Ben ik echt vreemd omdat ik het de eerste liever doe met een prutser dan een milf?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:56 schreef mr-green het volgende:
gewoon de hele CD van John Legend aan zetten
Maar dat hoort erbijquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is geen half uur.. als ik gewoon niet meer ga praten dan is het tien minuutjes ofzo
Het maakt mij geen flikker uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik echt vreemd omdat ik het de eerste liever doe met een prutser dan een milf?
Wat ben jij tegendraadsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef Samzz het volgende:
Oh god, hier krijg ik moordneigingen van.
maar het is irri als de dj voor je uitloopt.. daarom stop ik meestal iets eerderquote:
Nou, wat ben ik dan? Prutser of milf? Er zitten vele degradaties tussen, maar ik kan je zeggen, iemand met iets ervaring was fijn geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik echt vreemd omdat ik het de eerste liever doe met een prutser dan een milf?
Ik kan het gewoon niet met een milf.quote:
Gewoon gezellig aanprutsen heeft ook zijn charmes, maar voor hetzelfde geld houd je er een belachelijke herinnering aan over.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij HAD milf kunnen worden maar je wilde weer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik dan? Prutser of milf? Er zitten vele degradaties tussen, maar ik kan je zeggen, iemand met iets ervaring was fijn geweest.
Ik had me dat ook zo ingebeeld dat het beter was, en toen deed ik het met een ervaren kerel (die overigens niets raar vond aan mijn onervarenheid toen) en daar ben ik toch wel blij om.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ging over dat verhaal van ValHallen, hoe het absoluut niet moet gebeuren dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik dan? Prutser of milf? Er zitten vele degradaties tussen, maar ik kan je zeggen, iemand met iets ervaring was fijn geweest.
Eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef mr-green het volgende:
Lets make love, lets go somewhere they might discover us
Er zijn anders genoeg mensen die pretenderen ervaring te hebben maar de clit nog niet weten te vindenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon gezellig aanprutsen heeft ook zijn charmes, maar voor hetzelfde geld houd je er een belachelijke herinnering aan over.
Een ervaren iemand weet wat ie doet, en waar ze moet zijn, en kan jou ook wijzen waar jij moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |