Het goud wordt minder waard, dus je kunt het beter zo snel mogelijk opdrinken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb gewoon een excuus nodig om me te bezatten
dronkuh zuipuh huhuhuhahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef welkominspace het volgende:
nu nr 7+ 8 vullen , begin ze nu wel te voelen
Zie hem even los gaan op woensdag!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef welkominspace het volgende:
nu nr 7+ 8 vullen , begin ze nu wel te voelen
het is donderdagquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zie hem even los gaan op woensdag!
net de 8ste en de negende ingeschonkenquote:
Ik word al gaar als ik er aan denk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
net de 8ste en de negende ingeschonken
noem iemand om hem aan op te dragen en hij gaat achteropver
en zoals m'n naam al doe vermoeden heb ik al wel wat meer op
stuur mij eens een PM over je coming-out en hoever je al bentquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik duik mijn nest in!
Slaap lekker!
Een paar shotjes op en meneer slaat totaal door.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stuur mij eens een PM over je coming-out en hoever je al bent
heb mss wel wat tips voor je ')
Daar valt vrij weinig over te vertellen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stuur mij eens een PM over je coming-out en hoever je al bent
heb mss wel wat tips voor je ')
tuurlijk niet. L-nogwatzuur enn ik hebben vrij veel gemeenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een paar shotjes op en meneer slaat totaal door.
trusten laiverdquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar valt vrij weinig over te vertellen eigenlijk.
Trusten.![]()
xiet, maar ook als ik offline sta ben ik wel online hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee ben zelf ook niet online, lig in mn bed nu.
Aww lievquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
xiet, maar ook als ik offline sta ben ik wel online hoor.
Vooral voor ju
jwz de zaken gaan goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww liev
Lekker aan het drinken ja?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |