quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar hoofdpijnverwekkend, wel een vet idee
Fuck da's vet. Maar ik kan geen UI's makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er een maken met zo'n gitaar die snel van kleur wisselt.
Dan kijk ik donderdag even hoe groot die zijn en neem dan misschien een pakje mee. Ligt er dus aan.quote:
gewoon een klein doosje met 2 tosti'squote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kijk ik donderdag even hoe groot die zijn en neem dan misschien een pakje mee. Ligt er dus aan.
Ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fuck da's vet. Maar ik kan geen UI's maken
I'll try. Maar ik heb geen photoshop op mijn mac, dus ik moet een online gif maker gebruiken en dat kan tenkoste gaan van de kwaliteit, maar ik probeer het eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fuck da's vet. Maar ik kan geen UI's maken
Doe maar niet dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
I'll try. Maar ik heb geen photoshop op mijn mac, dus ik moet een online gif maker gebruiken en dat kan tenkoste gaan van de kwaliteit, maar ik probeer het eens.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik welLeuk tijdens het metal luisteren
![]()
1 Liefde voor jullie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
I'll try. Maar ik heb geen photoshop op mijn mac, dus ik moet een online gif maker gebruiken en dat kan tenkoste gaan van de kwaliteit, maar ik probeer het eens.
Welke kleuren moeten het zijn?quote:
Okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm. Paars moet er sowieso in blijven. Paars-groen-zwart-wit?
Okee, dat past denk ik wel, voor even. Moet wel oppassen we hebben maar zo'n klein vriesvakje van een koelkast. Nu is ie nog voor mij alleen maar over een paar weken moet ik hem gaan delen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon een klein doosje met 2 tosti's
Zwart wordt vervangen door geel, want anders is ie een soort van onzichtbaarquote:
Dat was die van het heetste sneetje ofzo hè?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk wat de C1000 tegenwoordig heeft
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was die van het heetste sneetje ofzo hè?
[ afbeelding ]
En wat ga je dan lezen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik pak er mooi een boek bij trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |