Checkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luisteraars_img.php doet het niet meerIk wil weten hoeveel luisteraars ik heb
bij mij staat hij uitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luisteraars_img.php doet het niet meerIk wil weten hoeveel luisteraars ik heb
Binnenkort doe ik wel weer 90's enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja sorry, zoveel metal op 1 dag kan ik niet aan
dat is beterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Binnenkort doe ik wel weer 90's enzo
Ja, en ik ben ook de twee andere albums aan het downloaden (zitten in één map), 9 songs en Nomad songs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is you Is?
Ben em nu aan het binnen harken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen radio.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
http://streaming102.radionomy.com/X-Raydio?group=999SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen radio.
wel radio"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Yayquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
http://streaming102.radionomy.com/X-Raydio?group=999
wel radio
Hier in winamp krijg ik via die url metal doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yay
Huh, dat is een of ander minifragmentje?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hier in winamp krijg ik via die url metal door
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Friday vind ik dan weer zo slecht en fout dat ie z'n charme heeft. Dat nieuwe nummer vind ik niet slecht genoeg voor zo'n soort "cultstatus" en is dus gewoon slecht.
Kan je niet gewoon die ene link openen in een mediaspeler?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Nog steeds geen radio
Nouja, dan zelf maar wat luisteren
Heb je winamp of VLC?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Nog steeds geen radio
Nouja, dan zelf maar wat luisteren
Windows Media Player?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die ene link openen in een mediaspeler?
Neequote:
Kan ook geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |