Ghehe...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je een echte bazin bent laat je wit spul in Erik's ogen spuiten
Oh dat valt denk ik wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De meisjes die nu 15 zijn, zijn een stuk 'volwassener' dan toen ik 15 was.
Misschien was ik er toen ook wel niet zo mee bezig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe...
Work in progress ofzoiets
[..]
Oh dat valt denk ik wel mee hoor
ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De meisjes die nu 15 zijn, zijn een stuk 'volwassener' dan toen ik 15 was.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe...
Work in progress ofzoiets
quote:
Nu wel dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien was ik er toen ook wel niet zo mee bezig.
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien was ik er toen ook wel niet zo mee bezig.
Nee, nu zijn de meisjes toch wel minstens 20.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu wel dan?Met 15-jarige meisjes bedoel ik dus
Ik had net mijn knikkerzak in de wilgen gehangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef ValHallen het volgende:
Ik was op mijn 15e nog aan het pokemonnen enzo
Hihiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had net mijn knikkerzak in de wilgen gehangen.
Okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Kak, ik moet weg
Gooi je creatie maar in een PM Nijnvrouw
Doeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Kak, ik moet weg
Ciaoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Kak, ik moet weg
Nou ja, feitelijk niet... De meest ethische manier om de bevolkingsgroei terug te dringenquote:
Ik begon ook zo'n beetje met stappen, maar vooral omdat bier drink'n stoer was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef MsMessy het volgende:
Op mijn vijftiende zat ik al in de kroeg en haalde ik heel wat dingen uit die misschien niet typisch iets waren voor een 15 jarige maar met mij nog genoeg anderen die zo waren.
ik ben met uquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef MsMessy het volgende:
Op mijn vijftiende zat ik al in de kroeg en haalde ik heel wat dingen uit die misschien niet typisch iets waren voor een 15 jarige maar met mij nog genoeg anderen die zo waren.
Nog voor ik 17 was zat ik drie avonden in de week in de Hardrockkroeg en rookte/blowde ik erop los en ging het bier per pullen erin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begon ook zo'n beetje met stappen, maar vooral omdat bier drink'n stoer was.
Oh, dat is stoer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nog voor ik 17 was zat ik drie avonden in de week in de Hardrockkroeg en rookte/blowde ik erop los en ging het bier per pullen erin.
Oh, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Voor FOK! was ik zo nietquote:
Het is de schuld van Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor FOK! was ik zo nietOf ja, minder erg
Sarcasme, herken hetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
StoerMeer zo ontstaan in die tijd en ook wel veranderd toen ik ging werken.
Iddquote:
Fok verpest je voor je levenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor FOK! was ik zo nietOf ja, minder erg
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was net een maand 14 toen ik ging Fok!ken, dus dat wordt nog wat
Ik lurk al regelmatig op Fok sinds m'n 12e
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fok
Soms vind ik het jammer dat Fok niet voor 18 jaar en ouder isquote:
Ik krijg mijn nummer dus nergens vandaan gedownloadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Playlist klaarbho.. teveel nrs die wel vet goed zijn.. maar niet meer passen.
Het is iig een allegaartje van van alles
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg geen kinderen. Maar als ik kinderen zou krijgen, mogen ze van mij niet op de computer. Nooit. Behalve als ze voor school een verslag moeten typen.
Pa en ma kennen Fok nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |