Ik dacht al, waar blijft je msn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
Wat de neuk, nu kan ik helemaal niet meer DM'en, wat gebeurt hier.
Het is verdomme d'r naamtopic. Tuurlijk komt ze hier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:08 schreef Faux. het volgende:
Even weer Omdatappel naar dit topic lokken:
[ afbeelding ]
hihi te laatquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:08 schreef Faux. het volgende:
Even weer Omdatappel naar dit topic lokken:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is verdomme d'r naamtopic. Tuurlijk komt ze hier.
Die moet je via eBay bestellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Mijn iPod oordopjes zijn stuk (Die dingen gaan echt om de 3 maanden stuf WTF?!), mijn computer laggt en ik weet niet waarom, die afspraak van donderdag waar ik naar uitkeek is afgezegd, ik heb geen koekjes en geen wijn meer in huis...
Ik ben sipjes... [ afbeelding ]
Kusjes op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Mijn iPod oordopjes zijn stuk (Die dingen gaan echt om de 3 maanden stuf WTF?!), mijn computer laggt en ik weet niet waarom, die afspraak van donderdag waar ik naar uitkeek is afgezegd, ik heb geen koekjes en geen wijn meer in huis...
Oh. Wat is vos in het Latijn?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Omdat in gelegenheden waar jij vaak komt de malusflap op de kaart staat?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat in gelegenheden waar jij vaak komt de malusflap op de kaart staat?
eBay? Dat is toch allemaal tweedehands spul enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die moet je via eBay bestellen
Hoewel jij geld zat heb dus laatmaar
en de rest is erg vervelend jmr
Inmiddels staat er meer nieuwe zooi op ebay dan tweedehands spul. Wel oppassen voor neppe troepquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
eBay? Dat is toch allemaal tweedehands spul enzo?
fixed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha PiRANiA spreekt dode talen. weet hoe wikipedia werkt.
Nee dat niet, maar gewoon allemaal Chinees nepspul wat evengoed werkt maar 10x zo goedkoop is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
eBay? Dat is toch allemaal tweedehands spul enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef Faux. het volgende:
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet nog een keer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.quote:
Nu niet toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.
Het is droog?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.
Ik spring toch maar niet.quote:
Zegt ze bij mij anders nooitquote:
Had het niet zozeer over nu, had het over het gehele plaatje van de zomer.quote:
Cijfers *fap*quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het leuk vinden om zo hoog in de dagcijfers te staan.
Ik snap niet waarom jij er altijd zo hoog in staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het leuk vinden om zo hoog in de dagcijfers te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |