OHNOES!quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor je het weet spoken er kleine JJH'tjes over fok heen.
Vertel mij wat ze zag er totaal niet uit qua kleding enzo maar verliefd dat ik werd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:26 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste indruk kan zo geweldig verpletterend zijn.
Inpakken is zo gebeurd tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm moet nog inpakken voor komende weekend. Denk het niet
Nou vanmiddag noemde ik je al een held met je "Rammstein - Bück Dich' in de sexy show van Knetter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
MsMessy: mjah, ik blijf meekijken hopend op wat positieviteit naar de DJ..
Ik hoorde dat het beviel, maar niet bij wiequote:Op woensdag 20 juli 2011 03:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou vanmiddag noemde ik je al een held met je "Rammstein - Bück Dich' in de sexy show van Knetter.
Jezus Miran, en nu verdomme je bed in en slapen, weg die telefoon!quote:
Er werd flink over gepost en ook gelachen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het beviel, maar niet bij wie
is zo, mij kennende zal ik iets vinden om daar de hele dag aan te verspillen en op het laatste moment in te pakkenquote:
Dat begreep ik jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Er werd flink over gepost en ook gelachen natuurlijk.
Ik draai niet alleen Metal he, ik probeer wat te varieren tussen Rock en metalquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:40 schreef ValHallen het volgende:
Dit is trouwens pas het 1e echte Metal nummer
Vandaar dat ik nog luister
Moet ik helpenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:41 schreef Viro het volgende:
[..]
is zo, mij kennende zal ik iets vinden om daar de hele dag aan te verspillen en op het laatste moment in te pakken
Gelukkig welquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik draai niet alleen Metal he, ik probeer wat te varieren tussen Rock en metal
Ja ik ga alquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jezus Miran, en nu verdomme je bed in en slapen, weg die telefoon!![]()
Heb afgelopen tijd amper jimmi gehoord. Terwijl ik iedere dag luisterde naar zijn nummersquote:
ik vind het niet erg hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |