H.P. Lovecraft - Heksensabbatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck van wie was deze nou ook alweerHoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al, wat doet C_A hier met deze muziekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry ik luister nu een half uurtje, maar dit is echt niet mijn soort muziek
Ik zet hem op Mute..... sorry
Primaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zwart wordt vervangen door geel, want anders is ie een soort van onzichtbaar
whehehehe normaal staat radio 49 altijd op hierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat doet C_A hier met deze muziek
Okee. Nee dat snap ik..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe normaal staat radio 49 altijd op hier
Maar hier kan ik echt niet naar luisterenIk heb het wel weer een half uurtje geprobeerd
Die gitaar leek sowieso al op een piemelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu lijkt die gitaar op een blingbling piemel
Die van jou heb ik net in mijn fobo gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je schitterende verhaal staat in m'n fobo
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gitaar leek sowieso al op een piemel.
Dat zie ik nu pas eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Myra mooier, die is effen gekleurd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt
Nu maakt het niet uit welke ik doe, jullie denken allebei dat het die van jou is![]()
Jij was de enige die het opvielquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt
Nu maakt het niet uit welke ik doe, jullie denken allebei dat het die van jou is![]()
Ik wilde dat zwartachtige in de gitaar er juist inhouden, echt alleen de kleur vervangen, maar dat is toch minder mooi inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van Myra mooier, die is effen gekleurd.
ik vind kreator nog wel meevallenquote:
Ik ben niemand?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij was de enige die het opviel
Ik ben 1 grote inside joke en niemand snapt het
Ik zag het, toen je zei verliefd te zijn op Nijntjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel
Jij bent alles voor me
Johan komt gelukkig ook nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en a.s Zondag de 1e Zomergasten
Wel met Marc-Marie Huijbregts
Dat lijkt me echt bijzonder interresant eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en a.s Zondag de 1e Zomergasten
Wel met Marc-Marie Huijbregts
We zijn afgedaald naar de helquote:
Uitzending gemistquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bijzonder interresant eigenlijk. Maar ik ben op vakantie, dus maar even uitzoeken hoe ik het opneemapparaat aan de gang krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |