Mijn duits zuigt.. Ik dacht dat het over iets positiefs gingquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat het je favo nummer is van Rammstein maar de tekst zoals gewoonlijk weer vrij hatelijk is.
Zou me zorgen maken als het zo was.
De eerste tonen zijn al herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
Turn the page van metallica, hoef niet eens te kijken in VLC
Nürbergring toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag t/m zondag, F1 GP van Duitsland
quote:
Als ik een motor met meer cc'tjes heb wil ik er ook over rijdenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer met m'n eigen auto de Nordschleife over.
Ik had gewaarschuwd, heb nog wel Satriani erdoor, de rest blijft harder.. laatste halfuurtjequote:Op woensdag 20 juli 2011 03:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu gaat het voor mij iets teveel metal maar alles wat hij ervoor draaide was idd
Mwah, er komen ook gewoon touringcars en gezinnetje met een volgepakte vakantieauto overheen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Als ik een motor met meer cc'tjes heb wil ik er ook over rijden
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro en Jofunu-kun gaan samen helemaal los
Is idd niet heel geschikt voor. Ze zouden touringcars en volgepakte gezinnen auto's moeten verbieden, vind ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, er komen ook gewoon touringcars en gezinnetje met een volgepakte vakantieauto overheen.
Dat maakt me niet zoveel. Ooit wil ik nog wel eens zelf een streetlegal circuitauto opbouwen.
Maar daar is die logge station die ik nu heb niet geel geschikt voor.
Of gewoon op een maandagmiddag in maart ofzo gaan. Dan valt het alles mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Is idd niet heel geschikt voor. Ze zouden touringcars en volgepakte gezinnen auto's moeten verbieden, vind ik
Niet echt aardig of zo. Maar vooral het woord Hässlich = lelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn duits zuigt.. Ik dacht dat het over iets positiefs ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |