Ik gebruik eerder GHB, maar ieder zijn meug.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Flunitrazepam is een zeer zwaar slaapmiddel.
Je kent het misschien beter als Rohypnol maar dit is in pil vorm.
kom je nu meequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat verklaard het dan![]()
Ik niet sorry.
Ik heb een slaapstoornis.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:13 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik gebruik eerder GHB, maar ieder zijn meug.
Als je een paar post terug had gelezen had je kunnen lezen dat ik net in een prille nieuwe relatie zit.quote:
Dat is kut. Ik slaap gewoon niet omdat ik een avond te laat ben door gegaan en te laat ben opgestaan. Nu moet ik dat elke dag doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een slaapstoornis.
En Flunitrazepam zorgt ervoor dat mijn slaapritme " gereset " word.
Zodat ik daarna weer genoeg melatonine aanmaak om een tijd " normaal " te slapen.
In optimale tijden slaap ik 4 tot 6 uur per nacht.
Deze tijden 1 of 2
ik kom net binnequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je een paar post terug had gelezen had je kunnen lezen dat ik net in een prille nieuwe relatie zit.
Kapotte slaapritmesquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik slaap gewoon niet omdat ik een avond te laat ben door gegaan en te laat ben opgestaan. Nu moet ik dat elke dag doen.
IK ZEI TOCH SORRYquote:
mag ik bij iemand uithuilenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nog een gebroken hart deze nacht, harde nachtbagger dit.
Je mag wel uithuilen bij mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:19 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mag ik bij iemand uithuilen
okquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je mag wel uithuilen bij mij.
Maar alleen huilen !
Meh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb nu geen wallen meer, dat is wel mooi. En als ik uitga ben ik veel langer nuchter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Dankzij jaren aan slaaptekort heb ik altijd rode ogen, en donkere kringen.
Het is echt aids.
Maarja niets aan te doen he ?
Ware schoonheid zit van binnen toch ? ..
Toch ?Ik heb geen slaaptekort met dit ritme, ik slaap meer dan voorheen. Alleen op minder fijne tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker !quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef rechtermuisknop het volgende:
Maar ik ben moe trustenen nog een fijne nacht
Welterusten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef rechtermuisknop het volgende:
Maar ik ben moe trustenen nog een fijne nacht
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Dankzij jaren aan slaaptekort heb ik altijd rode ogen, en donkere kringen.
Het is echt aids.
Maarja niets aan te doen he ?
Ware schoonheid zit van binnen toch ? ..
Toch ?Het is inderdaad aids trouwens, het duurt lang voordat het weggaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je karakter zit vanbinnen, schoonheid niet.
Ik weet niet of het ooit nog weg gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is inderdaad aids trouwens, het duurt lang voordat het weggaat.
En je karakter zit vanbinnen, schoonheid niet.
Charisma is alles.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ooit nog weg gaat.
Moet er maar mee leren leven.
En och om een veel gebruikte zin van mij te gebruiken. " Ik heb dan wel het hoofd en lichaam van een bizon, maar het charisma van een halfgod "
Dat is waar.quote:
Nee, dat is echt zo. Zolang je vlot kan praten en een goeie uitstraling hebt dan heb je geen gespierd en aantrekkelijk lichaam nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat doet uiteindelijk meer dan een goddelijk lichaam.
Mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo. Zolang je vlot kan praten en een goeie uitstraling hebt dan heb je geen gespierd en aantrekkelijk lichaam nodig.
Inderdaad, ik ben ook niet een enorm knappe gozer maar ik vind geen problemen met hosselen als ik uit ga.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mee eens eigenlijk.
Anders had ik nu niet een leuke relatie gehad denk ik zo.
Een beetje algemene kennis en een grote woordenschat kan ook al wonderen doen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:28 schreef sciter het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook niet een enorm knappe gozer maar ik vind geen problemen met hosselen als ik uit ga.
Ja. Zelfvertrouwen is wel belangrijk trouwens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een beetje algemene kennis en een grote woordenschat kan ook al wonderen doen tegenwoordig.
Of non verbale communicatie lezen.
De mogelijkheden zijn eindeloos.
Nee, en hoi monkyyyquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er überhaupt leuke radioshows in NL
Hai.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
Zelfvertrouwen is alles.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja. Zelfvertrouwen is wel belangrijk trouwens.
Ik luister van 4 tot 7 ergens 3FMquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is alles.
Daar val of sta je mee.
Ik ben oxnard.quote:
Dat soort pron kende ik nog niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Even het topic opschrikken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Even het topic opschrikken.
[ afbeelding ]
Het zou goed zijn voor onze economie, al die rugzakjes minder die door de belastingbetaler betaalt moeten worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind dat (bepaalde) mensen vermoorden legaal zou moeten zijn.
Schniii schnaa schnappii [AAAAHHHHH]quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
omg als ik die meid nog 1x hoor schreeuwen dan doe ik mezelf iets aanquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |