Fucked upquote:
Meh, meerdere dingen die ff spelen. Ik was gisteren aardig onrustig en kon niet slapen, en moest vandaag weer op tijd opstaan voor de klussers.quote:
Middagquote:
Oh da's altijd minder ja. Hopelijk gaat het vandaag wat beter met de slaap.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, meerdere dingen die ff spelen. Ik was gisteren aardig onrustig en kon niet slapen, en moest vandaag weer op tijd opstaan voor de klussers.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:39 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben gisteren om half 11 nog naar Harry Potter geweest
quote:
Nice, ik moet m nog een keer zienquote:
Nou, dat vond ik nog wel meevallen. In deel twee zaten een aantal vreemde toevoegingen.quote:
Yes, eventjes. Net wezen sporten en zo komt er een maatje langsquote:
Mwah, moe en koppijn door te weinig slaap.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yes, eventjes. Net wezen sporten en zo komt er een maatje langs
Hoe is het?
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef ValHallen het volgende:
Heb 7.2 nog niet gezien, maar ik vond 7.1 wel goed hoor.
Vooral dit stuk:
Yep, beetje gamen, biertje gamen. Toch vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, moe en koppijn door te weinig slaap.
Maar tof dat er een maatje langs komt joh!
Ik ga morgenavond naar IMAX 3Dquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef ValHallen het volgende:
Heb 7.2 nog niet gezien, maar ik vond 7.1 wel goed hoor.
Vooral dit stuk:
Dat dan weer wel, maar dan vond ik part 1 redelijk baggerquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik nog wel meevallen. In deel twee zaten een aantal vreemde toevoegingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |