Ik kan het eigenlijk ook niet zo goed, maar als de ander begint ga ik er wel in mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wil ik het best proberen, maar ik kan niet garanderen dat 't een succes wordt.
Waarom wil je met een maagd neukenquote:
Dat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil je met een maagd neuken? Het is toch veel handiger om het met iemand te doen die je kan vertellen hoe het werkt enzo, en zelf al een beetje kan sturen
?
een milfquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil je met een maagd neuken? Het is toch veel handiger om het met iemand te doen die je kan vertellen hoe het werkt enzo, en zelf al een beetje kan sturen
?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Genante top 3?
1. In slaap vallen tijdens het neuken
2. in slaap vallen tijdens het pijpen
3. in slaap vallen op de bank terwijl degene van nummer 1 en 2 in je bed op je ligt te wachten
Ik moet zeggen, dat ik als "de ervaringsdeskundige" van tevoren echt dacht dat het een hel zou worden. Maar ik moet zeggen, iemand met iets ervaring is best fijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
?
Op elkaar liggen.quote:
Ik heb eigenlijk liever iemand die er niks van bakt zo dat ik niet al te slecht overkomt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
?
in slaap vallen is nooit handigquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Genante top 3?
3. in slaap vallen op de bank terwijl degene van nummer 1 en 2 in je bed op je ligt te wachten
Dude, heb jij narcolepsie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Genante top 3?
Ik ben eigenlijk vaak veel te druk met genieten om echt wat te zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk ook niet zo goed, maar als de ander begint ga ik er wel in mee.
Trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef SiIk het volgende:
Het was leuk, lekker en geil. Maar nu is het bedtijd!
Truste allemaal
Welk verhaal?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever iemand die er niks van bakt zo dat ik niet al te slecht overkomt.
En vooral door dat verhaal van VH wil ik het dus niet met een Milf doen.
trustequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef SiIk het volgende:
Het was leuk, lekker en geil. Maar nu is het bedtijd!
Truste allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |