Die gitaar leek sowieso al op een piemelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu lijkt die gitaar op een blingbling piemel
Die van jou heb ik net in mijn fobo gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je schitterende verhaal staat in m'n fobo
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gitaar leek sowieso al op een piemel.
Dat zie ik nu pas eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Myra mooier, die is effen gekleurd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt
Nu maakt het niet uit welke ik doe, jullie denken allebei dat het die van jou is![]()
Jij was de enige die het opvielquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt
Nu maakt het niet uit welke ik doe, jullie denken allebei dat het die van jou is![]()
Ik wilde dat zwartachtige in de gitaar er juist inhouden, echt alleen de kleur vervangen, maar dat is toch minder mooi inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Myra mooier, die is effen gekleurd.
ik vind kreator nog wel meevallenquote:
Ik ben niemand?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij was de enige die het opviel
Ik ben 1 grote inside joke en niemand snapt het
Ik zag het, toen je zei verliefd te zijn op Nijntjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel
Jij bent alles voor me
Johan komt gelukkig ook nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en a.s Zondag de 1e Zomergasten
Wel met Marc-Marie Huijbregts
Dat lijkt me echt bijzonder interresant eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en a.s Zondag de 1e Zomergasten
Wel met Marc-Marie Huijbregts
We zijn afgedaald naar de helquote:
Uitzending gemistquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bijzonder interresant eigenlijk. Maar ik ben op vakantie, dus maar even uitzoeken hoe ik het opneemapparaat aan de gang krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |