baco? is dat bier met bacardi ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik neem een biertje. Als ik bacardi had, dan nam ik een baco!
heb maar 2 shotglaasjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef NeMeN het volgende:
2 shotjes goldstrike?
daar voel je niks van
homo
Ja neem groene thee, dat is een goed idee.quote:
Me too! En een (veel te duur) peukiequote:
peuken duur vindenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Me too! En een (veel te duur) peukie
Meesterwerk dit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef NeMeN het volgende:
[..]
Ja neem groene thee, dat is een goed idee.
Neem de thee mee, naar de wc.
Drink je thee daar, het gaat erom waar.
Waar je het drinkt, zodat de thee niet zinkt.
Rook jij?quote:
zoals?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Al die mensen met die fancy (gay) drankjes
Doe mij maar gewoon lekker bier.
Dat ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zoals?
baco
safari
en dat soort zooi
The luck is gone / the brain is shot / but the liquor we still got.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef welkominspace het volgende:
iemand die nog een goeie proost weet?
Oke. Het is duur!!!!11quote:
die houden we erin!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
The luck is gone / the brain is shot / but the liquor we still got.
Of. Maar. Oke......quote:
Dat verklaart veel! :-) Je kan het toch moeilijk goedkoop noemen met de prijzen van vandaag de dag.quote:
mietjequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Wat is er gay aan baco ?
Ik heb niet graag pure alcohol shotjes op een doordeweekse avond.
In het weekend drink ik wel vodka, tequila enzo , maar doordeweeks 's avonds een biertje of een mixje als een baco moet kunnen. Echt hard zuipen is niks doordeweeks!
Zus, zo, stoer. Ik kom met vervoer en weg is je moer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baco is best wel heel erg gay, ik drink het niet eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Wat is er gay aan baco ?
Ik heb niet graag pure alcohol shotjes op een doordeweekse avond.
In het weekend drink ik wel vodka, tequila enzo , maar doordeweeks 's avonds een biertje of een mixje als een baco moet kunnen. Echt hard zuipen is niks doordeweeks!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zus, zo, stoer. Ik kom met vervoer en weg is je moer.Je ligt op de loer, wachtend op het openbaar vervoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wacht op de bus, daar is hij dus.
Stap in en reis, naar het paradijs.
Het paradijs der reizen waar je lang kunt blijven.
hey!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey welcomeinspace.![]()
Ik drink een muntthee op dit topic!
(Nog) niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hey!
hoest mey je coming out verlopen? wel heel benieuwd
nog niet?quote:
als je in groningen woont ben je welkom voor een borrelquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ah ik krijg echt keiveel zin in een Coeberghie nu.. [ afbeelding ]
Tof, allemaal goed gereageerd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nog niet?
ik vond het wel heel moeilijk maar m'n beste vrienden weten het wel en m'n familie ook wel maar verder ben ik nog een beetje aan het "peilen" hoe het bij anderen zou vallen
Lindgren, die dadelijk op je stoep staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef welkominspace het volgende:
5de shot, aan wie moet ik hem opdragen?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je in groningen woont ben je welkom voor een borrel
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tof, allemaal goed gereageerd?![]()
[..]
Lindgren, die dadelijk op je stoep staat.
quote:
Het goud wordt minder waard, dus je kunt het beter zo snel mogelijk opdrinken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb gewoon een excuus nodig om me te bezatten
dronkuh zuipuh huhuhuhahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef welkominspace het volgende:
nu nr 7+ 8 vullen , begin ze nu wel te voelen
Zie hem even los gaan op woensdag!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef welkominspace het volgende:
nu nr 7+ 8 vullen , begin ze nu wel te voelen
het is donderdagquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zie hem even los gaan op woensdag!
net de 8ste en de negende ingeschonkenquote:
Ik word al gaar als ik er aan denk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
net de 8ste en de negende ingeschonken
noem iemand om hem aan op te dragen en hij gaat achteropver
en zoals m'n naam al doe vermoeden heb ik al wel wat meer op
stuur mij eens een PM over je coming-out en hoever je al bentquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik duik mijn nest in!
Slaap lekker!
Een paar shotjes op en meneer slaat totaal door.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stuur mij eens een PM over je coming-out en hoever je al bent
heb mss wel wat tips voor je ')
Daar valt vrij weinig over te vertellen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stuur mij eens een PM over je coming-out en hoever je al bent
heb mss wel wat tips voor je ')
tuurlijk niet. L-nogwatzuur enn ik hebben vrij veel gemeenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een paar shotjes op en meneer slaat totaal door.
trusten laiverdquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar valt vrij weinig over te vertellen eigenlijk.
Trusten.![]()
xiet, maar ook als ik offline sta ben ik wel online hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee ben zelf ook niet online, lig in mn bed nu.
Aww lievquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
xiet, maar ook als ik offline sta ben ik wel online hoor.
Vooral voor ju
jwz de zaken gaan goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww liev
Lekker aan het drinken ja?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |