En in die tien seconden heb je toen armwiekend door je kamer gelopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou word je zo wakker, kun je je armen niet bewegen omdat je gek ligt en bloedaders afknijpt en 10 seconden later weer wel.
Sta jij gelijk op zodra je wakker wordt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in die tien seconden heb je toen armwiekend door je kamer gelopen?
Nee, maar in dat geval wel denk ik man. Is toch mooi?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sta jij gelijk op zodra je wakker wordt?
Nee, lekker in mijn warme bedje blijven liggen enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in die tien seconden heb je toen armwiekend door je kamer gelopen?
Lopen als een pinguïn. Hard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar in dat geval wel denk ik man. Is toch mooi?
Drama Queenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Faux. het volgende:
Ze wenst me niet eens welterusten. Vaarwel wereld, even kijken of het raam nog open staat.
WELTERUSTEN LIEVE FAUX. KUSJES EN KLEF GEDOE DOEI.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef Faux. het volgende:
Ze wenst me niet eens welterusten. Vaarwel wereld, even kijken of het raam nog open staat.
wat wat wat doet appel niet lief tegen je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:26 schreef Faux. het volgende:
Hoe om te gaan met liefdesverdriet. Les 1.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WELTERUSTEN LIEVE FAUX. KUSJES EN KLEF GEDOE DOEI.
ah, dat is goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WELTERUSTEN LIEVE FAUX. KUSJES EN KLEF GEDOE DOEI.
Ik doe toch altijd lief?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
wat wat wat doet appel niet lief tegen je?
Ik zie het helemaal voor me.quote:
Die heb ik gister al gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:34 schreef Faux. het volgende:
Ik kan pas slapen als iBenny een mooie Paint maakt.
Painten jij. Of ik haal de kinderbescherming erbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |