Maar "Ochtendster, schijn over mijn liefste" klinkt juist heul liefquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet echt aardig of zo. Maar vooral het woord Hässlich = lelijk
Dat is ook een optie, maar dan zit ik vanaf komend september met mijn studie. Anders moet ik nog een jaartje of 2 wachtenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Of gewoon op een maandagmiddag in maart ofzo gaan. Dan valt het alles mee.
Dat wel maar vervolgens zegt hij dat ze een lelijk mens is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar "Ochtendster, schijn over mijn liefste" klinkt juist heul lief
Nouja, klik anders op m'n Fobo en oordeel zelfquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat wel maar vervolgens zegt hij dat ze een lelijk mens is.
Ik ben al ff aan het kijken naar wat kleiner en lichters. Het plan is sowieso om die qua onderstel al circuitwaardig te maken. Lekker een stukkie omlaag. Remmerij upgraden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar dan zit ik vanaf komend september met mijn studie. Anders moet ik nog een jaartje of 2 wachten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, klik anders op m'n Fobo en oordeel zelf
Kijk voor een oud Civicje..quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al ff aan het kijken naar wat kleiner en lichters. Het plan is sowieso om die qua onderstel al circuitwaardig te maken. Lekker een stukkie omlaag. Remmerij upgraden.Koni's ofzo eronder. Breder staal.
Dat was nog een verdediger waar je als aanvaller bang van werd.quote:
Trage bakken man.quote:
Serieus? onopvallend en doorsnee zijn de woorden die in me opkomen. Maar lelijk, nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, klik anders op m'n Fobo en oordeel zelf
Niet met zo'n K20 blok erin hangend, of een H22..quote:
Echt een eindbaas idd. Zo lopen ze tegenwoordig niet meer rond (in Nederland).quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was nog een verdediger waar je als aanvaller bang van werd.
Mwah, weet ik niet. Dan zou ik minstens een EJ willen, en die zijn me eigenlijk al te zwaar. Gedachte gaat in eerste instantie uit naar een 106je ofzo.quote:
Neuh, bekende uitspraak wel, alleen dan met andere woordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Serieus? onopvallend en doorsnee zijn de woorden die in me opkomen. Maar lelijk, nee.
Ik hoop dat ik daar niet teveel mee kwets.
EK's zijn toch niet zo lomp zwaar enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Dan zou ik minstens een EJ willen, en die zijn me eigenlijk al te zwaar. Gedachte gaat in eerste instantie uit naar een 106je ofzo.
Dat is niet leuk meer met fwd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet met zo'n K20 blok erin hangend, of een H22..
Ik ken er eentje en daar komt zo'n 500pk uit..
Ja ok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet met zo'n K20 blok erin hangend, of een H22..
Ik ken er eentje en daar komt zo'n 500pk uit..
Ik wil als het ff kan onder de 900kg blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EK's zijn toch niet zo lomp zwaar enzo?
Doe maar duur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ok.
Ik dacht dat je doelde op zo'n standaard 1.6 Vti of Vtti bakkie. Dat stelt echt geen drol voor.
Ben zelf aan het kijken voor een Renault 5 GT Turbo, een echte. Met middenmotor.
Ah okéquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, bekende uitspraak wel, alleen dan met andere woorden
Mijn Swiftje is maar 960 standaard.. (2008) Daar kan ruim 80 kilo aan gewicht uit sowiesoquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil als het ff kan onder de 900kg blijven.
Vind je dat geen enorme pauper-auto's?quote:
Het huidige model dus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn Swiftje is maar 960 standaard.. (2008) Daar kan ruim 80 kilo aan gewicht uit sowieso
Kan er eentje krijgen voor 2200. Maar daar moet dan echt alles aan gebeuren. Wil er eigenlijk eentje waar weinig aan gedaan hoeft. Maar dan kijk je snel naar bedragen van 5-6k. Je rijdt wel belastingvrij, alles.quote:
Voorlaatste model ja, bit jaar is er een nieuwe uitgekomen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het huidige model dus?
Het moet bij mij ook nog wel een handige auto blijven. Ik wil niet zo hardcore gaan dat je er niets meer mee kunt.
Je kunt er zelf nog aardig wat aan doen. De 205 lijkt mij ook wel tof, maar probeer nog maar eens een nette te vinden voor een redelijke prijs. Dat is met de Integrale net zo. ( en het verbruik en onderhoud bij die auto's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind je dat geen enorme pauper-auto's?
Peugeot 205 Gti (1.9 versie) Lancia Delta Integrale zijn bijvoorbeeld stukken sneller.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voorlaatste model ja, bit jaar is er een nieuwe uitgekomen..
Over 20 minuten kan ie aan!quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Viro het volgende:
I call it a day, laat maar weten wanneer guppie aanmoet
Dat bedoel ik, en dat soort bedragen heb ik dus niet op de plank liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan er eentje krijgen voor 2200. Maar daar moet dan echt alles aan gebeuren. Wil er eigenlijk eentje waar weinig aan gedaan hoeft. Maar dan kijk je snel naar bedragen van 5-6k. Je rijdt wel belastingvrij, alles.
Dat is nog geeneens zo'n heel slecht plan. Ik drink mijn glas leeg en dan ga ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef Viro het volgende:
I call it a day, laat maar weten wanneer guppie aanmoet
Dat is idd wel schrikbarend ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt er zelf nog aardig wat aan doen. De 205 lijkt mij ook wel tof, maar probeer nog maar eens een nette te vinden voor een redelijke prijs. Dat is met de Integrale net zo. ( en het verbruik en onderhoud bij die auto's.)
Cosworths zijn baas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is idd wel schrikbarend ja.
Sierra Cosworth is ook enorm baas. Maar wel enorm duur ook. En je moet handig zijn.
Staat dan weer tegenover dat als je je zaken op orde hebt je wel belastingvrij met een bloedsnelle wagen rondrijdt.
Trustequote:Op woensdag 20 juli 2011 04:16 schreef JJH het volgende:
En toen, toen was mijn glas leeg.
Tot morgen mensen.![]()
Nieuwe regels iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Cosworths zijn baas.
Maar auto's die belasting vrij zijn, of nog worden stijgen hard in prijs doordat auto's van na '87 het niet meer worden.
En het heeft geen haast, ik blijf lekker internet in de gaten houden tot er wat voorbij komt.
Yo slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:16 schreef JJH het volgende:
En toen, toen was mijn glas leeg.
Tot morgen mensen.![]()
Ik heb tijd en ruimte om zelf te sleutelen, en dat scheelt een boel. En ik doe kalm aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nieuwe regels idd![]()
Groot gelijk, en het moet je maar net aanspreken zo'n project.Je zal niet de eerste zijn die aan zo'n project begint en zich enorm verkijkt op de kosten en tijd die er in gaan zitten.
Check! En dan zo toch maar weer naar m'n nestquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, laatste nummertje voor vannacht..
Nice hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, laatste nummertje voor vannacht..
Ja zelfde hierquote:Op woensdag 20 juli 2011 04:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Check! En dan zo toch maar weer naar m'n nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |