SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Whahahaquote:
Kan die niet naar een dag dat ik wel kan komen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Die ijsjesmeet he..... kan die niet naar donderdag
Chill.quote:16.72 posts per minuut - [Radio 49] #459 Sexy, Opwindend, Romantisch, Geil
15.84 posts per minuut - [Radio 49] #460 Botergeil als een vis op het droge.
13.68 posts per minuut - [Radio 49] #458 Geile muziekjens fap fap sop sop
12.04 posts per minuut - [Radio 49] #381 3dg47sb, ad09nled
11.84 posts per minuut - [Radio 49] #461 Met geile Knetter muziek de nacht in
les 1. deze muziek zo snel mogelijk afzwerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Hier zou ik wel een meisje op willen batsen
Altijd hetzelfde met die homo'squote:
Dat is niet grappig, want dat gebeurt dus tijdens kusjekroel. Daarna ben ik wel weer snel wakker, maar dan is het wel snel afgelopenquote:
dan kan ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kan de ijsjesmeet niet naar volgende week donderdag?
dan ben ik er nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hossel wat rookbommen dan mis je niets.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik er niet
Opendag van Feyenoord
muziek wel, maar de tekst, mijn god, shut up and do mequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
Hier kan ik me nog een beetje van voorstellen dat je er op kan neuken.
Qua muziek dan qua tekst.
Tijdens?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, want dat gebeurt dus tijdens kusjekroel. Daarna ben ik wel weer snel wakker, maar dan is het wel snel afgelopenKut gebrabbel
Liever a.s. donderdagquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn we het daar over eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
muziek wel, maar de tekst, mijn god, shut up and do me
ALLE HOMO'S ZIJN HOMO!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel eminem staat me tegen. Volgens mij heeft ie ooit hatelijke uitspraken over homo's gedaan en dan is het klaar
.
Oh, jij bent zo'n nichthater haterquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel eminem staat me tegen. Volgens mij heeft ie ooit hatelijke uitspraken over homo's gedaan en dan is het klaar
.
Geilquote:
Jawel joh niet altijd zo serieus tijdens de sexquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens de seks moet je sowieso niet te veel zeggen.
Nee, dat was na koninginnedag, maar toen bleef hij slapen voor het eerst, dus het was alleen een knuffel. En toen zei ik uit het niets 'normaal is het niet zo druk hoor' maar dan droom ik dus alquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijdens?![]()
Dus naat is bezig en dan zo: het was zo druk vandaag bij de mac niet normaal?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg weinig, maar ik maak wel veel geluid....
Aber natürlich, du kleine puppen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga door m'n knieën als een Duitser Ganz geil zegt. Ik kan het niet helpen, dat klinkt zó geil.
Ook geen dirtytalk?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg weinig, maar ik maak wel veel geluid....
Het ligt er natuurlijk een beetje aan, maar hele gesprekken, ja sorry, ik kan niet antwoorden als mijn mond bezig is met iets andersquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel joh niet altijd zo serieus tijdens de sex
geile openingzin:quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens de seks moet je sowieso niet te veel zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dat was na koninginnedag, maar toen bleef hij slapen voor het eerst, dus het was alleen een knuffel. En toen zei ik uit het niets 'normaal is het niet zo druk hoor' maar dan droom ik dus al
Nee oke hele gesprekken ook niet neequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk een beetje aan, maar hele gesprekken, ja sorry, ik kan niet antwoorden als mijn mond bezig is met iets anders.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geile openingzin:
"Schat, ben jij nog een beetje tevreden met de Nuon, of zullen we toch overstappen naar Oxxio?"
Geile oh ik voel nu al wat omhoog gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geile openingzin:
"Schat, ben jij nog een beetje tevreden met de Nuon, of zullen we toch overstappen naar Oxxio?"
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Vraag in bed: Hoe is het eigelijk met je moeder ?
Maagden hebben voorrang.quote:
Dan wil ik het best proberen, maar ik kan niet garanderen dat 't een succes wordtquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet als het je toegefluisterd krijgt?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb 1 keer gewoon echt doodstil gelegen en niks gezegd, omdat het zo barslecht was
Maarja, dat was altijd nog beter dan "mijn hemel, heb je nooit biologie gehad? Dat is mijn lies"
Heul wel.quote:
Geen Mooners ?quote:
chanant hequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
Die gênante dingen boeien mij eigenlijk niet zo.
Ik kan het eigenlijk ook niet zo goed, maar als de ander begint ga ik er wel in mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wil ik het best proberen, maar ik kan niet garanderen dat 't een succes wordt.
Waarom wil je met een maagd neukenquote:
Dat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil je met een maagd neuken? Het is toch veel handiger om het met iemand te doen die je kan vertellen hoe het werkt enzo, en zelf al een beetje kan sturen
?
een milfquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil je met een maagd neuken? Het is toch veel handiger om het met iemand te doen die je kan vertellen hoe het werkt enzo, en zelf al een beetje kan sturen
?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Genante top 3?
1. In slaap vallen tijdens het neuken
2. in slaap vallen tijdens het pijpen
3. in slaap vallen op de bank terwijl degene van nummer 1 en 2 in je bed op je ligt te wachten
Ik moet zeggen, dat ik als "de ervaringsdeskundige" van tevoren echt dacht dat het een hel zou worden. Maar ik moet zeggen, iemand met iets ervaring is best fijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
?
Op elkaar liggen.quote:
Ik heb eigenlijk liever iemand die er niks van bakt zo dat ik niet al te slecht overkomt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
?
in slaap vallen is nooit handigquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Genante top 3?
3. in slaap vallen op de bank terwijl degene van nummer 1 en 2 in je bed op je ligt te wachten
Dude, heb jij narcolepsie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Genante top 3?
Ik ben eigenlijk vaak veel te druk met genieten om echt wat te zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk ook niet zo goed, maar als de ander begint ga ik er wel in mee.
Trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef SiIk het volgende:
Het was leuk, lekker en geil. Maar nu is het bedtijd!
Truste allemaal
Welk verhaal?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever iemand die er niks van bakt zo dat ik niet al te slecht overkomt.
En vooral door dat verhaal van VH wil ik het dus niet met een Milf doen.
trustequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef SiIk het volgende:
Truste allemaal
Ik heb wel nog beneden een 2 personsbed en een slaapbank dat een 2 persoonsbed kan worden maar is eenpersoonsbed niet onhandigquote:
Ik niet meerquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef SiIk het volgende:
Truste allemaal
Nee hoorquote:
Daar zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vaak veel te druk met genieten om echt wat te zeggen.
Mijn meest gênante moment was overigens wel dat ik het bed zo doorweekt had gemaakt, dat we ergens anders moesten slapen. Ik schaamde me echt dood...
Kun je wel lekker dwars liggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet meer
Genoeg ruimte voor een vrouw maar ja he niemand wil die innemen.
Dat had hij ook niet, maar ik kon wel door de grond zakken, echt...quote:
Mja, op zich zou iemand met wie je het doet, ongeacht ervaring, er eigenlijk niets om moeten geven dat je onervaren bent. Je bent fokking 17, zo gek is dat niet hoor. Echt niet. Iedereen begint bij het begin en dat je niet weet waar je mee bezig bent wil niet zeggen dat je het niet kan. Want het is niet zó ontzettend moeilijk allemaal, het is geen rocket science.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever iemand die er niks van bakt zo dat ik niet al te slecht overkomt.
Logeerbed had ineens vlekken, heel glas water overheen gepleurdquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vaak veel te druk met genieten om echt wat te zeggen.
Mijn meest gênante moment was overigens wel dat ik het bed zo doorweekt had gemaakt, dat we ergens anders moesten slapen. Ik schaamde me echt dood...
Wacht even ik zoek het wel even op.quote:
Nope geil kreunende vrouwenquote:
Kan ik ook wel inkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had hij ook niet, maar ik kon wel door de grond zakken, echt...
Oh ja, ik heb ook wel eens gebloed, dat is ook best gênant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Logeerbed had ineens vlekken, heel glas water overheen gepleurd
Juist Milfsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
I knowquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik ook wel inkomen.
Maar dat vinden we dus niet erg.
Trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot later
Was weer een leuke avond
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot later
Was weer een leuke avond
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef LightLuke het volgende:
Is dit voor het zingen de kerk uit,,, ooh wacht het leek er even op
welterustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot later
Was weer een leuke avond
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef LightLuke het volgende:
Is dit voor het zingen de kerk uit,,, ooh wacht het leek er even op
DAt had ik trouwens niet, maar ik bedoelde eerder de witte variant. IN EEN LOGEEERBEDquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook wel eens gebloed, dat is ook best gênant.
Daar hoef je echt geen milf voor te zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist Milfs![]()
Die weten hoe het moet en laten je alle hoeken van de kamer zien
Peter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot later
Was weer een leuke avond
Nee, dat weet ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
DAt had ik trouwens niet, maar ik bedoelde eerder de witte variant. IN EEN LOGEEERBED
Dat wil ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist Milfs![]()
Die weten hoe het moet en laten je alle hoeken van de kamer zien
De meeste wel hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je echt geen milf voor te zijn.
De meeste wat? Een kledder hebben staat niet synoniem voor goed zijn in bed, hoorquote:
als daar vraag naar isquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
Knetter, het krijgt toch wel een vervolg he?
quote:
Ik zeg doenquote:
Neger wat?quote:
Misschien als je Fokker89 heel lief vraagt dat je dan mag uitlopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrrmbl.. ik kan niet alles draaien wat ik wou
Neuken terwijl je staat te wachten in de rij bij de MCdrivequote:
Dat vind ik smerig en stom.quote:
Duik dat SC dan inquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat er meer homo's bij moeten, voor me zo'n loner....
Trustenquote:
Slaap lekkerquote:
Ja daar zit ik al lang joh. Ik bedoel in deze reeksquote:
Doe het dan tenminste in een trein waarbij de stoelen goed afneembaar zijn.quote:
Sowieso, op gekke plekken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuken terwijl je staat te wachten in de rij bij de MCdrive
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste in een trein waarbij de stoelen goed afneembaar zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso, op gekke plekken.
Alleen al voor de spanning.
Ik vind het echt asociaal als mensen dan hun zooi (kwakjes, vieze condooms whatever) maar achterlaten op plekken waar er door iemand die gewoon zijn baantje doet dan moet worden opgeruimdquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Gekke plekken, prima. Maar het moet niet ranzig wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal als mensen dan hun zooi (kwakjes, vieze condooms whatever) maar achterlaten op plekken waar er door iemand die gewoon zijn baantje doet dan moet worden opgeruimd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
als ik het meisje echt leuk vind, zou ik dit wel voor haar draaien
En daarom wil ik niet ontmaagd worden door een milf.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je burgerplicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezem, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."
Daarbij is neuken in de trein gewoon asociaal (om andere redenen dan het opruimen) en smerig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal als mensen dan hun zooi (kwakjes, vieze condooms whatever) maar achterlaten op plekken waar er door iemand die gewoon zijn baantje doet dan moet worden opgeruimd.
Heeft ie zich nog niet gemeld? Want dan vervalt zijn showquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is fokker.. en zou hij boos zijn als ik echt onbetamelijk lang uitloop
Dat ook ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij is neuken in de trein gewoon asociaal en smerig.
geen id, gewoon doorgaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is fokker.. en zou hij boos zijn als ik echt onbetamelijk lang uitloop
heb um al wel een x gezien in t topicquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ie zich nog niet gemeld? Want dan vervalt zijn show.
Nou.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
ValHallens verhaal:
[..]
En daarom wil ik niet ontmaagd worden door een milf.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
als ik het meisje echt leuk vind, zou ik dit wel voor haar draaien
Ik ga waarschijnlijk huilen omdat ik niks uit kan brengen en daar met een stijve leuter sta.quote:
okquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar daarna wel snel Thunderdome VI op hoor.
Verschrikkelijke Ruk & Bef-herrie inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Misschien als ik in de juiste bui ben, maar anders is dit nummer een turnoff
Gewoon een halfuurtje van de volgende jatten... mag bestquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wil echt gewoon die anderen ook nog draaien.. die zijn gewoon zo
Laat haar gewoon haar ding doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk huilen omdat ik niks uit kan brengen en daar met een stijve leuter sta.
Krijg helemaal zin in een romantisch avondjequote:
is geen half uur.. als ik gewoon niet meer ga praten dan is het tien minuutjes ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een halfuurtje van de volgende jatten... mag best
Ben ik echt vreemd omdat ik het de eerste liever doe met een prutser dan een milf?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:56 schreef mr-green het volgende:
gewoon de hele CD van John Legend aan zetten
Maar dat hoort erbijquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is geen half uur.. als ik gewoon niet meer ga praten dan is het tien minuutjes ofzo
Het maakt mij geen flikker uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik echt vreemd omdat ik het de eerste liever doe met een prutser dan een milf?
Wat ben jij tegendraadsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef Samzz het volgende:
Oh god, hier krijg ik moordneigingen van.
maar het is irri als de dj voor je uitloopt.. daarom stop ik meestal iets eerderquote:
Nou, wat ben ik dan? Prutser of milf? Er zitten vele degradaties tussen, maar ik kan je zeggen, iemand met iets ervaring was fijn geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik echt vreemd omdat ik het de eerste liever doe met een prutser dan een milf?
Ik kan het gewoon niet met een milf.quote:
Gewoon gezellig aanprutsen heeft ook zijn charmes, maar voor hetzelfde geld houd je er een belachelijke herinnering aan over.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij HAD milf kunnen worden maar je wilde weer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik dan? Prutser of milf? Er zitten vele degradaties tussen, maar ik kan je zeggen, iemand met iets ervaring was fijn geweest.
Ik had me dat ook zo ingebeeld dat het beter was, en toen deed ik het met een ervaren kerel (die overigens niets raar vond aan mijn onervarenheid toen) en daar ben ik toch wel blij om.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ging over dat verhaal van ValHallen, hoe het absoluut niet moet gebeuren dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik dan? Prutser of milf? Er zitten vele degradaties tussen, maar ik kan je zeggen, iemand met iets ervaring was fijn geweest.
Eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef mr-green het volgende:
Lets make love, lets go somewhere they might discover us
Er zijn anders genoeg mensen die pretenderen ervaring te hebben maar de clit nog niet weten te vindenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon gezellig aanprutsen heeft ook zijn charmes, maar voor hetzelfde geld houd je er een belachelijke herinnering aan over.
Een ervaren iemand weet wat ie doet, en waar ze moet zijn, en kan jou ook wijzen waar jij moet zijn.
Ja het liefst word ik ook ontmaagd door Geraldine.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
Het liefst zou ik door Birgit Schuurman ontmaagd worden maar er zijn nog wel een paar andere wat bereikbaardere kandidates
Hoi.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen die pretenderen ervaring te hebben maar de clit nog niet weten te vinden.
Let's face it, sommige mensen zijn gewoon slecht in bed. En ik ken ze.
oh dus jij mag dat wel? als een ander dat doet trek je meteen je grote muil open, maargoed ga maar lekker doorquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is geen half uur.. als ik gewoon niet meer ga praten dan is het tien minuutjes ofzo
Jamaar iemand met ervaring, wat is daar nou erg aan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ging over dat verhaal van ValHallen, hoe het absoluut niet moet gebeuren dus.
Die mazzel moet je dan ook weer hebben inderdaad. Maar er zijn ook minstens zoveel mensen die precies weten waar ze mee bezig zijn en je de ontmaagding van je leven kan bezorgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen die pretenderen ervaring te hebben maar de clit nog niet weten te vinden.
Helaas zoooo waarquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Jij draait gewoon om 1 uur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
oh dus jij mag dat wel? als een ander dat doet trek je meteen je grote muil open, maargoed ga maar lekker door
doe rustigquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
oh dus jij mag dat wel? als een ander dat doet trek je meteen je grote muil open, maargoed ga maar lekker door
Dat vind ik dus ik weet niet gewoon verschrikkelijk de gedachte alleen al dat iemand mij het moet bijbrengen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Een ervaren iemand weet wat ie doet, en waar ze moet zijn, en kan jou ook wijzen waar jij moet zijn.
Het is echt geen schande hoor! Voor iedereen is er een eerste keer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ik weet niet gewoon verschrikkelijk de gedachte alleen al dat iemand mij het moet bijbrengen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Die mazzel moet je dan ook weer hebben inderdaad. Maar er zijn ook minstens zoveel mensen die precies weten waar ze mee bezig zijn en je de ontmaagding van je leven kan bezorgen.
Ervaring niet, maar met heel veel ervaring ben ik gewoon door geïntimideerd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar iemand met ervaring, wat is daar nou erg aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |