Jawel joh niet altijd zo serieus tijdens de sexquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens de seks moet je sowieso niet te veel zeggen.
Nee, dat was na koninginnedag, maar toen bleef hij slapen voor het eerst, dus het was alleen een knuffel. En toen zei ik uit het niets 'normaal is het niet zo druk hoor' maar dan droom ik dus alquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijdens?![]()
Dus naat is bezig en dan zo: het was zo druk vandaag bij de mac niet normaal?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg weinig, maar ik maak wel veel geluid....
Aber natürlich, du kleine puppen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga door m'n knieën als een Duitser Ganz geil zegt. Ik kan het niet helpen, dat klinkt zó geil.
Ook geen dirtytalk?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg weinig, maar ik maak wel veel geluid....
Het ligt er natuurlijk een beetje aan, maar hele gesprekken, ja sorry, ik kan niet antwoorden als mijn mond bezig is met iets andersquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel joh niet altijd zo serieus tijdens de sex
geile openingzin:quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens de seks moet je sowieso niet te veel zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dat was na koninginnedag, maar toen bleef hij slapen voor het eerst, dus het was alleen een knuffel. En toen zei ik uit het niets 'normaal is het niet zo druk hoor' maar dan droom ik dus al
Nee oke hele gesprekken ook niet neequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk een beetje aan, maar hele gesprekken, ja sorry, ik kan niet antwoorden als mijn mond bezig is met iets anders.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geile openingzin:
"Schat, ben jij nog een beetje tevreden met de Nuon, of zullen we toch overstappen naar Oxxio?"
Geile oh ik voel nu al wat omhoog gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geile openingzin:
"Schat, ben jij nog een beetje tevreden met de Nuon, of zullen we toch overstappen naar Oxxio?"
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Vraag in bed: Hoe is het eigelijk met je moeder ?
Maagden hebben voorrang.quote:
Dan wil ik het best proberen, maar ik kan niet garanderen dat 't een succes wordtquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet als het je toegefluisterd krijgt?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb 1 keer gewoon echt doodstil gelegen en niks gezegd, omdat het zo barslecht was
Maarja, dat was altijd nog beter dan "mijn hemel, heb je nooit biologie gehad? Dat is mijn lies"
Heul wel.quote:
Geen Mooners ?quote:
chanant hequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
Die gênante dingen boeien mij eigenlijk niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |