Nee dat niet, maar gewoon allemaal Chinees nepspul wat evengoed werkt maar 10x zo goedkoop is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
eBay? Dat is toch allemaal tweedehands spul enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:13 schreef Faux. het volgende:
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet nog een keer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Als ik nu niet m'n hoesje vind spring ik alsnog uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.quote:
Nu niet toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.
Het is droog?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het regent harder dan ik hebben kan. Toepasselijk.
Ik spring toch maar niet.quote:
Zegt ze bij mij anders nooitquote:
Had het niet zozeer over nu, had het over het gehele plaatje van de zomer.quote:
Cijfers *fap*quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het leuk vinden om zo hoog in de dagcijfers te staan.
Ik snap niet waarom jij er altijd zo hoog in staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het leuk vinden om zo hoog in de dagcijfers te staan.
SC's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij er altijd zo hoog in staat.
Moet je je mee fappen, geeft speciaal effect.quote:
Strakjes, zodra een zeker ander iemand ook de nachtbagger verlaat.quote:
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je je mee fappen, geeft speciaal effect.
Nee, maar vertel me jouw ervaringen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat jullie wakker werden en dat jullie beide armen sliepen?
Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat jullie wakker werden en dat jullie beide armen sliepen?
Vaak genoegquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Welterustenquote:
Ja, en ik schrok me doodquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Nou word je zo wakker, kun je je armen niet bewegen omdat je gek ligt en bloedaders afknijpt en 10 seconden later weer wel omdat je even verplaatst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar vertel me jouw ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |