Ik vind het ook maar een falend iets eigenlijk, nu VLC aan het downloadenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het gewoon een log en traag programma.
De mooiste skin (Furia) is nergens meer te krijgen. Sindsdien doe ik foobar2000.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind voor muziek winamp het fijnst.
Library is nice en equalizer is nice en de skins zijn leuk
Oldskool winamp skin johquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind voor muziek winamp het fijnst.
Library is nice en equalizer is nice en de skins zijn leuk
J-functiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldskool winamp skin joh
Bij WMP mis ik de "J" om in m'n lijst te duiken en een nummer op te zoeken
Whehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
En wat voor een
Ik had hem wat harder gezet om de jingle te verstaan en dat had ik beter niet kunnen doen
nvm was em nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mooiste skin (Furia) is nergens meer te krijgen. Sindsdien doe ik foobar2000.
Je zat zowat naast je stoel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
En wat voor een
Ik had hem wat harder gezet om de jingle te verstaan en dat had ik beter niet kunnen doen
ze heeft alle opbrengsten van friday aan japan geschonkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
We hebben er lang op moeten wachten, maar ons geduld is eindelijk beloond. Rebecca Black heeft een nieuw plaatje gemaakt.
Het inmiddels 14 jaar oude meisje heeft gisteren haar nieuwe single op YouTube gezet. Het plaatje heet 'My Moment' en is nu al een enorme internethit. In nog geen 24 uur is het nummer al ruim 1,8 miljoen keer bekeken.
Werd haar vorige hit 'Friday' al enorm afgekraakt, ook Rebecca's nieuwste krijgt de handen niet op elkaar. Hoewel het liedje al ruim 79.000 stemmen voor 'leuk' heeft vergaard, vormt het aantal 'nee'-stemmers met een kleine 132.000 een ruime meerderheid.
Rebecca werd begin dit jaar vanuit het niets ineens een enorme ster. Met het plaatje 'Friday' wist ze op een negatieve manier de belangstellling te trekken. Het nummer werd door velen neergesabeld, en zelfs 'het slechtste liedje ooit' genoemd. Ook is ze talloze malen met de dood bedreigd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
En wat voor een
Dat kan wel heul veul kanten opquote:
Tja, kon er niks meer tussen proppenquote:
Tijd volpratenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, kon er niks meer tussen proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |