Ik dacht al, waar blijft je msn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
Wat de neuk, nu kan ik helemaal niet meer DM'en, wat gebeurt hier.
Het is verdomme d'r naamtopic. Tuurlijk komt ze hier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:08 schreef Faux. het volgende:
Even weer Omdatappel naar dit topic lokken:
[ afbeelding ]
hihi te laatquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:08 schreef Faux. het volgende:
Even weer Omdatappel naar dit topic lokken:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is verdomme d'r naamtopic. Tuurlijk komt ze hier.
Die moet je via eBay bestellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Mijn iPod oordopjes zijn stuk (Die dingen gaan echt om de 3 maanden stuf WTF?!), mijn computer laggt en ik weet niet waarom, die afspraak van donderdag waar ik naar uitkeek is afgezegd, ik heb geen koekjes en geen wijn meer in huis...
Ik ben sipjes... [ afbeelding ]
Kusjes op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Mijn iPod oordopjes zijn stuk (Die dingen gaan echt om de 3 maanden stuf WTF?!), mijn computer laggt en ik weet niet waarom, die afspraak van donderdag waar ik naar uitkeek is afgezegd, ik heb geen koekjes en geen wijn meer in huis...
Oh. Wat is vos in het Latijn?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Omdat in gelegenheden waar jij vaak komt de malusflap op de kaart staat?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat in gelegenheden waar jij vaak komt de malusflap op de kaart staat?
eBay? Dat is toch allemaal tweedehands spul enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die moet je via eBay bestellen
Hoewel jij geld zat heb dus laatmaar
en de rest is erg vervelend jmr
Inmiddels staat er meer nieuwe zooi op ebay dan tweedehands spul. Wel oppassen voor neppe troepquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
eBay? Dat is toch allemaal tweedehands spul enzo?
fixed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha PiRANiA spreekt dode talen. weet hoe wikipedia werkt.
Nee dat niet, maar gewoon allemaal Chinees nepspul wat evengoed werkt maar 10x zo goedkoop is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
eBay? Dat is toch allemaal tweedehands spul enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef Faux. het volgende:
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet nog een keer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.quote:
Nu niet toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.
Het is droog?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.
Ik spring toch maar niet.quote:
Zegt ze bij mij anders nooitquote:
Had het niet zozeer over nu, had het over het gehele plaatje van de zomer.quote:
Cijfers *fap*quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het leuk vinden om zo hoog in de dagcijfers te staan.
Ik snap niet waarom jij er altijd zo hoog in staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het leuk vinden om zo hoog in de dagcijfers te staan.
SC's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij er altijd zo hoog in staat.
Moet je je mee fappen, geeft speciaal effect.quote:
Strakjes, zodra een zeker ander iemand ook de nachtbagger verlaat.quote:
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je je mee fappen, geeft speciaal effect.
Nee, maar vertel me jouw ervaringen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat jullie wakker werden en dat jullie beide armen sliepen?
Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat jullie wakker werden en dat jullie beide armen sliepen?
Vaak genoegquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Welterustenquote:
Ja, en ik schrok me doodquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Nou word je zo wakker, kun je je armen niet bewegen omdat je gek ligt en bloedaders afknijpt en 10 seconden later weer wel omdat je even verplaatst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar vertel me jouw ervaringen.
En in die tien seconden heb je toen armwiekend door je kamer gelopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou word je zo wakker, kun je je armen niet bewegen omdat je gek ligt en bloedaders afknijpt en 10 seconden later weer wel.
Sta jij gelijk op zodra je wakker wordt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in die tien seconden heb je toen armwiekend door je kamer gelopen?
Nee, maar in dat geval wel denk ik man. Is toch mooi?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sta jij gelijk op zodra je wakker wordt?
Nee, lekker in mijn warme bedje blijven liggen enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in die tien seconden heb je toen armwiekend door je kamer gelopen?
Lopen als een pinguïn. Hard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar in dat geval wel denk ik man. Is toch mooi?
Drama Queenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Faux. het volgende:
Ze wenst me niet eens welterusten. Vaarwel wereld, even kijken of het raam nog open staat.
WELTERUSTEN LIEVE FAUX. KUSJES EN KLEF GEDOE DOEI.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Faux. het volgende:
Ze wenst me niet eens welterusten. Vaarwel wereld, even kijken of het raam nog open staat.
wat wat wat doet appel niet lief tegen je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:26 schreef Faux. het volgende:
Hoe om te gaan met liefdesverdriet. Les 1.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WELTERUSTEN LIEVE FAUX. KUSJES EN KLEF GEDOE DOEI.
ah, dat is goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WELTERUSTEN LIEVE FAUX. KUSJES EN KLEF GEDOE DOEI.
Ik doe toch altijd lief?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
wat wat wat doet appel niet lief tegen je?
Ik zie het helemaal voor me.quote:
Die heb ik gister al gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:34 schreef Faux. het volgende:
Ik kan pas slapen als iBenny een mooie Paint maakt.
Painten jij. Of ik haal de kinderbescherming erbij.quote:
Doe datquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Painten jij. Of ik haal de kinderbescherming erbij.
quote:
En zo dan?quote:
Populair taalgebruik ditdat.quote:
En dan hang ik een huilverhaal op dat helemaal niet waar is maar omdat ik het lieve onschuldige kind ben geloven ze me toch puhquote:
Vastquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
En dan hang ik een huilverhaal op dat helemaal niet waar is maar omdat ik het lieve onschuldige kind ben geloven ze me toch puh
Alllerbesteliefsteslimstegeweldigste iBenny, wil je alsjeblieft voor mij een Paint maken samen met een zekere fruitsoort? Hoogachtend Faux.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast
maar ze komen maar hoor. Krijgen ze nog koffie en een koekje ook
Welnee, dat is een grapje dat al 542 keer is uitgemolken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
Fotoboek van Anonieme_Fokker
Iemand moet die arme gulmez even vertellen dat 'Anonieme_Fokker' niet echt een persoon is. Hij wordt helemaal gek!
Gedaan. Soort van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
Fotoboek van Anonieme_Fokker
Iemand moet die arme gulmez even vertellen dat 'Anonieme_Fokker' niet echt een persoon is. Hij wordt helemaal gek!
Maar die heb je tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Alllerbesteliefsteslimstegeweldigste iBenny, wil je alsjeblieft voor mij een Paint maken samen met een zekere fruitsoort? Hoogachtend Faux.
Ik wou iets heel slims en gevats zeggen, maar ik ben moe... niet moe genoeg om te pitten, maarquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, dat is een grapje dat al 542 keer is uitgemolken.
IK PROBEER JE AL SINDS TWAALF UUR DUIDELIJK TE MAKEN DAT IK ER NOG EEN WÍÍÍÍÍÍLquote:
Want?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
IK PROBEER JE AL SINDS TWAALF UUR DUIDELIJK TE MAKEN DAT IK ER NOG EEN WÍÍÍÍÍÍL
Die domme remixquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Al die radioers fan van neppe Riddle.
quote:
Het begint met de v en eindigt op de d.quote:
Neequote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef Boterbartje het volgende:
Poeijoejoei, al lang niet meer hier geweest eigenlijk! Iedereen nog blij ditdat?
Wat is er vosje ?quote:
Liefdesverdrietquote:
Awquote:
Ik heb last van de laatste 2quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Aw
Hoe komt het ?
Vriendin weg?
Friends zone ?
Onbereikbaar ?
Verboden liefde ?
Onbereikbaar. Ik ben haar niet waardquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Aw
Hoe komt het ?
Vriendin weg?
Friends zone ?
Onbereikbaar ?
Verboden liefde ?
Dat is echt klote lijkt mij zo.quote:
Positief blijven denken man !quote:
Ik om half zes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:02 schreef sciter het volgende:
Kan niet slapen
Moet er morgen om 11 uur uit
wrijf het er inquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is echt klote lijkt mij zo.
Ik heb daar gelukkig geen last van ( No offense)
[..]
Positief blijven denken man !
Ik dacht ook zo voordat ik mijn vriendin leerde kennen.
Moah als ik 3 uur kan slapen zou ik het doen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:02 schreef Boterbartje het volgende:
Hmm, jaa vrouwen is een lastige kwestie.
Zelf een beetje last van bereikbaar maar onbegrijpbaar en daarom onbereikbaar haha.. maar sinds kort een heel mooi meisje die mij ook vertelde hoe leuk ze mij vindt dus het wordt gecompliceerder met de dag!
Gelukkig hebben we daar een oplossing voor; al 5 dagen achter elkaar bier aan het drinken
Dit is mijn tweede nacht hier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:04 schreef sciter het volgende:
Weinig bekende NB-gangers vandaag trouwens.
Luister naar Bartje, bier is de oplossing man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:04 schreef Faux. het volgende:
Ik ga slapen met m'n hart vol verdriet. Tot morgen FOK!kers
Oud, maar niet echt bekende NBer hierooquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:04 schreef sciter het volgende:
Weinig bekende NB-gangers vandaag trouwens.
hihi, tapje maar in de tuin aangeslotenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luister naar Bartje, bier is de oplossing man.
Trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:04 schreef Faux. het volgende:
Ik ga slapen met m'n hart vol verdriet. Tot morgen FOK!kers
Dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:06 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
aww nu is ie verlegen (n.n)
Ik dach dat jij wist hoe oud ik wasquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luister naar Bartje, bier is de oplossing man.
Het is echt onmogelijk om daar ook maar een beetje dronken van te worden.quote:
Wat is Flunitrazepam?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Houd jij van verlegen kerels dan ?
+ zo'n flesje pure alcohol die ze bij de drogist verkopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is echt onmogelijk om daar ook maar een beetje dronken van te worden.
Ik heb het eens geprobeerd met wat vrienden maar het is echt niet te doen.
Flunitrazepam is een zeer zwaar slaapmiddel.quote:
somsquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Houd jij van verlegen kerels dan ?
Ik gebruik eerder GHB, maar ieder zijn meug.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Flunitrazepam is een zeer zwaar slaapmiddel.
Je kent het misschien beter als Rohypnol maar dit is in pil vorm.
kom je nu meequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat verklaard het dan![]()
Ik niet sorry.
Ik heb een slaapstoornis.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:13 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik gebruik eerder GHB, maar ieder zijn meug.
Als je een paar post terug had gelezen had je kunnen lezen dat ik net in een prille nieuwe relatie zit.quote:
Dat is kut. Ik slaap gewoon niet omdat ik een avond te laat ben door gegaan en te laat ben opgestaan. Nu moet ik dat elke dag doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een slaapstoornis.
En Flunitrazepam zorgt ervoor dat mijn slaapritme " gereset " word.
Zodat ik daarna weer genoeg melatonine aanmaak om een tijd " normaal " te slapen.
In optimale tijden slaap ik 4 tot 6 uur per nacht.
Deze tijden 1 of 2
ik kom net binnequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je een paar post terug had gelezen had je kunnen lezen dat ik net in een prille nieuwe relatie zit.
Kapotte slaapritmesquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik slaap gewoon niet omdat ik een avond te laat ben door gegaan en te laat ben opgestaan. Nu moet ik dat elke dag doen.
IK ZEI TOCH SORRYquote:
mag ik bij iemand uithuilenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nog een gebroken hart deze nacht, harde nachtbagger dit.
Je mag wel uithuilen bij mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:19 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mag ik bij iemand uithuilen
okquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je mag wel uithuilen bij mij.
Maar alleen huilen !
Meh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb nu geen wallen meer, dat is wel mooi. En als ik uitga ben ik veel langer nuchter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Dankzij jaren aan slaaptekort heb ik altijd rode ogen, en donkere kringen.
Het is echt aids.
Maarja niets aan te doen he ?
Ware schoonheid zit van binnen toch ? ..
Toch ?Ik heb geen slaaptekort met dit ritme, ik slaap meer dan voorheen. Alleen op minder fijne tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker !quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef rechtermuisknop het volgende:
Maar ik ben moe trustenen nog een fijne nacht
Welterusten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef rechtermuisknop het volgende:
Maar ik ben moe trustenen nog een fijne nacht
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Dankzij jaren aan slaaptekort heb ik altijd rode ogen, en donkere kringen.
Het is echt aids.
Maarja niets aan te doen he ?
Ware schoonheid zit van binnen toch ? ..
Toch ?Het is inderdaad aids trouwens, het duurt lang voordat het weggaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je karakter zit vanbinnen, schoonheid niet.
Ik weet niet of het ooit nog weg gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is inderdaad aids trouwens, het duurt lang voordat het weggaat.
En je karakter zit vanbinnen, schoonheid niet.
Charisma is alles.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ooit nog weg gaat.
Moet er maar mee leren leven.
En och om een veel gebruikte zin van mij te gebruiken. " Ik heb dan wel het hoofd en lichaam van een bizon, maar het charisma van een halfgod "
Dat is waar.quote:
Nee, dat is echt zo. Zolang je vlot kan praten en een goeie uitstraling hebt dan heb je geen gespierd en aantrekkelijk lichaam nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat doet uiteindelijk meer dan een goddelijk lichaam.
Mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo. Zolang je vlot kan praten en een goeie uitstraling hebt dan heb je geen gespierd en aantrekkelijk lichaam nodig.
Inderdaad, ik ben ook niet een enorm knappe gozer maar ik vind geen problemen met hosselen als ik uit ga.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mee eens eigenlijk.
Anders had ik nu niet een leuke relatie gehad denk ik zo.
Een beetje algemene kennis en een grote woordenschat kan ook al wonderen doen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:28 schreef sciter het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook niet een enorm knappe gozer maar ik vind geen problemen met hosselen als ik uit ga.
Ja. Zelfvertrouwen is wel belangrijk trouwens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een beetje algemene kennis en een grote woordenschat kan ook al wonderen doen tegenwoordig.
Of non verbale communicatie lezen.
De mogelijkheden zijn eindeloos.
Nee, en hoi monkyyyquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er überhaupt leuke radioshows in NL
Hai.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
Zelfvertrouwen is alles.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja. Zelfvertrouwen is wel belangrijk trouwens.
Ik luister van 4 tot 7 ergens 3FMquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is alles.
Daar val of sta je mee.
Ik ben oxnard.quote:
Dat soort pron kende ik nog niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Even het topic opschrikken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Even het topic opschrikken.
[ afbeelding ]
Het zou goed zijn voor onze economie, al die rugzakjes minder die door de belastingbetaler betaalt moeten worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind dat (bepaalde) mensen vermoorden legaal zou moeten zijn.
Schniii schnaa schnappii [AAAAHHHHH]quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
omg als ik die meid nog 1x hoor schreeuwen dan doe ik mezelf iets aanquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
Booger-pr0n ofzo? Even googlen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het heet. Maar ik moet zeggen dat ik er ook niet meer van hoef te weten
Doet zij ook aan snot pr0n?quote:
Ik zie niet wat hier mis mee is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dacht je alles gezien te hebben kom je dit tegen.
http://harajuju.net/Thread-Hairstyling
Je bent blind.quote:
Het is inderdaad raarquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh dat, is dat zo raar? Die emo's doen altijd allemaal van dat soort dingen.
Geen idee wie het is, heb het plaatje via iemand anders.quote:
Hoi.quote:
Ik wist het niet eens, twilight nooit gezien enzo.quote:
doei tot over een zeer lange tijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoi.![]()
[..]
Ik wist het niet eens, twilight nooit gezien enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezequote:Op woensdag 20 juli 2011 03:23 schreef Kikopuz het volgende:
Weet je wat grappig is? Ik heb echt een stuk of 10x gepost vannacht en niemand heeft gereageerd?![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |