuwe regels iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Cosworths zijn baas.
Maar auto's die belasting vrij zijn, of nog worden stijgen hard in prijs doordat auto's van na '87 het niet meer worden.
En het heeft geen haast, ik blijf lekker internet in de gaten houden tot er wat voorbij komt.
Yo slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:16 schreef JJH het volgende:
En toen, toen was mijn glas leeg.
Tot morgen mensen.![]()
Ik heb tijd en ruimte om zelf te sleutelen, en dat scheelt een boel. En ik doe kalm aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nieuwe regels idd![]()
Groot gelijk, en het moet je maar net aanspreken zo'n project.Je zal niet de eerste zijn die aan zo'n project begint en zich enorm verkijkt op de kosten en tijd die er in gaan zitten.
Check! En dan zo toch maar weer naar m'n nestquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, laatste nummertje voor vannacht..
Nice hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, laatste nummertje voor vannacht..
Ja zelfde hierquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Check! En dan zo toch maar weer naar m'n nest
Graag gedaan, slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:32 schreef MsMessy het volgende:
Nou dan heb ik het liever stil.
Jofu bedankt
Welterusten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Rustig zeg ......
ik ben leuke muziekjes aan het afspelen hoor
ik kan helaas niet luisteren op de plke waar ik nu zitquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Rustig zeg ......
ik ben leuke muziekjes aan het afspelen hoor
Hmm das jammer... ik vraag alleen muziekjes aan hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan helaas niet luisteren op de plke waar ik nu zit
top, alleen ik ben wel zo weg ...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
MogguhIk zal ook eens iets aanvragen, wat rock goed?
Dat is altijd goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
MogguhIk zal ook eens iets aanvragen, wat rock goed?
Ik vond/vind Pon de replay ook leukquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:13 schreef Watertornado het volgende:
Een van de beste nummers van Rihanna, wellicht samen met Shut Up And Drive.
Toen zag ze er ook nog eens leuk uit!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond/vind Pon de replay ook leuk
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:21 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Met lang krullend/golvend haar.
Haar gezicht blijft echter weinig geprofileerd.
Weet je hoe lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:34 schreef Viro het volgende:
Stelletje geile fappers die julle zijn. In de ochtend fappen op Rihanna.
Ernstig lekker ja!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:21 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Met lang krullend/golvend haar.
Haar gezicht blijft echter weinig geprofileerd.
Ik moest denken aan:quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:40 schreef Monopoly het volgende:
Vrienden, ik doneer voor jullie:
DE nieuwe zomerhit
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:48 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is de Zomerhit Mono:
Fucking slecht
Zanger Rinusquote:
dit , het typische voorbeeld van muziekverkrachtingquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:48 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is de Zomerhit Mono:
Fucking slecht
Oostblokboys, de schurkjesquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo ik dacht echt dat het vandaag dinsdag was
Ik ben ook kapperquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Beter, bij die nieuwe kapsalon geen afspraak nodig, dus ik sluit achteraan in de rij en mijn uitgroei wordt vandaag nog bijgewerkt![]()
Hoop maar niet dat ik superlang moet wachten, ik heb honger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben ook kapperJa was ik maar een man, dan kon ik het ook zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet druk op je werk?
Wij mannen hebben het zo makkelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja was ik maar een man, dan kon ik het ook zelf doen
Niet druk op je werk?
Jij kan je eigen haar niet verven?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet druk op je werk?
Jawel, maar ik ben lui en had geen zin om te klotenquote:
als ik jullie was zou ik alleen maar verfen als het grijs wordquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben lui en had geen zin om te kloten
scheer je kop kaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben lui en had geen zin om te kloten
Ik haat uitgroei verven
Ik ben heel mijn leven superblond geweest, en opeens werd het donkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:19 schreef 129383 het volgende:
[..]
als ik jullie was zou ik alleen maar verfen als het grijs word
quote:
Hoe lang is het nu?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik doe zo mijn best om het te laten groeien
ik laat het ook weer groeienquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik laat het ook weer groeien
Ik knip het NOOIT meer kort
Oh, die nare niet lang maar ook niet kort fasequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik laat het ook weer groeien
Ik knip het NOOIT meer kort Ik laat het nooit meer kort knippen
omdat te begrijpen moet ik zeker m'n haar laten groeien & andrelon shampoo gebruikenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die nare niet lang maar ook niet kort fase.
Neequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
omdat te begrijpen moet ik zeker m'n haar laten groeien & andrelon shampoo gebruiken?
zo'n model waar je dan NIKS maar dan ook NIKS mee kanquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die nare niet lang maar ook niet kort fase.
een knotje ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n model waar je dan NIKS maar dan ook NIKS mee kan
Dat is de straf voor het afknippen van lang haarquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n model waar je dan NIKS maar dan ook NIKS mee kan
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
goede morgen middag Fok!kers
Heyy Robdriessen! Weet je wat ik laatst heb gedaan! Weer eens door een muziekcollectietje aangebracht door mijn borer heenluisteren. Geweldig!quote:
Leuk he, door andermans muziek grasduinen. Voor mijn verjaardag heb ik ooit aan iedereen een CD gevraagd met hun favoriete muziek er op. Daar kwam vreemd spul op voorbij! Ik vond het fantastischquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heyy Robdriessen! Weet je wat ik laatst heb gedaan! Weer eens door een muziekcollectietje aangebracht door mijn borer heenluisteren. Geweldig!
Pepe Deluxe, Clinic, Ladytron, Peplab, alles!
Leuk idee!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Leuk he, door andermans muziek grasduinen. Voor mijn verjaardag heb ik ooit aan iedereen een CD gevraagd met hun favoriete muziek er op. Daar kwam vreemd spul op voorbij! Ik vond het fantastisch
Nou ja, in dit geval kende ik het al, maar is wel zo'n lijst die sinds 2006 niet meer aangekeken is dus alles is "owwwjaaaa"quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Leuk he, door andermans muziek grasduinen. Voor mijn verjaardag heb ik ooit aan iedereen een CD gevraagd met hun favoriete muziek er op. Daar kwam vreemd spul op voorbij! Ik vond het fantastisch
Oh das tofquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:
Fucked upquote:
Meh, meerdere dingen die ff spelen. Ik was gisteren aardig onrustig en kon niet slapen, en moest vandaag weer op tijd opstaan voor de klussers.quote:
Middagquote:
Oh da's altijd minder ja. Hopelijk gaat het vandaag wat beter met de slaap.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, meerdere dingen die ff spelen. Ik was gisteren aardig onrustig en kon niet slapen, en moest vandaag weer op tijd opstaan voor de klussers.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:39 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben gisteren om half 11 nog naar Harry Potter geweest
quote:
Nice, ik moet m nog een keer zienquote:
Nou, dat vond ik nog wel meevallen. In deel twee zaten een aantal vreemde toevoegingen.quote:
Yes, eventjes. Net wezen sporten en zo komt er een maatje langsquote:
Mwah, moe en koppijn door te weinig slaap.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yes, eventjes. Net wezen sporten en zo komt er een maatje langs
Hoe is het?
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef ValHallen het volgende:
Heb 7.2 nog niet gezien, maar ik vond 7.1 wel goed hoor.
Vooral dit stuk:
Yep, beetje gamen, biertje gamen. Toch vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, moe en koppijn door te weinig slaap.
Maar tof dat er een maatje langs komt joh!
Ik ga morgenavond naar IMAX 3Dquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef ValHallen het volgende:
Heb 7.2 nog niet gezien, maar ik vond 7.1 wel goed hoor.
Vooral dit stuk:
Dat dan weer wel, maar dan vond ik part 1 redelijk baggerquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik nog wel meevallen. In deel twee zaten een aantal vreemde toevoegingen.
quote:
Middagquote:
Volgens mij heb ik 6 nog gezien, maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb die hele Harry Potter reeks niet meer gevolgd sinds deel 4 of 5.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Zo, gisteren Dead Space uitgespeeld en laatste afleveringen Californication gekeken.
Kan ik nu beginnen aan Dead Space 2 en het laatste seizoen The Tudors
Toch wel weer zo druk dat ik nu pas weer kan postenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet druk op je werk?
Toe maar! Moeten we straks echt nog diepteinterviews gaan houden en voorbereiden en sidekicks en producenten regelen voor ons stationnetjequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Binnenkort komt een nieuw metalbandje van FOK!ers misschien live optreden hier op 49
Nee metal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Binnenkort komt een nieuw metalbandje van FOK!ers misschien live optreden hier op 49
Wahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Middagquote:
Dat heb ik vorige week gedaan, bij de nachtpremierequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter ik kan vanavond je bluesshow niet bijwonen. Zit dan in de bios te huilen dat HP is afgelopen
.
Lijkt me wel nice om ze te horen op den radioquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Ohja blues vanavondquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter ik kan vanavond je bluesshow niet bijwonen. Zit dan in de bios te huilen dat HP is afgelopen
.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |