Oh, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Voor FOK! was ik zo nietquote:
Het is de schuld van Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor FOK! was ik zo nietOf ja, minder erg
Sarcasme, herken hetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
StoerMeer zo ontstaan in die tijd en ook wel veranderd toen ik ging werken.
Iddquote:
Fok verpest je voor je levenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor FOK! was ik zo nietOf ja, minder erg
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was net een maand 14 toen ik ging Fok!ken, dus dat wordt nog wat
Ik lurk al regelmatig op Fok sinds m'n 12e
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fok
Soms vind ik het jammer dat Fok niet voor 18 jaar en ouder isquote:
Ik krijg mijn nummer dus nergens vandaan gedownloadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Playlist klaarbho.. teveel nrs die wel vet goed zijn.. maar niet meer passen.
Het is iig een allegaartje van van alles
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg geen kinderen. Maar als ik kinderen zou krijgen, mogen ze van mij niet op de computer. Nooit. Behalve als ze voor school een verslag moeten typen.
Pa en ma kennen Fok nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik kinderen krijg, ooit, dan mogen ze tot hun 18e niet op Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |