Oh, die nare niet lang maar ook niet kort fasequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik laat het ook weer groeien
Ik knip het NOOIT meer kort Ik laat het nooit meer kort knippen
omdat te begrijpen moet ik zeker m'n haar laten groeien & andrelon shampoo gebruikenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die nare niet lang maar ook niet kort fase.
Neequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
omdat te begrijpen moet ik zeker m'n haar laten groeien & andrelon shampoo gebruiken?
zo'n model waar je dan NIKS maar dan ook NIKS mee kanquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die nare niet lang maar ook niet kort fase.
een knotje ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n model waar je dan NIKS maar dan ook NIKS mee kan
Dat is de straf voor het afknippen van lang haarquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n model waar je dan NIKS maar dan ook NIKS mee kan
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
goede morgen middag Fok!kers
Heyy Robdriessen! Weet je wat ik laatst heb gedaan! Weer eens door een muziekcollectietje aangebracht door mijn borer heenluisteren. Geweldig!quote:
Leuk he, door andermans muziek grasduinen. Voor mijn verjaardag heb ik ooit aan iedereen een CD gevraagd met hun favoriete muziek er op. Daar kwam vreemd spul op voorbij! Ik vond het fantastischquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heyy Robdriessen! Weet je wat ik laatst heb gedaan! Weer eens door een muziekcollectietje aangebracht door mijn borer heenluisteren. Geweldig!
Pepe Deluxe, Clinic, Ladytron, Peplab, alles!
Leuk idee!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Leuk he, door andermans muziek grasduinen. Voor mijn verjaardag heb ik ooit aan iedereen een CD gevraagd met hun favoriete muziek er op. Daar kwam vreemd spul op voorbij! Ik vond het fantastisch
Nou ja, in dit geval kende ik het al, maar is wel zo'n lijst die sinds 2006 niet meer aangekeken is dus alles is "owwwjaaaa"quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Leuk he, door andermans muziek grasduinen. Voor mijn verjaardag heb ik ooit aan iedereen een CD gevraagd met hun favoriete muziek er op. Daar kwam vreemd spul op voorbij! Ik vond het fantastisch
Oh das tofquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |