SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Want PB is het enige downloadprogramma?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:19 schreef SiIk het volgende:
Den piratenbaai doet het niet hier..
Dat wordt nog moeilijk met het Zipje..
Helaasquote:
M'n vorige site liet me in de steek, en PB heeft wel altijd het meestequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Want PB is het enige downloadprogramma?
Is het lekker?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk wat de C1000 tegenwoordig heeft
[ afbeelding ]
Ik heb ook een kerstvariant en een hup hollandrataplan..quote:
Diepvries of koeling?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kerstvariant en een hup hollandrataplan..
Zwabber heeft volgens mij de kerst en sint gemaakt en de Oranje rataplan stamt nog van het WK06 dacht ik..quote:
Ik heb wel 10 verschillende Nijntjes denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb maar 1UI, en die blijft nog effe
Het is heeeeeeeerlijkquote:
Je moet er een maken met zo'n gitaar die snel van kleur wisselt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb maar 1UI, en die blijft nog effe
Omdat het kanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ik doe ook mee met de koningendag UI's, waarom eigenlijk?
Dat is echt zwaar hoofdpijnverwekkend, wel een vet ideequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er een maken met zo'n gitaar die snel van kleur wisselt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar hoofdpijnverwekkend, wel een vet idee
Fuck da's vet. Maar ik kan geen UI's makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er een maken met zo'n gitaar die snel van kleur wisselt.
Dan kijk ik donderdag even hoe groot die zijn en neem dan misschien een pakje mee. Ligt er dus aan.quote:
gewoon een klein doosje met 2 tosti'squote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kijk ik donderdag even hoe groot die zijn en neem dan misschien een pakje mee. Ligt er dus aan.
Ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fuck da's vet. Maar ik kan geen UI's maken
I'll try. Maar ik heb geen photoshop op mijn mac, dus ik moet een online gif maker gebruiken en dat kan tenkoste gaan van de kwaliteit, maar ik probeer het eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fuck da's vet. Maar ik kan geen UI's maken
Doe maar niet dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
I'll try. Maar ik heb geen photoshop op mijn mac, dus ik moet een online gif maker gebruiken en dat kan tenkoste gaan van de kwaliteit, maar ik probeer het eens.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik welLeuk tijdens het metal luisteren
![]()
1 Liefde voor jullie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
I'll try. Maar ik heb geen photoshop op mijn mac, dus ik moet een online gif maker gebruiken en dat kan tenkoste gaan van de kwaliteit, maar ik probeer het eens.
Welke kleuren moeten het zijn?quote:
Okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm. Paars moet er sowieso in blijven. Paars-groen-zwart-wit?
Okee, dat past denk ik wel, voor even. Moet wel oppassen we hebben maar zo'n klein vriesvakje van een koelkast. Nu is ie nog voor mij alleen maar over een paar weken moet ik hem gaan delen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon een klein doosje met 2 tosti's
Zwart wordt vervangen door geel, want anders is ie een soort van onzichtbaarquote:
Dat was die van het heetste sneetje ofzo hè?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was die van het heetste sneetje ofzo hè?
[ afbeelding ]
En wat ga je dan lezen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik pak er mooi een boek bij trouwens
H.P. Lovecraft - Heksensabbatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck van wie was deze nou ook alweerHoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al, wat doet C_A hier met deze muziekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry ik luister nu een half uurtje, maar dit is echt niet mijn soort muziek
Ik zet hem op Mute..... sorry
Primaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zwart wordt vervangen door geel, want anders is ie een soort van onzichtbaar
whehehehe normaal staat radio 49 altijd op hierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat doet C_A hier met deze muziek
Okee. Nee dat snap ik..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe normaal staat radio 49 altijd op hier
Maar hier kan ik echt niet naar luisterenIk heb het wel weer een half uurtje geprobeerd
Die gitaar leek sowieso al op een piemelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu lijkt die gitaar op een blingbling piemel
Die van jou heb ik net in mijn fobo gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je schitterende verhaal staat in m'n fobo
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gitaar leek sowieso al op een piemel.
Dat zie ik nu pas eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Myra mooier, die is effen gekleurd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt
Nu maakt het niet uit welke ik doe, jullie denken allebei dat het die van jou is![]()
Jij was de enige die het opvielquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt
Nu maakt het niet uit welke ik doe, jullie denken allebei dat het die van jou is![]()
Ik wilde dat zwartachtige in de gitaar er juist inhouden, echt alleen de kleur vervangen, maar dat is toch minder mooi inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Myra mooier, die is effen gekleurd.
ik vind kreator nog wel meevallenquote:
Ik ben niemand?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij was de enige die het opviel
Ik ben 1 grote inside joke en niemand snapt het
Ik zag het, toen je zei verliefd te zijn op Nijntjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel
Jij bent alles voor me
Johan komt gelukkig ook nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en a.s Zondag de 1e Zomergasten
Wel met Marc-Marie Huijbregts
Dat lijkt me echt bijzonder interresant eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en a.s Zondag de 1e Zomergasten
Wel met Marc-Marie Huijbregts
We zijn afgedaald naar de helquote:
Uitzending gemistquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bijzonder interresant eigenlijk. Maar ik ben op vakantie, dus maar even uitzoeken hoe ik het opneemapparaat aan de gang krijg.
Nietquote:
of http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/quote:
Ja, maar daar komen de fragmenten niet op te staan, ivm rechten.quote:
Ohquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/
Daar staan de afleveringen van vorig jaar nog op. Zullen van dit jaar ook wel worden geplaatst
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar daar komen de fragmenten niet op te staan, ivm rechten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VH, verander je onderschrift ook ff in The Cock God dan
Botsen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt allemaal wel erg homo-erotisch, maar mij zie je niet klagen.
Ben ik out of the picture, nu je gay bent geworden?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt allemaal wel erg homo-erotisch, maar mij zie je niet klagen.
The gays are ruining the world!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik out of the picture, nu je gay bent geworden?.
You dirrrty little thing.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij fapt de goeie kant op ook nog
Gayvoor1dagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik out of the picture, nu je gay bent geworden?.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hoi, niet in mijn ogen graag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je een echte bazin bent laat je wit spul in Erik's ogen spuitenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je een echte bazin bent laat je wit spul in Erik's ogen spuiten
Oh dat valt denk ik wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De meisjes die nu 15 zijn, zijn een stuk 'volwassener' dan toen ik 15 was.
Misschien was ik er toen ook wel niet zo mee bezig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe...
Work in progress ofzoiets
[..]
Oh dat valt denk ik wel mee hoor
ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De meisjes die nu 15 zijn, zijn een stuk 'volwassener' dan toen ik 15 was.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe...
Work in progress ofzoiets
quote:
Nu wel dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien was ik er toen ook wel niet zo mee bezig.
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien was ik er toen ook wel niet zo mee bezig.
Nee, nu zijn de meisjes toch wel minstens 20.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu wel dan?Met 15-jarige meisjes bedoel ik dus
Ik had net mijn knikkerzak in de wilgen gehangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef ValHallen het volgende:
Ik was op mijn 15e nog aan het pokemonnen enzo
Hihiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had net mijn knikkerzak in de wilgen gehangen.
Okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Kak, ik moet weg
Gooi je creatie maar in een PM Nijnvrouw
Doeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Kak, ik moet weg
Ciaoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Kak, ik moet weg
Nou ja, feitelijk niet... De meest ethische manier om de bevolkingsgroei terug te dringenquote:
Ik begon ook zo'n beetje met stappen, maar vooral omdat bier drink'n stoer was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef MsMessy het volgende:
Op mijn vijftiende zat ik al in de kroeg en haalde ik heel wat dingen uit die misschien niet typisch iets waren voor een 15 jarige maar met mij nog genoeg anderen die zo waren.
ik ben met uquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef MsMessy het volgende:
Op mijn vijftiende zat ik al in de kroeg en haalde ik heel wat dingen uit die misschien niet typisch iets waren voor een 15 jarige maar met mij nog genoeg anderen die zo waren.
Nog voor ik 17 was zat ik drie avonden in de week in de Hardrockkroeg en rookte/blowde ik erop los en ging het bier per pullen erin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begon ook zo'n beetje met stappen, maar vooral omdat bier drink'n stoer was.
Oh, dat is stoer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nog voor ik 17 was zat ik drie avonden in de week in de Hardrockkroeg en rookte/blowde ik erop los en ging het bier per pullen erin.
Oh, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Voor FOK! was ik zo nietquote:
Het is de schuld van Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor FOK! was ik zo nietOf ja, minder erg
Sarcasme, herken hetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
StoerMeer zo ontstaan in die tijd en ook wel veranderd toen ik ging werken.
Iddquote:
Fok verpest je voor je levenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor FOK! was ik zo nietOf ja, minder erg
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was net een maand 14 toen ik ging Fok!ken, dus dat wordt nog wat
Ik lurk al regelmatig op Fok sinds m'n 12e
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fok
Soms vind ik het jammer dat Fok niet voor 18 jaar en ouder isquote:
Ik krijg mijn nummer dus nergens vandaan gedownloadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Playlist klaarbho.. teveel nrs die wel vet goed zijn.. maar niet meer passen.
Het is iig een allegaartje van van alles
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg geen kinderen. Maar als ik kinderen zou krijgen, mogen ze van mij niet op de computer. Nooit. Behalve als ze voor school een verslag moeten typen.
Pa en ma kennen Fok nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fok
8 uur?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gevoel als je een album aan het downloaden bent en na 8 uur is ie eindelijk binnen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhhhooquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat Fok niet voor 18 jaar en ouder is
Ja, er was maar 1 seedquote:
Je krijgt zin in een kop koffie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gevoel als je een album aan het downloaden bent en na 8 uur is ie eindelijk binnen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat krijg je als je onbekende namen gaat downloadenquote:
Ik ben aan het voorluisterenquote:
Ja, omdat ik angstvallig dat steeds in de gaten moet houden om te zien of ie stiekem niet opeens wel opschietquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
2 uur metal is toch wel een soort van zwaar ofzoiets
Mja, ben nu ook iets aan het downloaden, al uren, met maar één actieve seed. En die is net offline gegaanquote:
Onbekende namen downloadenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat krijg je als je onbekende namen gaat downloaden.
Ik zie je zitten met bloeddoorlopen oogjes, klein van 't staren naar het beeldscherm. Om vervolgens zonder te kijken een slok koffie te nemen en de helft, doordat je niet kijkt, over je toetsenbord mikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, omdat ik angstvallig dat steeds in de gaten moet houden om te zien of ie stiekem niet opeens wel opschiet.
en vannacht nog 2 uur!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
2 uur metal is toch wel een soort van zwaar ofzoiets
Nou ja, ik doe wel iets van voorwerk (last,fm similar artists ftw).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onbekende namen downloaden
Gewoon random een naam vinden, downloaden en dan blijven plakken omdat het wel tof klinkt
Een uur houd ik wel volquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee echt
Ik vind een half uur achter elkaar al veel
Sommige nummers van Metallica vind ik wel goed jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een uur houd ik wel volMaar ja, Metallica is ook metal en dat kan ik de hele dag luisteren
Not quite what I meantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ben nu ook iets aan het downloaden, al uren, met maar één actieve seed. En die is net offline gegaan!!!! En mijn download was pas 50% klaar
!!!
Ik vind eigenlijk wel bijna alles van Mettallica goed. Heb de Black Album ook op LP.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sommige nummers van Metallica vind ik wel goed ja
Wat zoek je dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ben nu ook iets aan het downloaden, al uren, met maar één actieve seed. En die is net offline gegaan!!!! En mijn download was pas 50% klaar
!!!
Oh rightquote:
Junior niet gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh right. Ja, ik zit niet zo in de mogelijke zwangerschap mindset
. Daar hoef ik me als homo gelukkig geen zorgen om te maken
.
Booohhh... Oh, blijf trouwens tussen 22:00 en 22:20 maar binnen.. en tussen 00:00 en 00:15 ookquote:
Micatone.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat zoek je dan?
Heb ook wel onbekende meuk in mijn collectie zitten
Muwhaha ik langer!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier tegenwoordig ook, eigenlijk sinds gister pas.
ja sorry, zoveel metal op 1 dag kan ik niet aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Booohhh... Oh, blijf trouwens tussen 22:00 en 22:20 maar binnen.. en tussen 00:00 en 00:15 ook
Oh, ik dacht dat het aan mij lag en er mee te maken had dat ik het afspeelding niet meer ziequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luisteraars_img.php doet het niet meerIk wil weten hoeveel luisteraars ik heb
Is you Is?quote:
Checkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bij mij staat hij uitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort doe ik wel weer 90's enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja sorry, zoveel metal op 1 dag kan ik niet aan
dat is beterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Binnenkort doe ik wel weer 90's enzo
Ja, en ik ben ook de twee andere albums aan het downloaden (zitten in één map), 9 songs en Nomad songs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is you Is?
Ben em nu aan het binnen harken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen radio.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
http://streaming102.radionomy.com/X-Raydio?group=999SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen radio.
wel radio"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Yayquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
http://streaming102.radionomy.com/X-Raydio?group=999
wel radio
Hier in winamp krijg ik via die url metal doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yay
Huh, dat is een of ander minifragmentje?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hier in winamp krijg ik via die url metal door
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Friday vind ik dan weer zo slecht en fout dat ie z'n charme heeft. Dat nieuwe nummer vind ik niet slecht genoeg voor zo'n soort "cultstatus" en is dus gewoon slecht.
Kan je niet gewoon die ene link openen in een mediaspeler?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Nog steeds geen radio
Nouja, dan zelf maar wat luisteren
Heb je winamp of VLC?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Nog steeds geen radio
Nouja, dan zelf maar wat luisteren
Windows Media Player?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die ene link openen in een mediaspeler?
Neequote:
Kan ook geloof ikquote:
ff vlc downen, 2 tellen werk en werkt uit de kunst.quote:
Ik vind het ook maar een falend iets eigenlijk, nu VLC aan het downloadenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het gewoon een log en traag programma.
De mooiste skin (Furia) is nergens meer te krijgen. Sindsdien doe ik foobar2000.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind voor muziek winamp het fijnst.
Library is nice en equalizer is nice en de skins zijn leuk
Oldskool winamp skin johquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind voor muziek winamp het fijnst.
Library is nice en equalizer is nice en de skins zijn leuk
J-functiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldskool winamp skin joh
Bij WMP mis ik de "J" om in m'n lijst te duiken en een nummer op te zoeken
Whehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
En wat voor een
Ik had hem wat harder gezet om de jingle te verstaan en dat had ik beter niet kunnen doen
nvm was em nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mooiste skin (Furia) is nergens meer te krijgen. Sindsdien doe ik foobar2000.
Je zat zowat naast je stoel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
En wat voor een
Ik had hem wat harder gezet om de jingle te verstaan en dat had ik beter niet kunnen doen
ze heeft alle opbrengsten van friday aan japan geschonkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
We hebben er lang op moeten wachten, maar ons geduld is eindelijk beloond. Rebecca Black heeft een nieuw plaatje gemaakt.
Het inmiddels 14 jaar oude meisje heeft gisteren haar nieuwe single op YouTube gezet. Het plaatje heet 'My Moment' en is nu al een enorme internethit. In nog geen 24 uur is het nummer al ruim 1,8 miljoen keer bekeken.
Werd haar vorige hit 'Friday' al enorm afgekraakt, ook Rebecca's nieuwste krijgt de handen niet op elkaar. Hoewel het liedje al ruim 79.000 stemmen voor 'leuk' heeft vergaard, vormt het aantal 'nee'-stemmers met een kleine 132.000 een ruime meerderheid.
Rebecca werd begin dit jaar vanuit het niets ineens een enorme ster. Met het plaatje 'Friday' wist ze op een negatieve manier de belangstellling te trekken. Het nummer werd door velen neergesabeld, en zelfs 'het slechtste liedje ooit' genoemd. Ook is ze talloze malen met de dood bedreigd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
En wat voor een
Dat kan wel heul veul kanten opquote:
Tja, kon er niks meer tussen proppenquote:
Tijd volpratenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, kon er niks meer tussen proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |