Als ik kom ZEKER nietquote:
Wellicht hangt dat ook met de vraag samen of ze daarvoor betaald wordenquote:
Is links of rechts wyccie?quote:
Ben ik nu je cockblocker?quote:
In je leven?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel een hoop lullen en weinig tieten
De baas die een vriendin heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat dat wanhopige gestress van jullie ook niet bevorderlijk werkt. Maar goed, wie ben ik.
Heeft zijn baas een vriendin?quote:
Sands wil vast wel wat dildo's en blaaspoppen voor je meenemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel een hoop lullen en weinig tieten
Eenmaal beet, nooit meer laten gaan.quote:
quote:
Ik denk dat Pico die makkelijker kan regelenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands wil vast wel wat dildo's en blaaspoppen voor je meenemen.
Ja, zeker van hout en in zwart en wit gespotenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands wil vast wel wat dildo's en blaaspoppen voor je meenemen.
Die hebben we wel in het magazijn ja. Ik zal kijken of ik voor goodies kan zorgen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Pico die makkelijker kan regelen
Penis pump?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die hebben we wel in het magazijn ja. Ik zal kijken of ik voor goodies kan zorgen.
Wrom niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
Hey guys, kan er helaas niet bij zijn. Veel plezier though!
Vrijgezellenfeest, vriend van me verdient paybackquote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wrom niet?Had je graag willen ontmoeten!
Dat mag je inderdaad niet missenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest, vriend van me verdient payback
Aangezien er enkel mannen komen, kom ik voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik formuleer 'm anders. Komen er mensen die niet wanhopig zijn?
Niet eens... kunnen we de meet niet in Wenen doen, ook altijd een gezellige stadquote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik kom trouwens niet. Desalniettemin veel plezier natuurlijk.
Bij gebrek aan vrouwenquote:
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Komt tombo niet? Of had die wat met haar verjaardag?
Ok,jij komt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meer
Ja, misschien als ík niet kom
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaanquote:
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaan
Pico is vanaf nu mijn beste vriendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.
Inddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit voor een makkelijkere keuze in je leven gestaan
Nee ik zorgde voor de seksspeeltjes, subtiel verschil.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pico voor de dames zorgt, dus maak je geen zorgen.
Conclusie:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee ik zorgde voor de seksspeeltjes, subtiel verschil.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Conclusie:
Fox mag wegblijven en Tombola komt
WTF, waar baseer je dat nou weer op?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het incidentje in de SC, komt ze nu helemaal niet meer
Ja, misschien als ík niet kom
Niet happenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF, waar baseer je dat nou weer op?Ik heb me nog nooit door iemand weg laten jagen/houden
![]()
Ik kom, onder voorbehoud
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:17 schreef hornage het volgende:
Maar alleeeee, na al deze ranzige teut....
Welke films zouden er draaien op 10 september?
De volgende films zijn dan net uit:
- De nieuwe Lars von Trier Melancholia met Kirsten Dunst, Jon Hurt en Kiefer Sutherland
- De nieuwe Joel Schumacher Trespass met Nicolas Cage en Nicole Kidman
- Final Destination 5! Do i need to say more
- Your Higness Natalie Portman!
- Conan the BarbarianRose McGowan, Ron Perlman
- Rise Of The Planet Of The Apes Andy Serkis, Brian Cox
- Bucky Larson: Born to Be a Star Christina Ricci
Je bedoelt deze?quote:
Tot nu toe tel ik in dit topic Robby, Gill en ik voor Melancholia, en Fox en Asap voor Conan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
Aanwezig
FireFox1
Hornage
picodealion
Patch
Asap
Sands
Misschien
Robby87
Njosnavelin
tombolafan
Gillingham
Mike
Niet
Doff
DragonFodder
Tanin
Films
2 Conan The Barbarian
3 Melancholia
0 Trespass
0 Final Destination 5
0 Your Highness
0 Rise Of The Planet Of The Apes
0 Bucky Larson: Born To Be A Star
Hehe, maar Gil en Robby zijn misschien en Hornage is nog voor Conanquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tot nu toe tel ik in dit topic Robby, Gill en ik voor Melancholia, en Fox en Asap voor Conan.
Niet zo valsspelen dus.
iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, maar Gil en Robby zijn misschien en Hornage is nog voor Conan
Done.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
Ah tof..
Dan mag je je stem voor Melancholia ook terugzetten hoor.
quote:
Wat ik vorige keer heb gedaan was de laatste maand vragen doorspitten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij real time FMT?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me leuk om FMT in de vorm van hints te doen met twee teams, ik zie Sands al een musical uitbeelden
Nee dat is juist goed, lekker kunnen discussieren. Als we naar zo'n mainstream trash film gaan kom ik wel wat laterquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal er ook eens over denken en kijken of ik kan. (ben dan wel niet meer actief in FMT, maar mag vast ook wel komen)
Qua film ben ik voor Rise of the Planet of the Apes. Of anders Conan. Melancholia lijkt me persoonlijk ook goed, maar von Triers zijn altijd van die ontzettende love-or-hate films. Met een grote groep verscheidene personen is dat dan een minder geschikte film om heen te gaan.
Ik vind dat wel een goed argument voor Melancholia,quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, lekker kunnen discussieren. Als we naar zo'n mainstream trash film gaan kom ik wel wat later.
Je mag helemaal niet praten in de bios tijdens de filmquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goed argument voor Melancholia,
Daartegenover vind ik eyecandy trash ook wel grappig. Juist omdat je met mensen bent die toch de iets diepere en intelligentere film meer kunnen waarden. Dan kan je het flink afkraken en kijken of je de rest van het verhaal tot in details kan voorspellen
Zo kom ik zulke films met vrienden altijd erg goed door
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer wederom verstek laat gaan
Ow, zo vervelend zijn we ook weer niet, volume gewoon op een juist niveau houdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet praten in de bios tijdens de film![]()
Discussieren met mensen die de film leuk vonden over de inhoud en betekenis vind ik leuk. Maar ik heb geen behoefte om met mensen in discussie te gaan die de film niks vinden. Dan gaat het toch snel weer over dat over smaak niet te twisten valt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, lekker kunnen discussieren. Als we naar zo'n mainstream trash film gaan kom ik wel wat later.
Ach, zo erg zou het allemaal ook weer niet zijn. Ik ga meestal uit van het positievequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Discussieren met mensen die de film leuk vonden over de inhoud en betekenis vind ik leuk. Maar ik heb geen behoefte om met mensen in discussie te gaan die de film niks vinden. Dan gaat het toch snel weer over dat over smaak niet te twisten valt.
En met een groep mensen zitten waarvan de helft loopt te zuchten en te klagen tijdens heb ik ook weinig zin. Dat bederft mijn film pret te veel.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, zo vervelend zijn we ook weer niet, volume gewoon op een juist niveau houden
Mensen van de vorige meet weten dat ik daar erg goed in ben
Nou dan moet je niet naast mij zitten als we naar Conan gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Discussieren met mensen die de film leuk vonden over de inhoud en betekenis vind ik leuk. Maar ik heb geen behoefte om met mensen in discussie te gaan die de film niks vinden. Dan gaat het toch snel weer over dat over smaak niet te twisten valt.
En met een groep mensen zitten waarvan de helft loopt te zuchten en te klagen tijdens heb ik ook weinig zin. Dat bederft mijn film pret te veel.
Wij hebben dat ooit gedaan bij Alien vs Predator. Ik had alles precies voorspeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goed argument voor Melancholia,
Daartegenover vind ik eyecandy trash ook wel grappig. Juist omdat je met mensen bent die toch de iets diepere en intelligentere film meer kunnen waarden. Dan kan je het flink afkraken en kijken of je de rest van het verhaal tot in details kan voorspellen
Zo kom ik zulke films met vrienden altijd erg goed door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Filmsquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Tanin het volgende:
Ik ben dan wel niet aanwezig, ik zou graag een negatieve stem willen uitbrengen op het zien van Your Highness. Ik heb hem reeds in Engeland gezien, en ik wil geen van jullie dat aandoen
Euj, je stem is alleen maar wat waard als je komt hequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Films
3 Conan The Barbarian (Asap, FireFox1, Hornage)
2 Melancholia (picodealion, Robby87)
0 Trespass
0 Final Destination 5
0 Rise Of The Planet Of The Apes
0 Bucky Larson: Born To Be A Star
-1 Your Highness (Tanin)
Niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, je stem is alleen maar wat waard als je komt he
Wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Niet?
Je kunt ook stellen dat - daar ik er toch niet ben - enkel aan jullie voordeel denk en niet mijn eigen
toegevoegdquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:04 schreef Asap het volgende:
Cowboys & Aliens is misschien ook nog wel een leuke optie
Ik heb de optie doorgestreept, als in, is eigenlijk geen optie meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:07 schreef Tanin het volgende:
Daar zou ik inderdaad op stemmen, maar mijn (negatieve) stem, wat doe je!
Van dopekoe nog niets gehoord, dus die staat bij onbekendquote:
Sta ik niet eens bij onbekend? En daar doe ik dan al bijna 9 jr aan mee.quote:Niet
Doff, DragonFodder, Tanin, SamuelofSEK, The_Substitute
mmm, waarom jij nou niet in mijn lijstje van users staat......quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sta ik niet eens bij onbekend? En daar doe ik dan al bijna 9 jr aan mee.
Nope, vier dat weekend zelf m'n verjaardag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:18 schreef hornage het volgende:
[..]
mmm, waarom jij nou niet in mijn lijstje van users staat......
Maar je komt dus niet?
Tssss niet eens met onsquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nope, vier dat weekend zelf m'n verjaardag.
W00t, ik heb respect afgedwongen bij Mainportquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef Mainport het volgende:
Hornage is een knappe kerel, dat moet ik toegeven... ik durf geen grappen meer over hem te maken, hij kan me met een hand aan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:42 schreef hornage het volgende:
Lelijkerds?![]()
Wat je zegt ben je zelf![]()
Jij hebt zeker nog nooit Tombola, Patch of mij echt goed bekeken? Pure schoonheid jongen!
Wil je hem er überhaupt wel bijhebben? Of is ie in real life geen trol?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef hornage het volgende:
[..]
W00t, ik heb respect afgedwongen bij Mainport
Kan ik je trouwens noteren als aanwezig of als twijfel?
Hij is ook een FMT'er dus welkomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wil je hem er überhaupt wel bijhebben? Of is ie in real life geen trol?
Hopen dat hij in real life minder arrogant is dan hier op Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij is ook een FMT'er dus welkom![]()
En oftie in real life een trol is? Dat kunnen we dan checken he
De meeste mensen zijn irl minder extreem dan hun internet alterego. Altijd wel typisch gevonden. Ik denk dat ik irl niet anders ben dan op een forum (maar daar denken andere mensen misschien anders over)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hopen dat hij in real life minder arrogant is dan hier op Fok!
Ik ben ook hetzelfde als hier op Fok. Iets minder frivool, dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn irl minder extreem dan hun internet alterego. Altijd wel typisch gevonden. Ik denk dat ik irl niet anders ben dan op een forum (maar daar denken andere mensen misschien anders over)
Ja, want jij bent echt een übermensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef Mainport het volgende:
In het echt kom ik net zoveel idioten tegen maar dan zeg ik het achter hun rug om
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef Mainport het volgende:
In het echt kom ik net zoveel idioten tegen maar dan zeg ik het achter hun rug om
Dan moet je me in real life eens meemakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:10 schreef Mainport het volgende:
In ieder geval geen viespeuk die probeert vrouwen op een internetforum te versieren
FF is inmiddels voorzien. Ik zou me drukker maken om Sands, die is nog vrijgezel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Misschien kan ik toch maar niet de 10e dan
*mental image van FF die tegen een barkruk aan het oprijden is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je me in real life eens meemaken
Jij bent bezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Misschien kan ik toch maar niet de 10e dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:42 schreef hornage het volgende:
Lelijkerds?![]()
Wat je zegt ben je zelf![]()
Jij hebt zeker nog nooit Tombola, Patch of mij echt goed bekeken? Pure schoonheid jongen!
Welk deel laat je thuis?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Ah, de kans is groot dat ik iig deels aanwezig ben
Mag ik raden?quote:
Das mooi.quote:
ik nog steeds nietquote:
Wat moet ik anders zeggen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zal ik dan de teleurstelling dat Patch niet komt, goed maken door zelf wel te komen.
Je komt toch wel gewoon?quote:
Idee is om een middagfilm te nemen, maar sja, meestal is pas een week van tevoren een filmprogramma bekend....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef Flitspaal het volgende:
Wat is het programma eigenlijk?
Hoe laat waar voor welke film?
Ik kan iig niet zo vroeg aanwezig zijn ivm prive-zaken. Pas rond 3 uur of zo vanaf Tilburg vertrekken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef hornage het volgende:
Idee is om 's middags een filmpje te doen, daarna wat bierdrinken en real-life FMT'en, gevolgd door een ware maaltijd.
Trommel Sands ff op danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:38 schreef picodealion het volgende:
Waarom heeft Sands nog geen voorkeur voor een film gepost? We gaan echt niet naar Conan hoor.
Say what? Zo oud ben ik niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef afro het volgende:
Schrijf mij maar in voor niet
Anders zit ik daar met allemaal 40+ers (wat ook gezellig kan zijn)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef afro het volgende:
Schrijf mij maar in voor niet
Anders zit ik daar met allemaal 40+ers (wat ook gezellig kan zijn)
en ze komt deels dus dan is ze nog jongerquote:
Afro is gewoon Mr A. zn kloonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef hornage het volgende:
[..]
en ze komt deels dus dan is ze nog jonger
Zoals ik al eerder zei maakt het me niet zoveel uit. Conan of Melancholia. Melancholia lijkt me zelf erg goed, ben een von Trier fan. Maar dat is zo'n love-or-hate regisseur dat het me beter lijkt met een diverse groep om naar Conan te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Gezellig euj
![]()
Je mag nog je voorkeur voor een film uitspreken
Ik ga volgende week Riget kijken en wellicht ben ik dan over. Een stem voor von Trier erbij!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei maakt het me niet zoveel uit. Conan of Melancholia. Melancholia lijkt me zelf erg goed, ben een von Trier fan. Maar dat is zo'n love-or-hate regisseur dat het me beter lijkt met een diverse groep om naar Conan te gaan.
Gaan we denk ik niet heenquote:
Ach niet echt boeiend, maar als je van onderbroekenlol houdt en gewoon een avondje niet-denken, dan is deze film primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Gaan we denk ik niet heen
Was het wat?
Je vergeet het belangrijkste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Ach niet echt boeiend, maar als je van onderbroekenlol houdt en gewoon een avondje niet-denken, dan is deze film prima
Idd Natalie in haar string natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste.Natalie Portman
![]()
![]()
Dat is idd een goede oplossing. Dus doe maar een stem erbij voor de Trier. Als mensen gaan tegenstemmen, dan kijken we dan wel naar een oplossing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga volgende week Riget kijken en wellicht ben ik dan over. Een stem voor von Trier erbij!
Als mensen echt bezwaren gaan maken dan moeten we het er maar even over hebben
Jij komt nietquote:
Er is een hele, hele kleine kans dat dat niet waar isquote:
oe, oe, kan ik je op misschien zetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is een hele, hele kleine kans dat dat niet waar is
jep. vrijgezellenfeest is een week verplaatst. Ik zit alleen even te peinzen of ik de enige vrije zaterdag in september wel een andere afspraak wil. Ik laat het nog weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:29 schreef hornage het volgende:
[..]
oe, oe, kan ik je op misschien zetten?
hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:40 schreef Asap het volgende:
Straks ben ik de oudste...(op de meet dan)
Uit 1979quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
Ik ben even jong als tombolafan
En dan zitten de dudes je alleen maar aan te staren, met kwijlslierten uit hun mondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
ik ben toch niet weer de enige vrouw he
Dan neem je toch wat leuke vriendinnen mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Nog een misschien: Njosnavelinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Sands komt ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
ging de vorige keer ook vlekkeloos andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Met vrouwen erbij, kunnen we het niet gewoon het lekker simpel over bier, tieten en voetbal hebben.(naast films)![]()
Je zegt hier dus eigenlijk dat tombolafan lelijk is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef hornage het volgende:
Ik ken die kop van tombolafan onderhand wel hoor
Niet vervelend bedoeld, maar kwijlend aanstaren zit er niet in voor mij
Intre, volgens mij krijg ik nog een puntje voor die rebusvraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zegt hier dus eigenlijk dat tombolafan lelijk is?
Als dat zo is.. Pics van Hornage?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zegt hier dus eigenlijk dat tombolafan lelijk is?
Die staan al in zijn fotoboek en usericon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als dat zo is.. Pics van Hornage?
Pics van jou!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als dat zo is.. Pics van Hornage?
Hoe was je tweede date?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pics van jou!
Oh wacht, jij bent bezet
*gaat kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die staan al in zijn fotoboek en usericon.
Beetje tiesto in zijn gabbertijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
*gaat kijken
Oh die foto had ik al eens gezien..
Ging goed hoor.quote:
Was dat de film die jullie gekeken hebben of de uitkomst van de date?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ging goed hoor.![]()
Friends with benefit
Film hebben we overgeslagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Was dat de film die jullie gekeken hebben of de uitkomst van de date?
Kop?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef hornage het volgende:
Ik ken die kop van tombolafan onderhand wel hoor
Niet vervelend bedoeld, maar kwijlend aanstaren zit er niet in voor mij
Bro, I insist that youquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bro, I insist that you
[ afbeelding ]
Euj, ik bedoel het niet vervelend hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kop?
En wtf, niet kwijlen?
Dan kom ik misschien wel niet
Zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:49 schreef hornage het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kop?
En wtf, niet kwijlen?
Dan kom ik misschien wel niet
[/quote ]
Euj, ik bedoel het niet vervelend hoor
En als je kwijlende mannen wilt hebben moet je gewoon naar FireFox1 kijken
Jammer dat je er niet bij bent, maar ik wens je veel plezier op je bestemmingquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, het gaat voor mij een beetje moeilijk worden om nog te komen, dus ik meld me bij deze af. Ik ben nu namelijk in Nederland, maar ga vrijdag weer weg. En hoe leuk het me ook lijkt om alle FMT'ers eens te zien, ik heb geen zin om speciaal daarvoor weer terug te reizen 1 week later
Maar veel plezier alvast! Misschien kan ik er de volgende keer wel bij zijn.
Da's die kroeg waar ik niet meer binnen mag inderdaad...quote:Op maandag 5 september 2011 09:20 schreef hornage het volgende:
Zo, as zaterdag is tha dag!![]()
Ik wacht nog even met het sturen van een pm met alle details erin totdat de bioscoop agenda's van Utrecht online komen.
Klopt het dat dit -> http://www.mickoconnells.nl/ de kroeg is waar we moeten zijn voor afpilsen en eten btw?
Als je meewilt kan dit trouwens nog steeds. Meldt het aub wel snel ivm reservering van de tent waar we gaan eten.....
Ah mooi, dan zal ik die deze week ff bellen om een tafel te reserveren!quote:Op maandag 5 september 2011 09:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's die kroeg waar ik niet meer binnen mag inderdaad...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 5 september 2011 09:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's die kroeg waar ik niet meer binnen mag inderdaad...
quote:Op maandag 5 september 2011 10:59 schreef hornage het volgende:
Heel erg dronken worden en je daardoor wat erm, hoe zullen we het noemen, minder gecoordineerd gedragen
Dank jequote:Op maandag 5 september 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zeg je het nog heul netjes
Jammer man... Verzwaai je niet hequote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef Flitspaal het volgende:
Streep me maar door.
Ik heb zaterdagavond een uitzwaai-festiviteit.
Zo blijft er niemand meer overquote:
Voor zover ik weet welquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:18 schreef Asap het volgende:
Zijn we dan maar met zijn zessen?
FireFox1, Hornage, picodealion, Asap, Sands, Robby87, Lonewolf2003 en tombolafan.
Komt Lonewolf wel zeker?
Lijkt mij misschien ook beter?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:57 schreef FireFox1 het volgende:
Tombolo dus ook niet?
Mij bekruipt het gevoel dat we het beter kunnen uitstellen...
Ben jij er ook dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef Mike het volgende:
Ik zou het gewoon door laten gaan. Als iemand zegt dat-ie opeens te veel te doen heeft, dan komt-ie de volgende keer ook niet.
[/expertmode meetings]
Anders komt het er nooit van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef DragonFodder het volgende:
door laten gaan, anders heeft Hornage al die moeite voor niks gedaan!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het jammer dat er nog zo weinig mensen interesse tonen cq. tijd hebben om te komen. Volgens mij heeft FMT stuk of 25 actieve posters.
En dat er maar 6 komen is karig te noemen.
Veel meer kun je bijna niet verwachten vrees ik. Een wezenlijk deel heeft überhaupt geen interesse, een deel is maar half geïnteresseerd, een deel durft niet en een deel kan niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het jammer dat er nog zo weinig mensen interesse tonen cq. tijd hebben om te komen. Volgens mij heeft FMT stuk of 25 actieve posters.
En dat er maar 6 komen is karig te noemen.
Ik kom echt zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:18 schreef Asap het volgende:
Zijn we dan maar met zijn zessen?
FireFox1, Hornage, picodealion, Asap, Sands, Robby87, Lonewolf2003 en tombolafan.
Komt Lonewolf wel zeker?
iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:52 schreef DragonFodder het volgende:
En tot je een meet hebt bezocht ben je ook Newbie begreep ik. Zoals ik dus.
Dan ben ik een die-hard FMT'er met de minste kennis over films.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:51 schreef hornage het volgende:
Plus dat je je moet bedenken dat als je aanwezig bent, je dan eigenlijk wel een super die-hard-core FMT'er bent
Laten we om die eer vechten morgenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ben ik een die-hard FMT'er met de minste kennis over films.
Een vrouw tussen allemaal vrijgezellen mannen? Tuurlijk komt ze nietquote:
Ja, maar ik bescherm haarquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een vrouw tussen allemaal vrijgezellen mannen? Tuurlijk komt ze niet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, maakt dat nog wat uit? Eerst was het nee, toen ja, en nu weer nee. Klinkt wel als een echte vrouwquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Mag hopen dat dat niet echt de reden is.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige keer was ik er ook, onder dezelfde omstandighedenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Mag hopen dat dat niet echt de reden is.
quote:
Zou natuurlijk wel leuk zijn om er even bij te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer was ik er ook, onder dezelfde omstandigheden
[..]
Ik weet het nog niet
Misschien kom ik ook wel alleen eten ofzo, ik zie nog wel. Film wordt hem sowieso niet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, maakt dat nog wat uit? Eerst was het nee, toen ja, en nu weer nee. Klinkt wel als een echte vrouw
en Sands..
Truequote:Op vrijdag 9 september 2011 14:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel leuk zijn om er even bij te zijn.
Ik ga het zeker proberen.quote:
Ik was er de vorige keer wel bijquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik kom echt zeker.Dus bereid je maar vast voor :p
![]()
Zou het ook zeker niet gaan uitstellen. Zoals gillingham hierboven zegt is er uiteindelijk maar een klein deel van die vaste fmt-ers die je kan verwachten bij een meet. En zoals Mike zegt zijn mensen die op het laatste moment afzeggen, mensen die de volgende keer ook opeens op het laatste moment afzeggen.
Oh, terug uit Wenen? (daar was je toch?)quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Doff het volgende:
Bij deze veel plezier allen!
Ik ben tegenwoordig weer in NL aan het werk dus wellicht ben ik er de volgende keer bij.
Voordeel is, dat je vandaag geen extra blouse mee hoeft te nemen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:43 schreef Mike het volgende:
Ik moet nogal een eindje reizen, dus ga zo al vertrekken. Tot straks!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Ontzettend veel plezier jongens!![]()
En sorry sorry sorry maar ik ga het toch niet redden. Zou alleen maar haasten worden en dan nog maar een uur aanwezig kunnen zijn, dan raak ik overspannen vrees ik
Volgende keer weer
Chronisch gebrek aan vrouwen pico?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Asap zegt: een uurtje is toch ook voldoende?
Ik kom wel. Alleen vanavond pas. Mijn huisgenoot heeft de auto meegenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |