Euj, je stem is alleen maar wat waard als je komt hequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Films
3 Conan The Barbarian (Asap, FireFox1, Hornage)
2 Melancholia (picodealion, Robby87)
0 Trespass
0 Final Destination 5
0 Rise Of The Planet Of The Apes
0 Bucky Larson: Born To Be A Star
-1 Your Highness (Tanin)
Niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, je stem is alleen maar wat waard als je komt he
Wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Niet?
Je kunt ook stellen dat - daar ik er toch niet ben - enkel aan jullie voordeel denk en niet mijn eigen
toegevoegdquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:04 schreef Asap het volgende:
Cowboys & Aliens is misschien ook nog wel een leuke optie
Ik heb de optie doorgestreept, als in, is eigenlijk geen optie meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:07 schreef Tanin het volgende:
Daar zou ik inderdaad op stemmen, maar mijn (negatieve) stem, wat doe je!
Van dopekoe nog niets gehoord, dus die staat bij onbekendquote:
Sta ik niet eens bij onbekend? En daar doe ik dan al bijna 9 jr aan mee.quote:Niet
Doff, DragonFodder, Tanin, SamuelofSEK, The_Substitute
mmm, waarom jij nou niet in mijn lijstje van users staat......quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sta ik niet eens bij onbekend? En daar doe ik dan al bijna 9 jr aan mee.
Nope, vier dat weekend zelf m'n verjaardag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:18 schreef hornage het volgende:
[..]
mmm, waarom jij nou niet in mijn lijstje van users staat......
Maar je komt dus niet?
Tssss niet eens met onsquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nope, vier dat weekend zelf m'n verjaardag.
W00t, ik heb respect afgedwongen bij Mainportquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef Mainport het volgende:
Hornage is een knappe kerel, dat moet ik toegeven... ik durf geen grappen meer over hem te maken, hij kan me met een hand aan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:42 schreef hornage het volgende:
Lelijkerds?![]()
Wat je zegt ben je zelf![]()
Jij hebt zeker nog nooit Tombola, Patch of mij echt goed bekeken? Pure schoonheid jongen!
Wil je hem er überhaupt wel bijhebben? Of is ie in real life geen trol?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef hornage het volgende:
[..]
W00t, ik heb respect afgedwongen bij Mainport
Kan ik je trouwens noteren als aanwezig of als twijfel?
Hij is ook een FMT'er dus welkomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wil je hem er überhaupt wel bijhebben? Of is ie in real life geen trol?
Hopen dat hij in real life minder arrogant is dan hier op Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij is ook een FMT'er dus welkom![]()
En oftie in real life een trol is? Dat kunnen we dan checken he
De meeste mensen zijn irl minder extreem dan hun internet alterego. Altijd wel typisch gevonden. Ik denk dat ik irl niet anders ben dan op een forum (maar daar denken andere mensen misschien anders over)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hopen dat hij in real life minder arrogant is dan hier op Fok!
Ik ben ook hetzelfde als hier op Fok. Iets minder frivool, dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn irl minder extreem dan hun internet alterego. Altijd wel typisch gevonden. Ik denk dat ik irl niet anders ben dan op een forum (maar daar denken andere mensen misschien anders over)
Ja, want jij bent echt een übermensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef Mainport het volgende:
In het echt kom ik net zoveel idioten tegen maar dan zeg ik het achter hun rug om
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef Mainport het volgende:
In het echt kom ik net zoveel idioten tegen maar dan zeg ik het achter hun rug om
Dan moet je me in real life eens meemakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:10 schreef Mainport het volgende:
In ieder geval geen viespeuk die probeert vrouwen op een internetforum te versieren
FF is inmiddels voorzien. Ik zou me drukker maken om Sands, die is nog vrijgezel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Misschien kan ik toch maar niet de 10e dan
*mental image van FF die tegen een barkruk aan het oprijden is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je me in real life eens meemaken
Jij bent bezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Misschien kan ik toch maar niet de 10e dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:42 schreef hornage het volgende:
Lelijkerds?![]()
Wat je zegt ben je zelf![]()
Jij hebt zeker nog nooit Tombola, Patch of mij echt goed bekeken? Pure schoonheid jongen!
Welk deel laat je thuis?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Ah, de kans is groot dat ik iig deels aanwezig ben
Mag ik raden?quote:
Das mooi.quote:
ik nog steeds nietquote:
Wat moet ik anders zeggen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zal ik dan de teleurstelling dat Patch niet komt, goed maken door zelf wel te komen.
Je komt toch wel gewoon?quote:
Idee is om een middagfilm te nemen, maar sja, meestal is pas een week van tevoren een filmprogramma bekend....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef Flitspaal het volgende:
Wat is het programma eigenlijk?
Hoe laat waar voor welke film?
Ik kan iig niet zo vroeg aanwezig zijn ivm prive-zaken. Pas rond 3 uur of zo vanaf Tilburg vertrekken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef hornage het volgende:
Idee is om 's middags een filmpje te doen, daarna wat bierdrinken en real-life FMT'en, gevolgd door een ware maaltijd.
Trommel Sands ff op danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:38 schreef picodealion het volgende:
Waarom heeft Sands nog geen voorkeur voor een film gepost? We gaan echt niet naar Conan hoor.
Say what? Zo oud ben ik niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef afro het volgende:
Schrijf mij maar in voor niet
Anders zit ik daar met allemaal 40+ers (wat ook gezellig kan zijn)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef afro het volgende:
Schrijf mij maar in voor niet
Anders zit ik daar met allemaal 40+ers (wat ook gezellig kan zijn)
en ze komt deels dus dan is ze nog jongerquote:
Afro is gewoon Mr A. zn kloonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef hornage het volgende:
[..]
en ze komt deels dus dan is ze nog jonger
Zoals ik al eerder zei maakt het me niet zoveel uit. Conan of Melancholia. Melancholia lijkt me zelf erg goed, ben een von Trier fan. Maar dat is zo'n love-or-hate regisseur dat het me beter lijkt met een diverse groep om naar Conan te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Gezellig euj
![]()
Je mag nog je voorkeur voor een film uitspreken
Ik ga volgende week Riget kijken en wellicht ben ik dan over. Een stem voor von Trier erbij!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei maakt het me niet zoveel uit. Conan of Melancholia. Melancholia lijkt me zelf erg goed, ben een von Trier fan. Maar dat is zo'n love-or-hate regisseur dat het me beter lijkt met een diverse groep om naar Conan te gaan.
Gaan we denk ik niet heenquote:
Ach niet echt boeiend, maar als je van onderbroekenlol houdt en gewoon een avondje niet-denken, dan is deze film primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Gaan we denk ik niet heen
Was het wat?
Je vergeet het belangrijkste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Ach niet echt boeiend, maar als je van onderbroekenlol houdt en gewoon een avondje niet-denken, dan is deze film prima
Idd Natalie in haar string natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste.Natalie Portman
![]()
![]()
Dat is idd een goede oplossing. Dus doe maar een stem erbij voor de Trier. Als mensen gaan tegenstemmen, dan kijken we dan wel naar een oplossing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga volgende week Riget kijken en wellicht ben ik dan over. Een stem voor von Trier erbij!
Als mensen echt bezwaren gaan maken dan moeten we het er maar even over hebben
Jij komt nietquote:
Er is een hele, hele kleine kans dat dat niet waar isquote:
oe, oe, kan ik je op misschien zetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is een hele, hele kleine kans dat dat niet waar is
jep. vrijgezellenfeest is een week verplaatst. Ik zit alleen even te peinzen of ik de enige vrije zaterdag in september wel een andere afspraak wil. Ik laat het nog weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:29 schreef hornage het volgende:
[..]
oe, oe, kan ik je op misschien zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |