Middagquote:
Volgens mij heb ik 6 nog gezien, maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb die hele Harry Potter reeks niet meer gevolgd sinds deel 4 of 5.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Zo, gisteren Dead Space uitgespeeld en laatste afleveringen Californication gekeken.
Kan ik nu beginnen aan Dead Space 2 en het laatste seizoen The Tudors
Toch wel weer zo druk dat ik nu pas weer kan postenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja was ik maar een man, dan kon ik het ook zelf doen
Niet druk op je werk?
Toe maar! Moeten we straks echt nog diepteinterviews gaan houden en voorbereiden en sidekicks en producenten regelen voor ons stationnetjequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Binnenkort komt een nieuw metalbandje van FOK!ers misschien live optreden hier op 49
Nee metal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Binnenkort komt een nieuw metalbandje van FOK!ers misschien live optreden hier op 49
Wahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Middagquote:
Dat heb ik vorige week gedaan, bij de nachtpremierequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter ik kan vanavond je bluesshow niet bijwonen. Zit dan in de bios te huilen dat HP is afgelopen
.
Lijkt me wel nice om ze te horen op den radioquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Thx Rob![]()
Ohja blues vanavondquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter ik kan vanavond je bluesshow niet bijwonen. Zit dan in de bios te huilen dat HP is afgelopen
.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |