quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste in een trein waarbij de stoelen goed afneembaar zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso, op gekke plekken.
Alleen al voor de spanning.
Ik vind het echt asociaal als mensen dan hun zooi (kwakjes, vieze condooms whatever) maar achterlaten op plekken waar er door iemand die gewoon zijn baantje doet dan moet worden opgeruimdquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Gekke plekken, prima. Maar het moet niet ranzig wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal als mensen dan hun zooi (kwakjes, vieze condooms whatever) maar achterlaten op plekken waar er door iemand die gewoon zijn baantje doet dan moet worden opgeruimd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
als ik het meisje echt leuk vind, zou ik dit wel voor haar draaien
En daarom wil ik niet ontmaagd worden door een milf.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je burgerplicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezem, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."
Daarbij is neuken in de trein gewoon asociaal (om andere redenen dan het opruimen) en smerig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal als mensen dan hun zooi (kwakjes, vieze condooms whatever) maar achterlaten op plekken waar er door iemand die gewoon zijn baantje doet dan moet worden opgeruimd.
Heeft ie zich nog niet gemeld? Want dan vervalt zijn showquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is fokker.. en zou hij boos zijn als ik echt onbetamelijk lang uitloop
Dat ook ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij is neuken in de trein gewoon asociaal en smerig.
geen id, gewoon doorgaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is fokker.. en zou hij boos zijn als ik echt onbetamelijk lang uitloop
heb um al wel een x gezien in t topicquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ie zich nog niet gemeld? Want dan vervalt zijn show.
Nou.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
ValHallens verhaal:
[..]
En daarom wil ik niet ontmaagd worden door een milf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |