Ik kan heel goed inpakken, plannen en opschietenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb afgelopen tijd amper jimmi gehoord. Terwijl ik iedere dag luisterde naar zijn nummers
[..]
ik vind het niet erg hoor
ik ook normaal, maar laatste tijd wil het niet vlotten met mijquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan heel goed inpakken, plannen en opschieten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:44 schreef Viro het volgende:
Hey laat c_a lekker doen wat ze wil, ze is volwassen genoeg omdat zelf te bepalen
quote:
Het is heiligschennis zo erg dat de taalnazi in mij bovenkomtquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb afgelopen tijd amper jimmi gehoord. Terwijl ik iedere dag luisterde naar zijn nummers
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben een beetje over me slaap heen geloof ik
Mijn wekker gaat om 9 uurik zou gaan sporten
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Het is heiligschennis zo erg dat de taalnazi in mij bovenkomtJimi Hendrix
Hoelang ga je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook normaal, maar laatste tijd wil het niet vlotten met mij
Morgenstern? Wieso?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:47 schreef MsMessy het volgende:
Jofu je voelt je toch niet aangesproken door dit nummer hopelijk?
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben een beetje over me slaap heen geloof ik
Mijn wekker gaat om 9 uurik zou gaan sporten
Ik ga vrijdag t/m zondag, F1 GP van Duitslandquote:
quote:
Nah, alle spanning komt er opeens uitgelopen. Ik word normaal gesproken niet misselijk vn 3 bierquote:
Dat valt wel mee inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Nah, alle spanning komt er opeens uitgelopen. Ik word normaal gesproken niet misselijk vn 3 bier
ik ook, maar zoals het nu gaat, gaat daar niets terecht van komenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:50 schreef JJH het volgende:
Ik had het idee om vannacht nog een filmpje t kijken. Maar dat gaat hem nu niet meer worden denk ik....
Omdat het je favo nummer is van Rammstein maar de tekst zoals gewoonlijk weer vrij hatelijk is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |